Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein abortin rv 19+5

08.03.2013 |

Tein juuri abortin rv 19+5. Sain selville, että mieheni petti minua. Kohteli viimeiset viikot minua kuin paskaa, kun olisin tarvinnut hänen tukeaan. Mies oli alunperin se, joka halusi lapsen ja sitten teki näin. Sekosin, tein abortin näin myöhäisillä viikoilla. En halunnut lasta tällaiseen tilanteeseen. Olen vieläkin niin shokissa avioliittoni kariutumisesta ja vauvan synnyttämisestä kuolleena.. En tiedä miten tästä koskaan selviää. Toivottavasti kukaan muu ei joudu vastaavaan tilanteeseen...

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Ja tiedän olevani MURHAAJA, sellaisia kommentteja en toivoisi, vaan aivan asiallista pohdintaa ja kokemuksia aiheesta.

Kommentit (3)

1/3 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa muuta kuin että.... Voimia! :(

Vierailija
2/3 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syytä itseäsi. Teit, mitä teit, painavista syistä. Olen itse lääkäri ja vaikken teekään abortteja, tiedän, miten raskas kokemus se monelle naiselle on, etenkin ilman oman miehen tukea. Oletko miettinyt, että etsisit tukea jostain vertaisryhmästä. Olen kuullut hyviä kokemuksia tästä: http://www.ituprojekti.net/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=7〈=en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen tekemässä Vauva-lehteen juttua naisten aborttikokemuksista. Laitoin juurin aihe vapaa -alueelle tästä haastattelupyyntöä. Haluaisitko sinä kertoa kokemuksestasi nimettömänä lehdessä? Jos, niin ota yhteyttä tiina.suomalainen@pp8.inet.fi, 040-4177821.