Kysy mitä vain narsistilta
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut sairauteesi hoitoa - pitkäkestoista terapiaa tms?
Olen terve kun pukki
Onko kiva keksiä valheita omassa päässään ja puhua niitä muista ihmisistä totena. Saada siis toinen näyttämään huonolta?
Onko myös monia mies tai nais suhteita joista et voi hyötymisen vuoksi perääntyä?
Oletko lapsellinen loinen?
Ärsyttääkö jos joku ei usko valheitasi suoraan ja näkee myös ettet huomaa omaa osuuttasi riidoissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva keksiä valheita omassa päässään ja puhua niitä muista ihmisistä totena. Saada siis toinen näyttämään huonolta?
En ole koskaan tehnyt näin
Vierailija kirjoitti:
Onko myös monia mies tai nais suhteita joista et voi hyötymisen vuoksi perääntyä?
Olen erittäin yksinäinen, eikä minulla ole minkäänlaisia suhteita
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapsellinen loinen?
Loinen olen, lapsellisuudesta en osaa sanoa
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö jos joku ei usko valheitasi suoraan ja näkee myös ettet huomaa omaa osuuttasi riidoissa?
Harvoin tulee sellaisia tilanteita, että joku ei uskoisi valheitani
Millaisia tuntemuksia sinulle herää jos nostan naisen tai lapsen rinnuksista ilmaan, paiskaan maahan ja vedän kirveellä rintakehän läpi?
Narsisti ei myönnä narsistiuttaan muuten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tuntemuksia sinulle herää jos nostan naisen tai lapsen rinnuksista ilmaan, paiskaan maahan ja vedän kirveellä rintakehän läpi?
Sä tarvitset pikaista apua mv-toimistolta!
Täällä toinen narsisti ilmoittauttuu. Anonyyminä helppoa. En ikinä myöntäisi livenä.
Vierailija kirjoitti:
oletko mies
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuttaisi elämääni millään tavalla. Voin tosin suositella ettet tekisi niin, koska se on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?
En onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en voisi anonyymillä keskustelufoorumilla asiaa myöntää? Oikeassa elämässä en välttämättä myöntäisikään.
Onko perusteita sen hovin haalimisessa, jos sinullakin on sellainen? Kelpaako kuka tahansa?
Miten toimit, jos joku näkee lävitsesi? Kusetuksen läpi?
Vierailija kirjoitti:
Onko perusteita sen hovin haalimisessa, jos sinullakin on sellainen?
En haali mitään
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kuka tahansa?
Minulle kelpaa vain minä itse
Vierailija kirjoitti:
Miten toimit, jos joku näkee lävitsesi? Kusetuksen läpi?
En osaa sanoa. Erittäin harvoin, jos koskaan kukaan näkee lävitseni.
Kuis vanha olet? Millä tavalla nasseilu sitten sussa ilmenee?
Mulla muuten on tietty tutka ja näen kyllä jos jotain mätää tanskanmaalla. Aiemmin predatorit imi veret ja vei tuhkat mutta nykyään tiedän paremmin... Sanotaan kokemukseksi.
Piis.
Uskotko oikeasti siihen että kaikki muut ovat aina syyllisiä kaikkeen tympeään mitä sinulle tapahtuu, vai onko se syyttäminenkin vain jotain peliä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tietyn tyyppinen narsisti voisi myöntää. Useillahan tuo on jotain mille ovat aivan sokeita. Ihmettelevät vaan miten hankalia ihmisiä kaikki ympärillä olevat ovat ja miten aina menee sukset ristiin muiden kanssa, eivätkä näe sitä omaa osuuttaan siinä. Mutta sitten on sellaisia enemmän psykopaatteja, jotka ohjailevat muita ihan tietoisesti ja nauttivat siitä. Ja tietävät että pelaavat eri korteilla kuin muut. Itse olen alkanut epäilemään että oma ystäväni on tätä viimeksi mainittua tyyppiä. Valehtelee ihan poskettomia juttuja ilman että niistä on hänelle mitään hyötyä, pelkästään valehtelemisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuis vanha olet?
26
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nasseilu sitten sussa ilmenee?
Koen olevani parempi/ylempi ihminen kuin muut. Muut ihmiset eivät merkitse minulle mitään. Pidän ainoastaan itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko oikeasti siihen että kaikki muut ovat aina syyllisiä kaikkeen tympeään mitä sinulle tapahtuu
Kyllä.
Jos voisin elää täysin itsekseni ilman muita ihmisiä, mitään tympeää ei olisi minulle tapahtunut, eikä tulisi tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
LÄhdetkö treffeille!
En.
Oletko ulkonäkö-, äly-, vai ikänarsisti? Mikä painottuu? Ja tiedätkö itse, miksi juuri se?
Oletko saanut sairauteesi hoitoa - pitkäkestoista terapiaa tms?