Pillifarkut - puolesta ja vastaan!
Vihaan pillifarkkuja! Sukuvikani paksut pohkeet näyttää ihan hirveiltä niissä, jos nyt yleensä saan ängettyä sellaiset jalkaani. Jos lahkeet sopii niin vyötäröön jää tyhjä säkki.
Laihajalkaiset omenavartalot näyttää mielestäni tosi rumalta pillifarkuissa. Vielä kun pömppämaha piilotetaan tunikalla niin tuloksena on hämähäkki-look.
Pillifarkut ei ole aikuisen naisen vaatekappale, hoikille teineille ne sopii.
Kommentit (49)
Pillifarkut tekee normaalipainoisen lihavan näköiseksi,paitsi jos on erikoisen hoikat jalat. Lihavalla ovat koomiset.
Miksi aikuisen naisen pitää olla "pömppömahainen ja laihajalkainen"? "Tai paksureisinen- tai paksusäärinen"? Eikö aikuinen nainen voi olla hoikka tai terveessä ihannepainossaan?
Jokainen pukeutukoon sellaisiin farkkuihin, jotka sopii omalle vartalotyypille. Kokeilemalla se selviää.
Tässä iässä ei enää jaksa välittää, mitä mieltä muut ovat. Mutta elettyäni punkkarivaiheen pillifarkkuineen, en itse ydhistä sitä pissiksiin, vaan ihan aitoon vanhanajan Ramonestyyliin.
Ja itse olen pitänyt pillifarkkuja senkin ajan läpi, kun oli muotia stringit ja lantiofarkut. Ihan vain sen takia, että ne ovat tuntuneet minusta aina kotoisimmilta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:01"]
Vastaan.
En ole vileä nähnyt pillifarkkuihin pukeutunutta ihmistä, joka olisi niiden ansiosta kaunis, tyylikäs tai mitenkään hyvännäköinen.
Laihat näyttävät niissä rimppakintuilta ja pyöreämpien pyöreys vain korostuu. Pillifarkuista tulee välittämästi pissisfiilis.
[/quote]
Ilmeisesti isokokoisenakin omaan suht normaalin leveät jalat. Kun ostan farkut isojen osastolta nykyään, vaikka pienimpiä kokoja ovatkin, niin myös pillifarkut mahtuu jalkaan eikä näytä väkisin ängetyiltä. Moni on jopa luullut minun laihtuneen ja luottoserkkuni todennut pillit paljon paremmiksi ja hoikentaviksi.
Totesin itsekin saman, kun kokeilin suoralahkeisia farkkuja ja kireitä. Noissa normaalikokoisissa on vaan mulle todella persevälle ja lanteikkalle se ongelma, että nykymittapuun mukainen medium waist on myös aivan liian matala. Persus kun ei vaan mahdu niihin.
Olen 30v ja 166cm 54-55kg. Käytän pillifarkkuja ja minusta ne näyttävät hyviltä. Käytän välillä myös superleveitä lahkeita ja nekin näyttävät hyvältä. Minusta kaikki on enemmän kiinni siitä miten itsensä kantaa. Olen nähnyt lihavia pillifarkuissa ja legginsseissä, näyttivät hyvältä. Jos kantaa itsensä itsevarmana ja ylpeänä, niin kaunis on -vaatteisiin ja kiloihin katsomatta.
Olen hoikka, vatsa on litteä, jalat hoikat ja pehva kuin Jennifer Lopezilla. Miksi EN käyttäisi pillifarkkuja??? :) Ostan yleensä n. 150 euron merkkihousuja, joten ne kestää ja ovat hyvännäköisiä.
Nyt täytyy suositella pillifarkkuja, kun löysin hyvät yllättäen h&m:lta! Näissä on korkea vyötärö ja ovat varmaan mukavimmat farkut, jotka olen koskaan omistanut. Hyvännäköiset myös!
Objectin farkut on muuten tooosi hyyvät.
Mä en muita käytä. Bootcutit on kauheinta mitä tiedän. Pillejäkin on erilaisia.
T. hoikka 37v