Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi lellitään "piloille" PÄIVÄKODISSA! :O

Vierailija
07.03.2013 |

Kyllä, niinkin voi käydä :D

Tyttö on pienikokoinen. Saman kokoinen, kuin ryhmänsä 2-vuotiaat (pari senttiä päälle 90cm) ja ikää on 4v. Ja tyttö tuntuu käyttävän ihan härskisti tätejä "hyväkseen" (mikäs siinä, kun palvelu pelaa :P) Ipana ei joudu koskaan kävelemään  mihinkään. Yks vinkasu ja ottavat tytön pulkkaan, rattaisiin tai jopa syliin. Kun toisella on niin lyhyet kintutkin, niin eihän se jaksa... (kävellä kilometriä..) Tyttö puetaan, kun heittäytyy osaamattomaksi ja paapotaan vähän joka väliin, kun on niin pieni. Napottaa sylissä, kun on niin kevytkin (painaa 12kg) Mikäs sitä kanniskellessa  (siis ihan oikeesti... ne iälttään pienemmät varmaan tarttis enemmän sitä syliä??)  Tytöltä ei vaadita juuri minkäänlaista omatoimisuutta. Tuppaa sit odottamaan kotonakin palvelua :D

Mua tosin lähinnä huvittaa, että mä ihan oikeasti joudun sanomaan _päiväkodin_ hoitajille, että jos välillä pistäisitte sen mukulan tekemään ihan itse. Se osaa kyllä... Mulla on jotenkin semmoinen kuva jäänyt, että päiväkodissa lähinnä vaaditaan lapsilta kamalasti. Ei näköjään aina.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuules minunkin tyttäreni (3 v.) on niiiiin ihana ja kaunis ja hauska ja hyvätapainen, reipas ja aina juttelee kaikille mukavia ja ihmiset hymyilevät aina kun näkevätkin hänet ja hänen pään päällä on sädekehä ja linnut laulaa ja ihmiset alkaa laulamaan kuin musikaalissa aina kun tyttäreni on läsnä ja taistelevat siitä kuka saa ottaa hänet syliin tai vain hipaistakin häntä.

Mutta mitä helvettiä se liittyy tähän ketjuun?  

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 10:14"]

Meillä n.3v poika, pituutta 94 cm ja painoa 15 kg. Poika on niin hurmaava ja ihana, eikä vain meidän vanhempien ja sukulaisten mielestä! Hän on vienyt kaikkien hoitajien sydämet päiväkodissa, poika kun vaan hymyilee, niin johan jokaisen päivä piristyy! Hoitajat ihan oikeasti jopa tappelevat, kuka saa hoitaa poikaani :)

Kun käymme kaupassa ja poika hymyillen sanoo kohteliaasti moi ohikulkijoille, niin ohikulkijatkin jäävät juttelemaan, kun on niin komea poika. Poikamme on myös varsinainen halinalle ja tykkää antaa haleja tuntemattomillekin. Juuri eilen viimeksi kahvilassa käydessämme poika vei sydämet muutamalta vanhemmalta rouvalta ja herralta, rouva tuli vielä kutittamaankin poikaa ja toivottamaan hyvät päivänjatkot :)

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi