Pillifarkut - puolesta ja vastaan!
Vihaan pillifarkkuja! Sukuvikani paksut pohkeet näyttää ihan hirveiltä niissä, jos nyt yleensä saan ängettyä sellaiset jalkaani. Jos lahkeet sopii niin vyötäröön jää tyhjä säkki.
Laihajalkaiset omenavartalot näyttää mielestäni tosi rumalta pillifarkuissa. Vielä kun pömppämaha piilotetaan tunikalla niin tuloksena on hämähäkki-look.
Pillifarkut ei ole aikuisen naisen vaatekappale, hoikille teineille ne sopii.
Kommentit (49)
Mä käytän suoralahkeisia, tai lieviä bootcutteja. Vaikeeta vaan löytää kaupoista sen mallisia, kun suurin osa on näitä pillejä. Suosikkimerkkini on Mac, naisvartalolle tehty. Ostin mielenhäiriössä lindexiltä yhdet boyfriendit, mutta ei sopineet vaan tekevät lihavan näköiseksi.
ap
Rumat, rumat, rumat!
Etenkin yhdistettynä lantiomalliin.
Nykyään ei ilmeisesti kukaan katso peilistä, miltä ahteri näyttää farkuissa. Vyötärömittaiset kasariporkkanat tekivät sentään takapuolesta hyvän näköisen.
Minun ahterini näyttää hyvältä kaikissa farkuissa.
Rakastan pillifarkkuja! Meillä ei muita housuja käytetäkään. Erityisesti miehellä tykkään pillifarkuista.
No toisille sopii, toisille ei. Ihan kuin muutkin vaatteet. Miksi pitää olla puolesta tai vastaan?
Ite käytän pillejä, kun mulla sattuu olemaan suht pitkät koivet.
Menin syksyllä ostamaan parit korkeavyötäröiset housut kokeeksi, kun olivat halvennuksessa. Ja mitä kävi: ne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanan mukavat, että kun nykyään yritän käyttää vanhoja lantiomallisia housujani (ei edes mitään häpykarvat vilkkuu -lantiomalleja, mutta kuitenkin matalampia), ne tuntuu aivan kauheilta. hih!
ongelma on nyt vain se, että mulla on myös paitoja, joiden helma kuuluu laittaa housujen sisään. No ei siinäkään mitään, mutta kun mun selkä on niin auttamattoman tynkä, näytän päältä ja jaloilta noissa korkeavyötäröisissä housuissa. :D naurattaa, mutta näillä mennään, en halua lopettaa kivojen paitojenikaan käyttöä.
ei se oikeesti oo ongelma. en jaksa olla niin kovin kiinnostunut ulkonäöstäni. perussiistit ja istuvat vaatteet niin ok. vaikka oliskin selän lyhyyttä korostavat. :)
Miehellä pillifarkut on rumat! Varsinkin sellaiset laihat luuranko miehet, jolla ei ole edes persettä ja käyttävät pillifarkkuja ja pudottavat niitä hiukan, että vähän roikkuu perseestä näyttää todella rumalta! Ja niitä on paljon!
Itse puolestaan en muita farkkuja käytäkkään, kun pillifarkkuja. Jos pistän farkut jalkaan laitan aina korkkarit, tai saappaat, missä korkoa löytyy. Jos puoleswtaan laitan tennarin tyyliset tai muut urheilukengät, myös vaatetus koostuu verkkareista ja urheiluvaatteista. Olen hieman pyöreähkö, mutta omasta mielestä pillit korostavat meikäläistä juuri sopivasti. Juuri heitin kaikki leveälahkeiset farkut kirpparille myyntiin. Kiitti ei leveälahkeisille.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:06"]
Vastaan! 46v ja en tykkää kireistä vaatteista. Pillien on pakko olla tiukat ja ne ovat-ahdistavat reisistä ja pohkeista vaikka en ole lihava, mutta kun en ole ohutjalkaista sorttia. jos otan niin isot etteivät purista reisistä tai pohkeista niin löpöttävät vyötäröltä. eipä ole sopivia tehty.
[/quote]
Kertokaapas mistä ja minkä merkkisistä löytyy malli jossa on tilaa reidelle ja pohkeelle. En ole lihava, koko 36 tai 28/29" lahkeen pituus 30" Vy 71cm. Mutta kieltämättä peppua on.
Minulla on tällä hetkellä Lee Coopperilta bootcut malleja, ei kovin leveällä lahkeella.
No ehkä sekin että en käytä useinkaan pitkävartisia saappaita, ja eihän niitä kesällä käytetä muutenkaan. Korkkareita en käytä koska päkiät kipeytyy niissä parissa tunnissa. Mulla on 6cm korolla olevat bootsit nyt.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:01"]
Vastaan.
En ole vileä nähnyt pillifarkkuihin pukeutunutta ihmistä, joka olisi niiden ansiosta kaunis, tyylikäs tai mitenkään hyvännäköinen.
Laihat näyttävät niissä rimppakintuilta ja pyöreämpien pyöreys vain korostuu. Pillifarkuista tulee välittämästi pissisfiilis.
[/quote]
Samaa mieltä. Rumia ne on kaikilla. Suorat lahkeet on mun mielestäni parhaimman näköiset. Ihan sellaiset perusfarkut.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:34"]
Miehellä pillifarkut on rumat! Varsinkin sellaiset laihat luuranko miehet, jolla ei ole edes persettä ja käyttävät pillifarkkuja ja pudottavat niitä hiukan, että vähän roikkuu perseestä näyttää todella rumalta! Ja niitä on paljon!
[/quote]
Eri mieltä tästä.
Tuo on nimenomaan se vartalotyyppi, jolle pillit sopivat. Sen sijaan pullerolla tai rotevalla miehellä pillit näyttävät suorastaan törkeiltä, etenkin kun haarat roikkuvat 10-15 cm perseestä. Tuohon kun vielä yhdistää möhkömäiset skedekengät, niin normaalit mittasuhteetkin omaava mies näyttää jättimäiseltä kääpiöltä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:48"]
[/quote]
Eri mieltä tästä.
Tuo on nimenomaan se vartalotyyppi, jolle pillit sopivat. Sen sijaan pullerolla tai rotevalla miehellä pillit näyttävät suorastaan törkeiltä, etenkin kun haarat roikkuvat 10-15 cm perseestä. Tuohon kun vielä yhdistää möhkömäiset skedekengät, niin normaalit mittasuhteetkin omaava mies näyttää jättimäiseltä kääpiöltä.
[/quote]
Mä tarkotin lähinnä, että mun mielestä pillifarkut ei sovi oikeastaan minkään malliselle vartalolle miehillä! Ja sellaisilla laihoilla luikeroilla se vaan korostuu, ja mun mielestä miehellä pitää olla persettä, jollei sitä ole niin ei sitä tarvitse niin näkyvästi korostaa. Sellanen kukkakeppihän hajoaa käsiin, mutta tosin, tässäkin asiassa jokaisella saa olla omat mielipiteensä. :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:48"]
[/quote]
Eri mieltä tästä.
[/quote]
Mun mielestä pillihousut ei ole miesten vaate. Mutta ei se kyllä ole multa poiskaan jos joku mies niitä käyttääkin. Omalle miehelle en toivois, jos en myöskään puutu vaatevalintoihinsa. Onneksi on tässä pilliasiassa samaa mieltä mun kanssani. :)
jokaisen pitäis pukeutua vartalolleen sopiviin vaatteisiin. minä pukeudun pillifarkkuihin, vaikka treenatut pohkeet onkin. viihdyn niissä oikein hyvin.
t. 5 lapsen 50 v äiti
Mä olen siro pieni nainen, ja käytän vain pillifarkkuja. Jos lahje on yhtään leveämpi, näytän tasapaksulta pökkelöltä, vaikka olen hoikka, treenattu ja muodokas. Mä oon löytäny täydellisesti istuvia farkkuja ihan Seppälästä, ne on kuin nakutettu mulle.
Harvalle mielestäni pillifarkut sopivat, mutta joillekin kyllä! Usein ne näyttävät kuin nilkoista rutussa olevilta kalsareilta. Sopiva pituus on tärkeä, ettei tule niitä nilkkaruttuja-vai onko ne ihan ok ?
Itse olen aika harteikas,normaalipainoinen,170cmpitkä, mutta minulla on hoikat sääret. Olen kokeillut pillifarkkuja ja näytin niissä kyllä melko huvittavalta-siis kauppaan jäivät!
Muotia on kiva seurata, mutta siitä pitäisi osata löytää kuitenkin ne itselle sopivat jutut. En sitä osaa aina itsekään, vaikka olenkin melko kriittinen pukeutumisessani. Usein liiankin varovainen, etten vaan näyttäisi naurettavalta, kun en ihan nuorikaan enää ole.
onko se nyt niin vaikea joidenkin mammojen hyväksyä, että jonkun kroppa on vielä 50-vuotiaanakin kuin teinitytön? tai siis paremmassa kunnossa, nykyteinitytöt on aika hurjan näkösiä. kun on runko kunnossa, voi pukeutua ihan miten haluaa näyttämättä pissikseltä tai halvalta. sitä paitsi normaalikroppaisia naisia on paljon, ei kaikki ole syntymäläskejä tai liho iän, lasten tms tekosyyn myötä.
Minä käytän vain pillifarkkuja tai muita todella kapealahkeisia housuja. Ja olen kokoa 42, ja ikää on 30. En voisi enää kuvitellakaan laittavani normaalllahkeiset farkut päälle :D Minusta ne näyttävät junteilta.
Mä olen 172 senttiä pitkä ja käytän vaatekokoa 44. Käytän pillifarkkuja. Tai en sellaisia superpillejä (niinkuin farkkulegginsit) vaan kapeita farkkuja, jotka istuvat napakasti myös pohkeista ja reisistä. Mulla on kuitenkin lihaksikkaat ja hyvän muotoiset jalat.
Olen kuullut tätä kauhistelua ja kokeilin sellaisia suoralahkeisia "perusfarkkuja" kaupassa vähän aikaa sitten. Sekä myyjä että mieheni olivat molemmat sitä mieltä, että lihoin 10 kiloa ne farkut jalkaan vedettyäni.
Mutta makuja on monia:) Itse olen kapeiden farkkujen ystävä. Ja tärkein havainto näin omassa elämässäni on se, etten jaksa olla kiinnostunut jonkun av-mamman mielipiteestä kohdistuen farkkuihini. Ostin kesäksi sellaiset nilkkapituiset kapeat farkut, vaikkei mun varmaan niitäkään kuuluisi käyttää. Tässä iässä (olen 32) kuitenkin uskallan jo pukea ihan mitä huvittaa:)
Niin, 29 lisää vielä että mun mielestä pillit nimenomaan kaventaa ja pidentää vartalon mallia. Bootcut sen sijaan saa jalat näyttämään entistä leveämmiltä ja koko olemus on jotenkin "maata myöten".
Pillihousut näyttävät hyvältä melkein kenen tahansa päällä, kun niihin on yhdistetty vähintään puolipitkävartiset saappaat. Itse asiassa ne ovat ainoat housut, jotka noihin kenkiin sopivat. Myös avokasmallisten korkkareiden kanssa ok. Sen sijaan nilkkureihin, tennareihin tai tasapohjaisiin avokkaisiin yhdistettynä käyvät vain pitkä- ja hoikkasäärisille. Muita korostavat aivan väärällä tavalla, ja luovat efektin entistä lyhyemmistä jaloista.