Jos esikoinen syntynyt ennen LA, onko toinenkin tullut aikaisemmin?
Esikoiseni syntyi 38+6, ja nyt mietin että uskaltaako mitenkään elätellä toiveita että tämä toinenkin haluaisi tulla vähän aikaisemmin =)
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 17:27"]
Mulla eka 41+3 toka 38+5 kolmas 40 tasan ja neljäs 37+6.
Voithan jutella ja suunnitella vauvan kanssa mahan läpi milloin hän voisi syntyä. Mä oon jutellu ja , kun kuopus alkoi syntymään 36 viikolla , kun toivoin peruinkin sen, koska ajattelin et keuhkot saa kypsyä. Hän syntyi niin,kun toivottiin. :) Lapset ymmärtää jo pienenä niin paljon.
[/quote]
Ollaan juteltu jo että saa kyllä pari viikkoa ennen la =D
Ja että jos ei tule ajoissa on tosi kurjaa jos käy niin että syntyisikin vappuna, koska sitten on vaikeaa järjestää synttäreitä kun kaikilla on aina vappuna muuta tekemistä...
Esikoisellekin juttelin siitä että on kivempi syntyä heinäkuun puolella kuin elokuun alussa, tai jos olisi yliaikaiseksi mennyt niin elokuun puolessavälissä, ja hän tulikin sitten jo 38+6 =)
Toivottavasti tämä hänen siskonsa on yhtä tottelevainen ja yhteistyöhaluinen =D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 17:27"]
Voithan jutella ja suunnitella vauvan kanssa mahan läpi milloin hän voisi syntyä. Mä oon jutellu ja , kun kuopus alkoi syntymään 36 viikolla , kun toivoin peruinkin sen, koska ajattelin et keuhkot saa kypsyä. Hän syntyi niin,kun toivottiin. :) Lapset ymmärtää jo pienenä niin paljon.
[/quote]
Ollaan juteltu jo että saa kyllä pari viikkoa ennen la =D
Ja että jos ei tule ajoissa on tosi kurjaa jos käy niin että syntyisikin vappuna, koska sitten on vaikeaa järjestää synttäreitä kun kaikilla on aina vappuna muuta tekemistä...
Esikoisellekin juttelin siitä että on kivempi syntyä heinäkuun puolella kuin elokuun alussa, tai jos olisi yliaikaiseksi mennyt niin elokuun puolessavälissä, ja hän tulikin sitten jo 38+6 =)
Toivottavasti tämä hänen siskonsa on yhtä tottelevainen ja yhteistyöhaluinen =D
[/quote]
tämä siis ap:n kirjoittama.
Meillä esikoinen 41+0 ja toinen 41+1. Jos vielä joskus kolmas niin en kyllä ennen odottelekaan kuin vasta viikko lasketun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Täh?? Siis sä kuvittelet, että sikiö ymmärtää jo puhetta??
Vierailija kirjoitti:
Esikoinen syntyi 38+5, kuopus 40+1.... voi että odottavan aika oli pitkä tämän toisen kohdalla kun tietty toiveajattelin että syntyy vähintään yhtä aikaisin :)
Meillä eka syntyi kolme viikkoa ennen LA ja toka viikon ennen LA. Ja niin samoissa tunnelmissa olin ne viimeiset pari viikkoa. Kun kyllähän sitä väkisin vertailee siihen ekaan raskauteen.
ensimmäinen muistaakseni 39+0, toinen puolentoista vuoden kuluttua vähän aikaisemmin 38+ jotain, en muista ihan tarkkaan.