Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käytätte penisrengasta?

Vierailija
07.03.2019 |

Niin, miten? Laitatteko varteen vai onko kassitkin renkaan sisässä?

Lisääkö ne nautintoa vai parantavatko erektiota vai mikä niitten tarkoitus on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassitkin renkaasta läpi. Käytän metallista rengasta. Tässä kun on ikää tullut nii estää lerpahtamasta kesken leikin ja tekeehän se tuosta veijarista selvästi suonikkaamman ja terhakkaamman. Kovaa rengasta käytettäessä sen pitää olla just oikean kokoinen että toimii ja että ei tule ns. vahinkoa.

Toimii paremmin kuin siniset pillerit

M54

Vierailija
2/11 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kumista ettei tule vahinkoja. Tiukkuus on sopiva laittaa sen kalun tai koko paketin ympäri. Pääasiassa kalun juureen. Runkatessakin todella kova jöpötys ja orkku tuplasti kovempi. Pitää seisokin hyvin, mutta ei sitä liian kauaa saa pitää. Tämä olisi hyvä, helppo ja halpa jokaisella miehelle. M61

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varteen, ihan tyveen, itse en laita kasseja sinne. Erektio paranee, itselläni kasvaa hieman pituus mutta erityisesti paksuus, ja pysyy paremmin kovana. Ei minun mielestäni paranna nautintoa varsinaisesti, tosin se tietysti tuntuu hyvältä kun kalu seisoo paremmin ja isompana.

M54

Vierailija
4/11 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juureen, kalu paisuu huomattavasti ja mulla lisää nautintoa. Herkät pallit kun on, niin en laita niitä. Jos laitan, niin laukean nopeammin.

Vierailija
5/11 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussien juureen ja piukkaan. Kesto ja koko paranee

Vierailija
6/11 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko paketin ympärille, kono homman kruunaa anaalitappi ja vaimo päälle 😊

Vierailija
7/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eri kokoisia renkaita, osa tulee juureen ja osa kassien taakse. Pitäs hankkia metallinen isompi rengas, joka menisi kassien taakse, sillä tyveen laitettava metallirengas saa kullin sykkimään. Kiihottaa minua kovasti, kun kulli on kivikova sykkivä. Lisäksi mulla on kassien juureen laitettava venytinrengas, se tuntuu myös ihanalta.

M41

Vierailija
8/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molempia, vibralla ja ilman. Osassa on kiveslenkki ja osa vain penikseen. Tietty se on paikoillaan yhdynnässä. Esileikissä sitä voi pitää kädessä ja vibralla kiusoitella jompaa kumpaa..

Vierailija
9/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei suostu edes kokeilemaan. Olen pari kertaa ehdottanut.

Vierailija
10/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaalla tulee kovempi syöksy.

Vierailija
11/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varteen, ihan tyveen, itse en laita kasseja sinne. Erektio paranee, itselläni kasvaa hieman pituus mutta erityisesti paksuus, ja pysyy paremmin kovana. Ei minun mielestäni paranna nautintoa varsinaisesti, tosin se tietysti tuntuu hyvältä kun kalu seisoo paremmin ja isompana.

M54

Edelliseen viestiini viitaten, tein tuossa omaksi huvikseni aamustondiksella kokeilun, paljonko sillä renkaalla on kokoon vaikutusta. Tuli noin 1 cm lisää pituutta ja 1,5 cm lisää ympärysmittaa, verrattuna erektioon ilman rengasta. Eli suhteessa enemmän tulee paksuutta kuin pituutta, ainakin minulla. Ja vaikka tuo sentti ei ehkä kuulosta paljolta, niin selvä ero on siinä miltä kalu tuntuu (painavampi) ja näyttää (suonikkaampi).

M54