Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet sairas, kysyykö miesystävä vointiasi?

Vierailija
07.03.2019 |

Minun ei ja tunnen itseni hylätyksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ex-mies kysellyt. Jotenkin jätti ihan huomioitta. Olisin kaivannut jotain tukea ja hoivaa, vastaavanlaista, jota tarjosin hänelle kun hän oli kipeänä. Suhteemme ei muutenkaan ollut kauhean tasavertainen. Siksi ex...

Vierailija
22/23 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä hoiti kun olin kipeänä mutta viimeisin miesystävä ei ollut kiinnostunut pätkääkään, edes kyselemään. On noissa miehissä eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi monta vuotta kun olimme kaksin. Kahden lapsen jälkeen, kun olen kipeänä hoitanut niitä koko päivän ja mies tuleee töistä, kysyy reipastavasti : "No mitäs täällä, vieläkö sitä maataan? Onko jotain ruokaa? Kerkesittekö lumitöihin? Vai koko päivänkö ootte maanneet?" Eli suorastaan sivuuttaa sairaana olon ja ihmettelee kun ei mitään ylimääräistä olla saatu aikaiseksi.

Lisäksi ihmettelen sitä, että jos joskus oikeasti saan mennä illalla nukkumaan kun mies on tullut kotiin, niin ei estele yhtään lapsia jotka tulee sängyn viereen kyselemään jotain. Antaa vaan lasten olla. Eikö olisi kohteliasta hiukan ottaa vastuuta ja sanoa lapsille että "älkää nyt menkö äitiä häiritsemään, kysykää isiltä"? Ainakin itse toimin niin kun mies on kipeä, ja lapsetkin hyssyttelee että ollaanpa hiljaa kun isi nukkuu.

Mutta ei. Lasten myötä mua pidetään täysin automaattirobottina, joka ei tunne sairauksia.