Minne voisi paeta muutamaksi päiväksi aivan KAIKKEA?
Sukulaisten ja ystävien luo en voi mennä eikä ole mökkiä. Missä voisi olla muutaman päivän puhelin pois päältä ja poissa kotoa siis? Ei oikein viitsisi mihinkään kotimaan hotelliin tai risteilyllekään mennä.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:46"]
Jos vähänkään on metsässäeläjän vikaa, painu lappiin/kainuuseen, jossa on autiotupia. Itse harrastan niitä tai sitten telttailua, jos haluan paeta kaikkea ja monesti muutenkin.
[/quote]
En jaksa järjestää mitään tuollaista, ainakaan nyt talvella. Eikä kyllä ole telttaakaan.
ap
Pysy siis kotona kun et jaksa ja viitsi.
Vuokraa joku kalustettu asunto viikoksi tms?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:49"]
Pysy siis kotona kun et jaksa ja viitsi.
[/quote]
:(
Joskus väsyttää kaikki...
ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:50"]
Vuokraa joku kalustettu asunto viikoksi tms?
[/quote]
Toi vois olla aika hyvä ajatus. Kiitos!
ap
No mä oon lähdössä huomenna viikonloppulomalle Riikaan. Yksin, omassa parhaassa seurassani. Pelkkä ajatus lentämisestä ja ihanasta hotellista yksinäni saa mut hyvälle tuulelle :) En aio suoda ajatustakaan perheelleni tai työlleni parin päivän aikana. Tässä jo fiilistelen skumppalasi kourassa ;)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:57"]
No mä oon lähdössä huomenna viikonloppulomalle Riikaan. Yksin, omassa parhaassa seurassani. Pelkkä ajatus lentämisestä ja ihanasta hotellista yksinäni saa mut hyvälle tuulelle :) En aio suoda ajatustakaan perheelleni tai työlleni parin päivän aikana. Tässä jo fiilistelen skumppalasi kourassa ;)
[/quote]
Tosi hienoa, oon iloinen sun puolesta. Hyvää matkaa hyvässä seurassa :)
ap
Tuon kalustetun asunnon sijaan voi vuokrata mökinki, jos siis haluaa olla ihan vain itsekseen. Jostain paikasta, joka ei oo laskettelukeskusten lähellä, saa mökkejä tosi halvalla näin talvisaikaan. Itse olin kerran Torniossa mökillä neljä päivää just keskellä talvea ja paikka valikoitui siksi, että mökki oli puoli-ilmainen.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 23:05"]
Tuon kalustetun asunnon sijaan voi vuokrata mökinki, jos siis haluaa olla ihan vain itsekseen. Jostain paikasta, joka ei oo laskettelukeskusten lähellä, saa mökkejä tosi halvalla näin talvisaikaan. Itse olin kerran Torniossa mökillä neljä päivää just keskellä talvea ja paikka valikoitui siksi, että mökki oli puoli-ilmainen.
[/quote]
Löytyisiköhän mökkejä bussi/junareittien lähistöltä? Minulla kun ei ole autoa. En ole siis ap. mutta alkoi kiehtoa ajatus...
[/quote]
Oikeastaan munhan pitäisi jo olla jossain tuollaisella mökillä. Kiitos sullekin!
ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 23:09"]
[/quote]
Löytyisiköhän mökkejä bussi/junareittien lähistöltä? Minulla kun ei ole autoa. En ole siis ap. mutta alkoi kiehtoa ajatus...
[/quote]
Junareittien lähistöllä voi olla vähemmän, tai ainakin asemien lähellä, mutta bussireittien lähistöltä varmasti löytyy. Vuokramökkiä etsiessä pitää vain käyttää reilusti aikaa googlen äärellä ja sitten selatessa erilaisten majoituksentarjoajien sivuja, koska ainakin pohjois-suomessa samalla majoituksentarjoajalla saattaa olla majoitusta noin 100-150km joka suuntaan siitä pääpaikasta. Mutta tosiaan ainakin pohjanmaalla, lapissa ja kainuussa vuokramökkejä on paikoin ihan valtateiden lähistölläkin, ja sellaisia kerran päivässä -bussireittejä menee pienempiäkin teitä pitkin.
Jos vähänkään on metsässäeläjän vikaa, painu lappiin/kainuuseen, jossa on autiotupia. Itse harrastan niitä tai sitten telttailua, jos haluan paeta kaikkea ja monesti muutenkin.