Ensi viikolla kehityskeskustelu - ahdistaa
Pomon kanssa on mennyt vaihteeksi ihan ok... tai niin olen ajatellut, niin kuvittelin viime syksynäkin kun sitten tuli märkä rätti naamaan ihan muussa keskusteluyhteydessä. Esimieheni arvosteli kykyäni priorisoida töitä ja yhden projektin tekemistä vasta viimeisenä mahdollisena ajankohtana ( siihen oli syynsä jotka kyllä esimiehelläkin oli tiedossa )
No joo, olen tehnyt näitä hommia 15 vuotta ja ikinä koskaan en ole saanut arvostelua kyvyttömyydestäni priorisoida. Joten syksyinen palaute tuli ”hieman” puskista. Pomoni käy muutenkin tuulella ja hänellä on kyllä kyky veetuilla ja kääntää asiat niin että näytät mahdollisimman huonolta.
Olen pärjännyt hänen kanssaan viime aikoina ihan ok. Teen työni ( ja mielestäni tällä kokemuksella myös ihan oikeassa järjestyksessä ), ja ymmärtääkseni hoidan hommat kaikin puolin moitteettomasti mutta silti ahdistaa istua ensi viikolla pari tuntia naamatusten ☹️ En tosiaan tiedä yhtään mitä palautetta on tulossa vaikka toisaalta tiedän että miten asiat on... tsempatkaa mua ensi viikon kehityskeskusteluun ja kertokaa miten pärjään esimieheni kanssa... olen oikeasti aika ahdistunut 😞 ja taustatietoja siis; olen 40+ nainen ja hän 50+ nainen niinikään..