Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä olisi uskonut, että kun laihdun,

Vierailija
21.07.2008 |

niin kaikki vaatteet näyttävät päälläni kamalilta loimilta.

Olen aina ollut muodokas ja BMI 25-26. Nyt olen laihtunut ja BMI 22,5. Monet vaatteet, joista olen ajatellut, että JOS laihtuisin, se olisi tosi hyvän näköinen, näyttääkin kamalalta. Ihan hirveitä.

Nyt on tilanne, että en osaa pukeutua. Olen aina ollut tyylikäs ja osannut käyttää pukevia vaatteita, mutta nyt on paletti hukassa. En löydä mitään järjellistä päälle pantavaa. Rahaakaan ei ole näin äippärillä, joten loimissa täällä raahustetaan...

Outoa että kehtaan valittaa moisesta asiasta, mutta tämä tuli aikamoisena yllätyksenä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minia vaatteita on helppo pienentää. Pieniä temppuja voi tehdä ihan käsinkin, ainakin kevyisiin kankaisiin, kokeile ja pura jos ei heti onnistu.

Vierailija
2/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minia vaatteita on helppo pienentää. Pieniä temppuja voi tehdä ihan käsinkin, ainakin kevyisiin kankaisiin, kokeile ja pura jos ei heti onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuteen hoikempaan ulkomuotoon. Usko tai älä niin kyllä se hoikempi on aina parempi.

Vierailija
4/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyylikkyytensä vähän erilaisista vaatteista. Kyllä sä löydät vielä sopivaa, kestää vaan aikansa tottua.

Vierailija
5/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olit kerran ulkonäköösi tyytyväinen?

Vierailija
6/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on tuota alkuperäistä kokoa edellään ja haluaa kaikkien sanovan, ettei hänen, komean naisen, tarvitse laihduttaa!

Vierailija
7/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole pitkäaikainen tuo murhe. Jos on noin paksuksi itsensä joskus päästänyt niin äkkiä se itsekuri pettää taas.

Vierailija
8/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään laihduttamalla laihtunut. Synnytyksen jälkeen kilot vain karisivat. Siis ennen raskautta oli tuo 25-26 ja nyt on puolen vuoden aikana pudonnut BMI tuohon 22,5:een.

Itsekurista ei ole kysymys, minä vain syön vähemmän. Enkä enää imetäkään, joten siitä se ei johdu.

En nytkään ole mikään tikku lauta, muotoja on, ylävarustus edelleenkin D-mallia ja lanteitakin on ihan omiksi tarpeiksi ;)

Mutta outo tämä ongelmani. En tosiaan tunne oloani kotoisaksi. Toisaalta tuntuu että olen vieläkin paksu, ja onhan tässä edelleen mistä ottaa.

En osaa korjata vaatteita, pitäisi kai opetella. Housut onkin kai aika hankala korjata, mutta paitoja voisin yrittää. Tosin mulla ei ole ompelukonetta, joten käsin kai aika tuhertamista.

Luulette kyllä että mä täällä keksin näitä juttuja, mutta mulla on oikeasti kurja olla näissä loimissa. Kotivaatteetkin kaikki näyttää ihan kauheilta.

No, eihän tässä pitäisi valittaa, mutta kummallista tämä on.

ap

Vierailija
9/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet käytössä? Totta kai liian isot vaatteet näyttää hirveiltä loimilta.

Vierailija
10/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät mennyt pienen vauvan kanssa ja kilot lähteneet pikkuhiljaa.

Olen lähinnä ollut kotona lasten kanssa ja siksikään ei ole tullut tarvetta ostaa mitään uutta.

En jotenkin edes tajunnut että paino putoaa, ajattelin että ne on vain ne raskauskilot lähteneet. Sitten päätin ostaa vaa'an ja tajusin että jotakin muutakin lähti.

Ja rahaa ei juurikaan ole, joten en vaatekauppoihin ole uskaltautunut. Nyt kun tajuan tilanteen, en edes tiedä millaisia vaatteita pitäisi ostaa, katselen aina samantyyppisiä kuin ennenkin...

ap

Vierailija
11/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voit ostaa samanlaisia vaatteita kuin ennenkin, osta vaan sopivaa kokoa.

Vierailija
12/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole varaa ostaa uusia :( Köyhän ei siis kannata laihduttaa!

Vierailija
13/13 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laihtunut ja käyttää samoja vaatteita kuin ennen, ne ovat tietysti liian isoja... hohhoijaa. Ja jos on tosiaan rahat niin vähissä, ettei voi uusia ostaa, sitten ei tosiaan kannata laihduttaa (paitsi ehkä terveydellisistä syistä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi