ovisplussa loppukierrosta,mutta r-testi nega
eli tänään olisi kp 35 ja olen tikuttanut melkein kierron alusta asti että voisin paikantaa ovulaatiota. minään päivänä en ole saanut selvää plussaa,paitsi tänään. innostuin ja tein raskaustestin,mutta se näytti puhdasta negaa. voiko siis olla mahdollista että minulla on näin myöhään ovulaatio,vai sekoileeko tikku,vai voisinko olla raskaana vaikka testi näytti negatiivista? kierrot on heitelleet paljon,ja lyhyempien kiertojen mukaan menkat on jo pitkästi yli viikon myöhässä.
Kommentit (4)
Luulen, että on ovisplussa. Ovistesti näyttää plussaa kun raskaushormonia on reilusti, mutta tällöin pitäisi raskaustestinkin olla positiivinen. Raskaustesti on raskauteen herkempi, vaikka LH-hormoni ja HCG-hormoni ovatkin sukulaisia. Raskaustesti ei näytä ovista, mutta toisinpäin kyllä. Eli epäilen siis ovisplussaa. Jos kierrot heittelevät, saattaa hyvinkin olla näin myöhään.
Miksi kiertosi ei ole säännöllinen? Onko PCO-epäilyä?
lyhin kierto on ollut 23,pisin kierto on ollut 39 pv. käytin pillereitä yli 6v. ja lopetin elokuussa,joten varmaan pillereistä johtuu tämän epätasaisuus :/ tämä on nyt yk 7,eli taidan ottaa yhteyttä gyneen jos tästä kierros ei nyt nappaa.. viime käynnistä on jo yli vuosi mutta ikinä ei olla sanottu että olisi jossain häikkää. huoh,tietenkään tänään ei voida hyödyntää jos tämä nyt on ovis,mutta eilen hommailtiin,toivottavasti riittää :) t. ap
viime kierto oli siis 33pv ja sitä edellinen 26 ja sitä ennen oli pisin eli 39pv:n kierto t. ap
Mikä on ollut pisin kierto? Ehkä se on vasta ovulaatio. Onko tolle epäsäännölliselle kierrolle löytynyt mitään syytä?