Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaveiden jäljillä OFFICIAL (Sub)

Vierailija
07.03.2019 |

Ihan pakko päästä tekemään edes yksi official-ketju tässä elämässä :D

Aiemmin youtubeen aavetutkimusvideoita tehneet suomalaiset veljekset saaneet oman ohjelman... Mitä mieltä?

Aika mitäänsanomattomia aiemmat tutkimukset, mutta toisaalta ei ainakaan ole lähdetty tekemään ihan typerää teatteria, vrt. aikoinaan pyörinyt ulkomaalainen most haunted.

Huvittaa tuon komeamman veljen jatkuva "i'm too sexy for my shirt" olemus ja poseeraus kameralle :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko kukaan enää tätä? Mielestäni tosi hauska ja mielenkiintoinen! En tosin ihan ymmärrä miten nuo laitteet toimivat, mutta onhan niitä ääniä ihan jännä kuunnella. 

Vierailija
22/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko kukaan enää tätä? Mielestäni tosi hauska ja mielenkiintoinen! En tosin ihan ymmärrä miten nuo laitteet toimivat, mutta onhan niitä ääniä ihan jännä kuunnella. 

Se ihme ghost box pitää aivan hirveää säksätystä, ja olen miettinyt että pitääkö se oikeasti paikan päällä niin kovaa ääntä, vai onko sitä telkkariin jotenkin kovennettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt, että nuo ghostboxista tulevat äänet kuulostavat tosi moderneilta, varsinkin silloin, kun kyseessä on jotkut tosi vanhat "haamut". Samoin ihmettelen miksi kaikki haamut muka puhuvat ja ymmärtävät suomea. 

Hyvä juttu kuitenkin, että tekijät ovat kaikkialla korostaneet että he suhtautuvat asioihin lähtökohtaisesti skeptisesti.

Vierailija
24/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä.

Vierailija
25/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tulla ohjelmatietojen mukaan just nyt subilta. Mut ei, sieltähän tulee jotain veen play station peliä. Piti alkaa klo 22.30, nyt on kello 23. Ei voi luottaa ohjelmatietoihin.

Vierailija
26/29 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mielenkiintoinen sarja! 👍 Harmi että loppui juuri kun pääsi kunnolla vauhtiin.

Vierailija
27/29 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi video Aavedatalta, yksi parhaista mitä olen nähnyt:

https://tinyurl.com/2p9f2frp

Vierailija
28/29 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavedatan uusin video on todella vakuuttava? Käy tsekkaamassa t-uubissa jos kiinnostaa...

Vierailija
29/29 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan YouTubesta näitä. Ottaa vaan tosiaan tuo murre jota mongertavat korviin. Mistä päin nämä olivatkaan?