SIPILÄ PYYTÄÄ EROA
Kommentit (57)
Voi kun siihen liittyisi maastamuutto.
Jesses! Nyt mä olen kaiken nähnyt. 😳
Naurettavaa. Eikä vaikuta mihinkään.
Paras naistenpäivän lahja! Kiitos!
SOTE KAATUU!!!
Jes! Ehdin jo pelätä pahinta.
Milloin viimeksi hallitus on eronnut ennen vaaleja? Mulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa asiasta.
Suomessa poliitikko ei eroa koskaan. Kansa erotetaan ennen poliitikkoa.
Höh enkö saakaan äänestää Sipilää voivoi lähteekö ne karvalapset nyt pois vihdoinkin 😋😋😋😋
Kylläpä tässäkin taas on paljon yksinkertaisia koolla yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Höh enkö saakaan äänestää Sipilää voivoi lähteekö ne karvalapset nyt pois vihdoinkin 😋😋😋😋
Ei vaikuta maahanmuut#toon mitenkään. Toki seuraava hallitus leikkaa sinunkin Luxus sosiaaliturvan pois.
Varsinainen vaalitemppu tämäkin. Erotaan lopulta, kun kalkkiviiva häämöttää jo, eikä erolla ole juuri vaikutusta. Näin voidaan sanoa olleensa lopulta ihan hyvä tyyppi.
Eiks tää nyt on vähän pelleilyä? Vaalit tulossa ihan kohta. Sipilä leikkii marttyyriä?
Vttu mikä luuseri tuo Juha, muutama viikko ennen vaaleja hässäköi vielä näin. Mitäs jos nyt räpiköisi vaan tämän kauden loppuun ja istuisi sitten rahakirstunsa päälle.
Keskustan gallupluvuilla ihan kelpo vaalitaktinen veto. Nämä hallituksesta eroamiset vähän ennen vaaleja ovat olleet yleensä vihreitten ja vasemmistoliiton temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi hallitus on eronnut ennen vaaleja? Mulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa asiasta.
70-luvulla oli paljon lyhytaikaisia hallituksia ja toimitusministeriöitä?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatuskulku. Käsittääkseni nämä asiat eivät liity suoraan toisiinsa. Niin ja saat toki äänestää Sipilää jos haluat. Sillä edellytyksellä että hän on ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää nyt on vähän pelleilyä? Vaalit tulossa ihan kohta. Sipilä leikkii marttyyriä?
Nyt kun ei saa enää tuhoa aikaan, voi marttyyrimaisesti kruunu kiiltäen ja viitta kahisten erota.
Hallitus eroaa klo 10:00