Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetys ja tukan lähtö! mikä avuksi?

Vierailija
08.10.2013 |

Hiuksia joka paikassa ja tippuu ihan vauhdilla. Onko mitään keinoa mikä auttaisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän taida auttaa muu kuin aika..se hiustenlähtö muuten johtuu synnytyksen jälkeisestä hormoniepätasapainosta, ei imetyksen pitäis siihen vaikuttaa

Vierailija
2/9 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaan kyllä mitään ihmekeinoja oo. Multa on aina lähtenyt aika paljon hiuksia, ainakin murrosiästä saakla, mutta iusiakin kyllä on kasvanut. Raskausaikana oli ihanaa, kun hiuksia ei lähtenyt yhtään, sitten vauvan ollessa n. 5 kk hiuksia lähti sit sen vuoden edestä parissa kuukaudessa. sittemmin tilanne vähän tasaantui, ja nyt kun vauva pian vuoden, alkaa tilanne olla normaali, eli hiuksia lähtee paljon, mutta ei ihan niin paljon kuin pahimpaan aikaan. Imetän kyllä edelleen, saas nähdä auttaako yhtään kun lopetan imetyksen lähikuukausien aikana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Uskon, että sinulla on sinkin puute. Synnytys ja imetys vie melkoisesti sinkkivarastoa.

Vierailija
4/9 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tukanlähtö loppui noin puolen vuoden päästä synnytyksestä. Olin kyllä ehtinyt jo leikkaaman tukkani pois :/

Vierailija
5/9 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kestä kauaa... Ehkä kuukauden? Mulla loppunut hiustenlähtö jo muutama kuukausi sitten, vauva 7kk. Ei se liity imetykseen, vaan raskauteen, näin olen käsittänyt?

Vierailija
6/9 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten varmaan huomasit, raskausaikana ei hiuksia lähtenyt juuri yhtään. Eli nyt vain vaihtuvat ripeään tahtiin ja se on täysin normaalia. Eikä liity imetykseen mitenkään vaan on on ihan hormonaalinen juttu.

Vierailija
7/9 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi hiusraja ja lähti tukottain hiuksia. Onneksi mahtava kampaaja tiesi tämän ja ei antanut leikata hiuksia Raskausaikana. Etuhiuksilla sai peitettyä ja kasvoivat takaisin. Älä stressaa, kuuluu asiaan. Raskausaikana ihanan paksut ja terveet hiukset, sitten ne rupsahtaa hetkeksi. Yks vuotias synttäreillä jo normitilanne. Imetin kaksivuotiaaksi. 

Vierailija
8/9 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Aika ja imetyksen loppuminen. Et voi hormoneillesi mitään. Tukka kasvaa takaisin, hei!

Vierailija
9/9 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joku sanoi, että raskausaikana ei lähde hiuksia ja sitten jossain vaiheessa raskauden jälkeen lähtee sen edestä. Ei siis liity imetykseen etkä voi vaikuttaa siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme