Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillifarkut - puolesta ja vastaan!

Vierailija
08.03.2013 |

Vihaan pillifarkkuja! Sukuvikani paksut pohkeet näyttää ihan hirveiltä niissä, jos nyt yleensä saan ängettyä sellaiset jalkaani. Jos lahkeet sopii niin vyötäröön jää tyhjä säkki.

Laihajalkaiset omenavartalot näyttää mielestäni tosi rumalta pillifarkuissa. Vielä kun pömppämaha piilotetaan tunikalla niin tuloksena on hämähäkki-look.

Pillifarkut ei ole aikuisen naisen vaatekappale, hoikille teineille ne sopii.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti vaikuttaa teilläkin makuun. Kymmenen vuotta sitten olisitte kaikki hehkuttaneet bootcutin puolesta, kuinka mukavasti takapuoli näyttää siinä suhteessa pienemmältä. Kukaan ei käyttänyt silloin pillejä, niille lähinnä naurettiin. 1980-luvulla käytössä olivat mieluummin pillit kuin leveät ja 1970-luvulla taas ultraleveät lahkeet.

Vierailija
2/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin just tulla kirjoittamaan ihan samaa :)

Täälläkin olen nähnyt kirjoitettavan, kuinka pillit ovat tulleet jäädäkseen. No, minäkin kuvittelin joskus, että Leviksen 501 on se ainoa oikea farkkumalli ja niitä käytän loppuikäni... Kun tarpeeksi vanhaksi elää, niin näkee kuinka muoti tulee ja menee. Se, mikä näyttää nyt hyvältä näyttää 10 vuoden päästä auttamattoman vanhanaikaiselta. Silloin tekin hehkutatte bootcutin takapuolta korostavaa ja hoikentavaa vaikutusta ja ihmettelette niitä pilleihin jämähtäneitä.

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 10:44"]

Muoti vaikuttaa teilläkin makuun. Kymmenen vuotta sitten olisitte kaikki hehkuttaneet bootcutin puolesta, kuinka mukavasti takapuoli näyttää siinä suhteessa pienemmältä. Kukaan ei käyttänyt silloin pillejä, niille lähinnä naurettiin. 1980-luvulla käytössä olivat mieluummin pillit kuin leveät ja 1970-luvulla taas ultraleveät lahkeet.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hehkuttanut. Inhosin sen ajan muotia. Onneksi säästin 90-luvulta pillifarkkuni, että oli jotain jalassa pidettävää tämän ajan yli.

Yhdet ostin sellaiset "oikeat farkut" ja käyttämättä jäi. Ei tuntunut lainkaan omilta.

Mutta se on Suomessa huonoa, että kun yksi asia tulee muotiin, ei muuta saa. Siksi nytkin hamptsraan pillifarkkuja, että selviän taas sen ajan läpi, kun niitä ei kaupoista saa.

[/quote]

Vierailija
4/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 23:44"]

Miksi aikuisen naisen pitää olla "pömppömahainen ja laihajalkainen"? "Tai paksureisinen- tai paksusäärinen"? Eikö aikuinen nainen voi olla hoikka tai terveessä ihannepainossaan?

Jokainen pukeutukoon sellaisiin farkkuihin, jotka sopii omalle vartalotyypille. Kokeilemalla se selviää.

[/quote]

No katsopas kun kaikilla ei ole sama ruumiinrakenne. Et vissiin ole sitä huomannut. Minäkin olen terve,hoikka ja ihannepainossani ja silti minulla on reisien yläosissa ylimääräistä eli ratsarit, on ollut jo nuorena,silloin kun painoin tasan 50kiloa. Olen laihduttanut ja juossut ja käynyt salilla. Jalkojen lihakset ovat kasvaneet ja erottuvat jo,vielä on työmaata.Mutta ylimääräinen läski ei helposti lähde sieltä mistä pitäisi, ylävartaloni on jo tosi hoikka. jotta saisin vartalon molemmat puolet tasapainoisiksi minun pitäisi lopettaa laihduttaminen ja käydä rasvaimussa. Siis poistattamassa ne reisien yläosan ja pakararasvat. BMI on 22 ja r% 20. Lihastasapaino ihanteellinen inbodyn mukaan(ylimääräinen rasva mitä on niin on alaosassa ) ja sitä fitness kilpailuvartaloa en tavoittelekaan. Ja silti pilli farkut korostaa ratsareita, ne pistävät silmään just tuossa housumallissa,etenkin jos ovat pehmeää strech -kangasta.

Minulle sopii parhaiten bootcut, sen on pukeutumisneuvojakin todennut. Leveät lahkeet tasapainottavat leveää lantiota, niinhän sanotaan kaikissa pukeutumisnauvoissa. Jos on huomattavat ratsarit niin kyllä ne pilleissä korostuvat- ellei sitten laita tunikaa päälle joka peittää ne, ja niinhän useimmat (onneksi) tekevätkin.

Vierailija
5/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mutta en pidä kovilla pakkasilla, kun ne on kylmät. Hyvät välikelin farkut keväisin ja syksyisin ja sopivat mielestäni myös aikuisille naisille.

Vierailija
6/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

So? Mitä siitä sitten, että ajan henkikin vaikuttaa siihen, millaisia vaatteita käyttää. Nyt muodissa on pillit ja kas kummaa, on meitä, joille ne sopii, ja jotka tykkäävät niistä. Jossain vaiheessa ne eivät taas ole muotia, mutta todennäköisesti löytyy sitten muuta, mikä sopii ja mistä tykkää. Olen jo sen ikäinen, etten viitsi taistella muoteja ja ajanvirtauksia "vastaan", niitä tulee ja menee ja jokaisena aika löytää jotain itseä miellyttävää.

37

Vierailija
7/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Minusta taas hirveimpiä ovat ne farkut, joissa reiden kohdalla pullottaa tyhjät pussit ja leveät lahkeet ovat karseita.

Vierailija
8/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan ole sitä mieltä, että muotia vastaan pitäisi taistella :) Käytän itsekin pillejä ja tiedän, että tällä hetkellä bootcutteja käyttävät näyttävät vanhanaikaisilta ja 90-2000 -luvulle "jämähtäneiltä".

Mutta minua naurattaa vaan se, miten jotkut oikeasti tuntuvat kuvittelevan, että pillit ovat nyt taivaan lahja juuri heidän muotoisilleen naisille ja "se ainoa oikea malli". Kun näitä muotivirtauksia on nähnyt tulevan ja menevän, 10 vuotta sitten he olisivat samalla lailla julistaneet bootcutin ihanuutta juuri heidän mallisilleen.

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 13:26"]

So? Mitä siitä sitten, että ajan henkikin vaikuttaa siihen, millaisia vaatteita käyttää. Nyt muodissa on pillit ja kas kummaa, on meitä, joille ne sopii, ja jotka tykkäävät niistä. Jossain vaiheessa ne eivät taas ole muotia, mutta todennäköisesti löytyy sitten muuta, mikä sopii ja mistä tykkää. Olen jo sen ikäinen, etten viitsi taistella muoteja ja ajanvirtauksia "vastaan", niitä tulee ja menee ja jokaisena aika löytää jotain itseä miellyttävää.

37

[/quote]

Vierailija
9/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pillifarkkuja! Pitkät ja hoikat sääreni pääsevät niissä oikeuksiin!

Vierailija
10/49 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leviksen Demi Curve, skinny. Ihan parhaat pillifarkut. 

Vierailija
11/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille ehkä käy, muttei minulle. Itselläni on paksut pohkeet ja kun housut mahtuvat pohkeista, niin muuten housut ovat liian isot(oma kokoni 36/38 ja pillifarkuissa pitää valita koko 42. Tuntuu vain, että kaupat ovat vain täynnä pillihousuja ja normaaleja on tosi vaikea löytää.

Vierailija
12/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla "aikuisella" ihmisellä ei paljoa muita olekaan. Ku vihaan muita. :D

T:23v mamma

Vierailija
13/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä olla tosi täydellinen kroppa ja pitkät hoikat jalat, että oikeasti sopii. Mun lyhyet (joskin hoikat) sääret näyttää täysin naurettavilta pillifarkuissa.

Vierailija
14/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos aikuisella naisella on hoikan teinin vartalo, hyväksytkö heille pillifarkut?

Vierailija
15/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan.

En ole vileä nähnyt pillifarkkuihin pukeutunutta ihmistä, joka olisi niiden ansiosta kaunis, tyylikäs tai mitenkään hyvännäköinen.

Laihat näyttävät niissä rimppakintuilta ja pyöreämpien pyöreys vain korostuu. Pillifarkuista tulee välittämästi pissisfiilis.

Vierailija
16/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamaln näköisiä ne on pikkukoululaisillakin. Todellakin teinivaate, yläkoululaisille ok.

Vierailija
17/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan! 46v ja en tykkää kireistä vaatteista. Pillien on pakko olla tiukat ja ne ovat-ahdistavat reisistä ja pohkeista vaikka en ole lihava, mutta kun en ole ohutjalkaista sorttia. jos otan niin isot etteivät purista reisistä tai pohkeista niin löpöttävät vyötäröltä. eipä ole sopivia tehty.

Vierailija
18/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha :) Minä pidän pillifarkuista ja tarkoitan pillifarkuilla siis alaspäin kapenevia lahkeita ja istuvuutta, en kireyttä ja farkkuleggingssejä. Olen 48v ja minulla on hoikat jalat ja lantio, ei mahaa.

Vierailija
19/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä käytän niitä, vaikka olenkin jo 42!! Muut ei kertakaikkiaan sovi! Näistä löytyy kokoja jotka istuvat sekä reisistä, että vyötäröltä. Suurimmassa osassa reidet löpöttää ja samoin vyötärö...vaikeaa on löytää farkkuja kokoa 26/34, mutta pilleistä löytyy. Niin ja olen kyllä ihan muodokas, vaikkakin hoikka (90 ja 65E-69-91). Mutta toki aikuisen naisen tarvitsee katsoa mihin asti paita ylttää pillien kanssa, mielummin vähän pidempihelmainen kiitos.

Vierailija
20/49 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt mitään leveälahkeisiakaan housuja ala käyttämään, esim:

(nuohan ne vasta järkyttävät on)

http://www.clothstation.fi/images/3084jeans.png

Ja tämmösiä taas käytän, ihanat

http://www.olivialehti.fi/paras-aika-vuodesta/files/2010/03/pillifarkut-21.jpg

Kertokaapa, minkälaisia housuja käytätte te jotka ei käytä pillifarkkuja? Ja pillifarkkujaki on erilaisia, ihan tiukkoja joka puolelta, tai sitten ei niin tiukkoja. Katsokaas, kaikki ei ole niitä ääriesimerkkejä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän