Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana nainen tuo eerika-casen syyttäjä eija velitski -

Vierailija
06.03.2013 |

kerrankin joku sanoo asioita suoraan.

itkin ihan kun tajusin mikä äidinikävä itsellenikin tuli kun kuuntelin tuota eijaa (mun äiti juoppo joka teki itsarin ollessani 11v), voi kun mulla ois ollu tuollainen äiti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä nyt ihan tajuissasi..??

Vierailija
2/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se on sanonu. Eikö näihin viittauksiin voi laittaa linkkiä. Ei me kaikki muut olla kahlattu koko nettiä läpi vielä tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin aloittaja, hienoa että joku uskaltaa sanoa asian niinkuin se on. Tsemppiä sinulle, itse olen kiitollinen kun minulla on ollut hyvät vanhemmat, siitä saa hyvät elämän eväät ja toteutan nyt samaa omassa perheessä. Toivottavasti sinulla on ollut hyvä isä.

Oma lapsuus ja omat vanhemmat vaikuttaa niin paljon omien lasten tulevaisuuteen, sieltä kotoa ne eväät vanhemmuuteenkin saadaan, jos kokee paljon huonoa niin vaarana on ettei itsekään osaa toimia oikein. Me vanhemmat, olkaamme hyviä lapsillemme.

Vierailija
4/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.mitä tarkoitat...??? Mitä niin ihmeellistä syyttäjä voi sanoa.Miksi muutenkin takerrut tähän juttuun kiinni? Noita tappo ja murhajuttuja on kuule koko ajan mutta lapsiin kohdistuvia vähemmän.Et auta mitenkään asiaa täällä kommentoimalla,et syyttäjällä hyvää juttua.Syyttäjä on syyttäjä,puolutus sanoo muuta.Kumpikin tekee työtään ja saa palkkaa.

Vierailija
5/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 14:18"]

Olen samaa mieltä kuin aloittaja, hienoa että joku uskaltaa sanoa asian niinkuin se on. Tsemppiä sinulle, itse olen kiitollinen kun minulla on ollut hyvät vanhemmat, siitä saa hyvät elämän eväät ja toteutan nyt samaa omassa perheessä. Toivottavasti sinulla on ollut hyvä isä.

Oma lapsuus ja omat vanhemmat vaikuttaa niin paljon omien lasten tulevaisuuteen, sieltä kotoa ne eväät vanhemmuuteenkin saadaan, jos kokee paljon huonoa niin vaarana on ettei itsekään osaa toimia oikein. Me vanhemmat, olkaamme hyviä lapsillemme.

[/quote]

Aivan.. niin kuin tässä Tarkin tapauksessa. Isä terapeutti ja äiti sossu. Taitaa pitää paikkansa se, ettei suutarin lapsella ole kenkiä..

Vierailija
6/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on juuri oikeanlainen syyttäjä, inhimillinen ja fiksu nainen. Haluaisin päästä oikeudenkäyntiä seuraamaan, onkohan julkinen vai suljetuin ovin?

Vierailija
7/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sä Tanjuli nyt hoitsuna villiinny ihan täysin-jätä ne oikeussalit oikeusoppineille.ok?

Vierailija
8/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 14:47"]

Niin on juuri oikeanlainen syyttäjä, inhimillinen ja fiksu nainen. Haluaisin päästä oikeudenkäyntiä seuraamaan, onkohan julkinen vai suljetuin ovin?

[/quote]

Eikös se ihan julkinen ole? Vai olenko käsittänyt väärin?

Vierailija
9/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 14:47"]

[/quote]

Käsittääkseni julkinen on, eli sinne vaan. Eilen oli näytetty aika karmeaa kuva- ja videomateriaalia pakkosyötöistä. :(

Vierailija
10/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa tuossa syyttäjä naisessa on? Mitä se on sanonut suoraan? Miksi ei laiteta linkkiä?

Kertokaa ny sit edes jotain...

Vierailija
11/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään tykkää siitä AV:n tavasta, että aletaan puhua etunimellä kenestä tahansa, joka vaikka ihan virkansa puolesta vilahtaa tv-uutisissa. Kuvitteleeko mammat todella, että julkisuudessa käväissyt ihminen on heidän kaverinsa tai että he tuntevat hänet? 

Kun täällä usein mietitään mitä "kannattaisi" opiskella ja oikis tuntuu houkuttelevalta vaihtoehdolta, niin kannattaa muistaa, että jos on kunnianhimoinen juristi niin voi joutua tekemisiin niin hirvittävien tapausten kanssa kuin on tämä Eerikan murha.

Eija Velitski vaikuttaa pätevältä syyttäjältä. Onneksi en joudu tekemään hänen työtään. 

Vierailija
12/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonut esim. että tämä on Suomen historian iljettävin rikos.

Vierailija
13/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 15:03"]

Mä en yhtään tykkää siitä AV:n tavasta, että aletaan puhua etunimellä kenestä tahansa, joka vaikka ihan virkansa puolesta vilahtaa tv-uutisissa. Kuvitteleeko mammat todella, että julkisuudessa käväissyt ihminen on heidän kaverinsa tai että he tuntevat hänet? 

Kun täällä usein mietitään mitä "kannattaisi" opiskella ja oikis tuntuu houkuttelevalta vaihtoehdolta, niin kannattaa muistaa, että jos on kunnianhimoinen juristi niin voi joutua tekemisiin niin hirvittävien tapausten kanssa kuin on tämä Eerikan murha.

Eija Velitski vaikuttaa pätevältä syyttäjältä. Onneksi en joudu tekemään hänen työtään. 

[/quote]

Mihin sä nyt viittasit tällä? Kuka on tässä ketjussa esim puhunut etunimellä kenestäkään, tai kuvitellut ketään kaverikseen?

AP:n aloitus on selkeä mielipiteen ilmaus jostakusta, se hänelle sallittakoon. Jos sä et salli, perustele edes kantasi paremmin, ja ihan tosiasioilla nuo syytöksesi.

Vierailija
14/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on kyllä Erika aiheisten wt-trash provo ketjujen pohjanoteeraus.

Joo tiedetään tiedetään, ei näitä ole pakko lukea

Vierailija
15/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinusta pohjanoteeraus, että syyttäjä vaikuttaa ihanalta, niin mitä pahaa siinä on. Minustakin paras syyttäjä tähän tapaukseen, vielä jos on omia lapsia, niin vaikuttaa asiaan, vaikkei saisi, olemme jokainen ihmisiä. Fiksu, miellyttävän oloinen, sankari!

Vierailija
16/20 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 15:42"]

Tämän on kyllä Erika aiheisten wt-trash provo ketjujen pohjanoteeraus.

Joo tiedetään tiedetään, ei näitä ole pakko lukea

[/quote]

mikä on wt-trash? koititkohan sä nyt olla pikkusen nokkelampi kuin oletkaan?

Vierailija
17/20 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VElitskillä ole mikään muu mielessä kuin uralla eteneminen ja sen takia tykkää paistatella julkisuudessa.

Vierailija
18/20 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle on pesitytynyt Eerika-case-hullu. Aloituksia aiheesta tullut lukuisia päivässä viikon ajan. Ei ole tervettä jankata näin karmeasta jutusta.

Täytyiskö sun mennä ammattiauttajalle puhumaan asiasta?

Vierailija
19/20 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 15:03"]

[/quote]

Mihin sä nyt viittasit tällä? Kuka on tässä ketjussa esim puhunut etunimellä kenestäkään, tai kuvitellut ketään kaverikseen?

AP:n aloitus on selkeä mielipiteen ilmaus jostakusta, se hänelle sallittakoon. Jos sä et salli, perustele edes kantasi paremmin, ja ihan tosiasioilla nuo syytöksesi.

[/quote]

Lue avaus uudestaan. Vaikka ap viittaa kintaalla siihen, että nimet kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla, hän kirjoittaa tästä itselleen todennöäköisesti täysin tuntemattomasta syyttäjästä etunimellä.

On itsestäänselvää, että näin hurjan tapauksen syyttäjän on pakko sanoa jotain julkisuuteen. Hänhän edustaa valtiota. Puolustusasianajajat toimivat asiakkaidensa toiveitten mukaan - eli jos asiakas ei halua, että asianajaja kommentoi, niin tämä ei kommentoi.

Velitskin tapa kommentoida lyhyesti medialle oikeudenkäynnin ensimmäisenä päivänä ei mielestäni kerro julkisuushakuisuudesta. 

Tietääkö joku miten jutut tulevat syyttäjille, eli kuka joutuu syyttäjäksi minkäkinlaiseen juttuun?

12

Vierailija
20/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eija Velitski kuuluu SOS-lapsikylän hallitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi