Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suostutella vanhemmat koiraan?

08.03.2019 |

Juttu on se että mä pelkään olla yksin ja mun koira lopetetaan täs kuukaudes. Mun vanhemmat on sanonu et uutta koiraa ei tuu mut mä oikeesti tarviisin sen juttukaveriks ja muutenki mun mukaan lenkille. En uskalla liikkuu juurimissään yksin. Kun sanon yksin nii en tarkota et oisin yksin jossai kauppakeskukses vaa ihan yksin et siel ei oo muita. Jos mulla ei nyt olis koiraa oisin jokapäivä 2-4tuntiin yksin. Ihan btw jos tekstistä ei tullu selväks nii ihan teini olen

Mariahamlinen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol kukaan ei oo vastannu! Oot aika nuubi

Vierailija
2/5 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koirahan jää todennäköisesti sun vanhempien iloksi/riesaksi muutaman vuoden päästä kun lähdet opiskelemaan, niin että kyllähän niiden pitää itsekin haluta koiraa. Jutelkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat marsun pyydä ponia -konstilla.

Vierailija
4/5 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt iihhhhaaaannn tajuuuu

Vierailija
5/5 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nuo ajatuksesi rauhassa vanhemmillesi. Ihan perustellen, miksi koira on mielenterveydellesi hyvä asia. Googlettamalla löydät paljon asiaa tukevia artikkeleita netistä. Koira on oikeasti lapselle ja teinille hyvä. 

Se on kaveri, sille voi kertoa huolet, eikä se taatusti kerro eteenpäin. Ihan tieteellisesti koiran silittäminen tuo ihmiselle rauhaa ja hyvää oloa. Niitä positiivisia hormoneja. Lisäksi koira auttaa pitämään itsesi fyysisesti kunnossa, kun se on pakko viedä lenkille. Samalla poistut kotoa ja saat raitista ilmaa, mikä ehkäisee masennusta. Samoin sosiaalisia kontakteja tulee useammin, kun ihmiset pysähtyvät juttelemaan koirasta, tai menet mahdollisesti koirakerhoon jne. 

Tsemppiä ja pidä pääsi. Tarvitset ehdottomasti koiran!

Ja tottakai otat oman koirasi mukaasi kun muutat kotoa pois. Kyllä opiskelu sujuu koiranomistajaltakin. 

Asunto tietysti katsotaan sen mukaan, että sinne voi koiran ottaa jne. 

Koiran kanssa on helppo matkustaa julkisillakin. Ei mitään syytä olla ottamatta.