Kysy mitä vain narsistilta
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko perusteita sen hovin haalimisessa, jos sinullakin on sellainen?
En haali mitään
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kuka tahansa?
Minulle kelpaa vain minä itse
Vierailija kirjoitti:
Miten toimit, jos joku näkee lävitsesi? Kusetuksen läpi?
En osaa sanoa. Erittäin harvoin, jos koskaan kukaan näkee lävitseni.
Repesin!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ulkonäkö-, äly-, vai ikänarsisti? Mikä painottuu? Ja tiedätkö itse, miksi juuri se?
Olen älyllisesti/henkisesti muiden yläpuolella. Ulkonäölläni ei ole mitään merkitystä minulle.
Syy on muiden ihmisten typeryydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tuntemuksia sinulle herää jos nostan naisen tai lapsen rinnuksista ilmaan, paiskaan maahan ja vedän kirveellä rintakehän läpi?
Sä tarvitset pikaista apua mv-toimistolta!
Et ollut nyt ap. Narsisti ei väkivaltaa kavahda.
Joka kerta kun onnistut tärvelemään herkän sielun, juhlit varmaan onnistumistasi.
Osaatko juhlia tappioitasi yhtälailla?
Karma, nääs.
Ihmisen henkisyyteen ja älyllisyyteen kuuluu myös myötätunto.
Kasvu tekee kipeetä, mutta on sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kostatko jos sinua mielestäsi loukataan?
Lain puitteissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ettei normitavista kiinnosta mitkään pelit?
Ei minuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kommunikaation laatu ois tärkeää. Sillee tyyliin ihan oikee keskustelu. Pystyy ottaan vastaan joskus hiukka raadollistakin palautetta.
En halua keskustella muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sama arvo meillä kaikilla on.
Olen eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu omasta asenteesta jääkö yksin kukkona tunkiollensa katselemaan muita
Olen mielelläni yksin kukkona omalla tunkiolla. Tosin en halua katsella muita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa on hyvää ja kaunista. 🤗😍😁😋
Olen eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun onnistut tärvelemään herkän sielun, juhlit varmaan onnistumistasi.
Osaatko juhlia tappioitasi yhtälailla?
Karma, nääs.
En minä ketään tärvele
Provo. Tuskin on narsistia nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen henkisyyteen ja älyllisyyteen kuuluu myös myötätunto.
Kasvu tekee kipeetä, mutta on sen arvoista.
Olen henkisesti myötätunnon yläpuolella
Jokainen tehnee omat valintansa.
Monesti kaikkivoipaisuuskuvitelmat jää hiekkalaatikolle.
Tullet kai sitten huonoista oloista ja onhan toi yks defenssi ja toiminee aikansa.
Kaikkein pahin tapa kasvattaa lapsi on kaltoinkohtelu-syyllisyys-riippuvuus-lahjonta-sitominen...
Vanhempi on silloin itse lapsi eikä vanhemmuus ole hanskassa.
Kiintymyssuhteissa tulee myöhemmin ilmi aivan varmasti.
Onhan ne tunteet silloin mätiä... ja sen sellaista.
Tunnetko yhteyttä mihinkään? Musiikkiin? Eläimiin? Tietoon?
Turha kysyä. Puhuu itsestään. Kokemusta on.
Kerran puhuimme TUPAKOINNISTA ilmiönä. N"mä en polta mut mul O aina käsilaukus hei".
Olimme työpaikan kahvitilassa. N tuli yllättäen sisään"mun mies on nimitetty hei... ".
työtoverin alainen ei vastannutkaan sähköpostiinsa reaaliajassa. N" mul ei oo aikaa odottaa hei". Tämän jälkeen kaikki alkoivat kytätä Nn maileja. Tämä riitti työnantalle, sai hyvät arviot NLtä joka yritti pyrkiä ylös verkossaaan.
N lähetti hoviaan tarkkailemaan ihmisiä. Keräsi hlöietoja matrikkeleista. Lähetti konsultin erään alaisen kotiovelle tietoja keräämään. Nimikirjaimet TN.
Totta kaikki.. M
Sanot ettet halua keskustella muiden kanssa... Avasit kuitenkin keskustelupalstalla keskustelun???
Vierailija kirjoitti:
Sanot ettet halua keskustella muiden kanssa... Avasit kuitenkin keskustelupalstalla keskustelun???
Narsisteilla on jatkuva tarve saada huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani parempi/ylempi ihminen kuin muut. Muut ihmiset eivät merkitse minulle mitään. Pidän ainoastaan itsestäni.
Suurimmalla osalla narsisteja on valheellisia kuvitelmia itsestään ja suuruudestaan, vaikka mitään näyttöjä ei olekaan. Keskinkertaisuuksia ja yleensä alle senkin.
Narsismi on maailman vaarallisin ja tuhoisin mielisairaus.
Tunnetko häpeää siitä, että esiinnyt LinkedInissä sellaisten osaamisalueiden eksperttinä joihin vaadittavaa tehtäväroolia tai koulutusta sinulla ei ole koskaan ollutkaan?
Tunnetko häpeää tai osattomuutta, kun ihmiset pohtivat selkäsi takana, valehteletko tietoisesti, niin että itse ymmärrät valehtelevasi hyötytarkoituksessa, vai valehteletko uskoen itsekin liioitelluihin juttuihisi?
Mitä mieltä olet patologisesti valehtelevasta narsistista, joka leikkii ammattimuusikkoa ja soitonopettajaa netissä, vaikka ei osaa soittaa kuin suutaan?
Kostatko jos sinua mielestäsi loukataan? Ymmärrätkö ettei normitavista kiinnosta mitkään pelit?
Kommunikaation laatu ois tärkeää. Sillee tyyliin ihan oikee keskustelu. Pystyy ottaan vastaan joskus hiukka raadollistakin palautetta.
Sama arvo meillä kaikilla on. Riippuu omasta asenteesta jääkö yksin kukkona tunkiollensa katselemaan muita ja laskemaan bodycounttii. Vai tajuisko että on oikeasti tiettyjä sääntöjä joita noudattamalla asiat menis parempaan.
Kaikissa on hyvää ja kaunista. 🤗😍😁😋
Valintoja valintoja.