Mite te juhlitte 10v hääpäiväänne?
Ostitteko toisillenne lahjat vai jotain yhteistä? Kävittekö matkoilla? juhlitteko kotona? :)
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 22:38"]
Pidimme juhlat lähipiirille. Uusimme sormuksemme. Lopulta olimme myös matkalla.
Juuri tulossa 15v hääpäivä. Sitä odotellessa. Emme juhli tällä kertaa lähipiirin kanssa. Karkaamme muualle ja juhlimme tavallaan kaksin. Seremonia luvassa. Ja uudet sormukset tulossa.
[/quote]
miksi niitä sormuksia pitää uusia viiden vuoden välein?
meillä on olleet samat yli 20 vuotta ja edelleen mahtuvat sormiin ( ja tarpeen mukaan poiskin).
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 22:38"]
Juuri tulossa 15v hääpäivä. Sitä odotellessa. Emme juhli tällä kertaa lähipiirin kanssa. Karkaamme muualle ja juhlimme tavallaan kaksin. Seremonia luvassa. Ja uudet sormukset tulossa.
[/quote]
miksi niitä sormuksia pitää uusia viiden vuoden välein?
meillä on olleet samat yli 20 vuotta ja edelleen mahtuvat sormiin ( ja tarpeen mukaan poiskin).
[/quote]
Koska olemme halunneet toimia noin. On meillä edelleen tallella ne kaikki entisetkin sormukset. Ne ovat jopa käytössä. Mukvaa se on lahjoa toista uusin sormuksia ja muilla lahjoilla. Se on vain yksi pieni osoitus meidän rakkaudesta toisiamme kohtaan.
Ei mitenkään, unohtui taas koko päivä molemmilta.
Kotona juhlittiin niin kuin muutkin hääpäivät. Vähän kuohuviiniä ja jotain hyvää pientä naposteltavaa, ilotulitusten katselua ikkunasta.
Oltiin juuri kuukausi sitten Lontoossa kahdestaan neljä päivää ja mies teetätti minulle uuden vihkisormuksen.
Kesällä pidämme juhlat joilla juhlistetaan miehen ja minun nelikymppisiä ja tätä kymmenvuotishääpäivää.
Olin Tahitilla, join shampanjaa ja nautin. Vielä ilman miestä. :D
Aluksi piti lähteä kaksistaan matkalle mutta lähdetiinkin koko perhe viikoksi Lontooseen ja oli tosi kiva reissu.
haettiin pitsat ja syötiin ne ruttopuistossa, sitten mentiin oranssille dupstep bileisiin.
Olimme kaksin eräässä oaremmassa hienossa kartanohotellissa. Tosi harvinaista meille olla ilman lapsia.
Olimme kaksin eräässä oaremmassa hienossa kartanohotellissa. Tosi harvinaista meille olla ilman lapsia.
Kävimme kahdestaan pienellä lomamatkalla kotimaassa, tähän sisältyi eräänlaista extremeä :) , paljon hyvää ruokaa ja rentoa yhdessäoloa. Lahjoja ei ostettu. Jäi ihan mielettömän hyvät muistot, jopa automatkat olivat nautinto kun takapenkiltä ei kuulunut sitä normaalia rähinää ja nujakointia vaan saimme keskustella kahdestaan ;)
Oltiin kahdestaan muutama päivä mökillä. Saunottiin, juteltiin, oltiin vaan. Ja ihmeteltiin kuinka nopeasti kymmenen vuotta oli kulunut. Annettiin aikaa toisillemme, sen kummempia lahjoja ei tarvittu.