Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa jäätelökone

Vierailija
05.03.2013 |

Jäätelöhän sisältää enemmän lisäaineita kuin mikään eines. Ja juuri niitä pahimpia törkyjä

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on DeLonghi iso jäätelökone (itse jäähdyttävä). On ollut tosi paljon käytössä. Pakaste mansikat(soseutettuna tai silputtuna), kermat ja maito + sokeri (vaniliaa). Kertää noin 25 min. On tosi hyvää ja vaivatonta. Kerralla noin litran. Ja voi heti laittaa uuden satsin. Esim laktoosittoman jäätelon teko onnistuu, kun käyttää laktoositonta maitoa ja kermaa.   

Vierailija
2/34 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista jäätelöä siitä tulee???? Onko pehmistyyppistä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa, meillä on jäätelökoneyksikkä yleiskoneen osana ja tosiaan, jäätelön voi tehdä ilman lisäaineita, niin vähällä sokerilla kuin haluaa ja omista marjoista.

Kaupan jäätelö sulaessaan jää sellaiseksi vaahtomaiseksi, paksuksi liejuksi. Oikean jäätelön tunnistaa siitä, että pala sulaessaan saa alleen hyvin "maitomaisen" peilin.

Vierailija
4/34 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 11:34"]

Minkälaista jäätelöä siitä tulee???? Onko pehmistyyppistä??

[/quote]

Ei, ihan normaalia kovahkoa jäätelöä.

Vierailija
5/34 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn aikaisempiin oman kokemukseni perusteella. Hommasin aikani palstoja lueskeltuani tällaisen Delonghin koneen, tosin 5000 mallin joka ei kuitenkaan mielestäni eroa tästä. Itse soveltaen saa tehdä juuri oman makuista jätskiä. Reseptejäkin kun on sivustot pullollaan. Tietenkin jäätelökone voi olla "nice to have" tuote jos sille ei oikeasti ole käyttöä. Meidän perheessä on kuitenkin ollut lasten toimesta todella suosittu.

http://www.b2c.fi/tuote/delonghi-ick-6000/483560/

Vierailija
6/34 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja ostin tämän ketjun takia ja palautin sen luettuani ohjekirjaa. Oli minusta aivan liian vaativaa kun kuvittelin ettei siinä tarvitse kuin nappia painaa ja jäätelö on valmista. Leipäkoneessa minulle kävi aivan samoin ja olisi paikallaan että paljon vaativissa laitteissa lukisi jotenkin että valmistaminen on vaativaa eikä tuote valmistu nopeasti ja käytön jälkeen seuraa joka kerta paljon puhdistamista. Laitteiden pitäisi aina olla mahdollisimman helppokäyttöisiä ja jäätelökone ei sitä ole.

Vierailija
7/34 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin kolme vuotta sitten ja ollaan käytetty sitä tosi paljon. Pakastusosa on aina pakkasessa, joten jäätelön saa nopeasti pykättyä pyörimään, kun sille päälle sattuu ja laite on tosi helppokäyttöinen. Ollaan kokeiltu vaikka minkälaisia ihania jäätelöitä, myös suolaisia.

Vierailija
8/34 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 8 v sitten hankittu ja 2 x olen tehnyt.

Vierailija
9/34 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja nykyään kaupasta saa sitä glukoosisiirappia, jonka avulla jäätelöstä tulee paksumpaa ja pehmeämpää.

Vierailija
10/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan.

Ostettiin 49 euron kone. Lähinnä perheen allergioiden takia. Olikohan kolme kertaa tehty sorbettia reilun vuoden aikana.

Liian työlästä.

Vierailija
11/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä tulit tänne puhuun jostain jäätelökoneesta kun nyt on vielä maaliskuu, mutta mä just puhuin mutsini kanssa, että ostan jäätelököneen kun on niin paksaa toi kaupan jäde.

Keskustellaan toiste lisää jäätelökoneesta - mä laitan tän pirunkoneen nyt kiinni.

Vierailija
12/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kannattaa, mutta osta sitten kerralla isompi, eikä mitään valmista jätskiä 2,5 dl ja se sitten jaetaan kaikille kuudelle herkkusuulle.. kaverillani Kävi tuommoinen kämmi. sai myytyä eteenpäin ja nyt tulee valmista tavaraa litran verran. 

itsekin olen moista vekotinta miettinyt ja palaan keskustelemaan mäkin paremmalla ajalla.

Vierailija
13/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 00:15"]

itsekin olen moista vekotinta miettinyt ja palaan keskustelemaan mäkin paremmalla ajalla.

[/quote]Eikö sulla nyt oo aikaa

Vierailija
14/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekki harkinnut ostaa jäätelökoneen koska kaupanjäätelö on aivan liian myrkyllistä, liian makeaa eikä se sisällä oikeita marjoja eikä kermaa. se on aika halpa kone ja edut on merkittävät kaupan "p"jädeen verrattuna. jos vaan tulee kuuma kesä niin hankin.

Vierailija
15/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jaatelokone, turhan harvoin tulee vaan kaytettya. Alkuinnostuksessa kokeilin tehda kaikesta mahdollisesta nestemaisesta sorbettia tai jaateloa, ja hyvin onnistuikin. 

Oikeastaan suosikkijaateloni onkin tehty vaniljakastikkeesta eika kermasta.

Eli vastaus kysymykseesi on: KANNATTAA!

Vierailija
16/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko sinne vain aineet ja sitten tulee valmista automaatisesti?

Vierailija
17/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään aika usein jogurtista jäätelöä, ihan kannattava ostos siis oli :)

Vierailija
18/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut hankalaksi löytää helppoja ohjeita.

Mutta ne mitä olen tehnyt, on ollut sata kertaa parempaa kuin kaupasta ostettu.

Vierailija
19/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämä: http://www.obhnordica.fi/j%C3%A4%C3%A4tel%C3%B6kone-952.aspx

Aina kun tekee jäätelöä, tuntuu siltä, että kone hajoaa seuraavaksi. Ja toiseksi tuolla tulee aivan liian vähän jätskiä. Kaksi kulhoa, mutta eihän niitäkään voi putkeen tehdä, kun koneen pitää viiletä käytön jälkeen.

Eli osta ihmeessä jäätelökone, mutta osta kerralla kunnollinen. Ei mitään pientä piipertäjää.

Vierailija
20/34 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytärpuoleni sai lahjaksi joskus lasten jäätelökoneen, oikean vaaleanpunaisen prinsessamasiinan, jossa oli kupposia strösseleille ym. houkuttelevaa. Ja jätskiähän sai aikaiseksi varmaan pari desiä ;D Laite on jo myyty. Pidämme paljon jäätelöstä, mutta en edes tiennyt, että niitä olisi isompia. Huvittaisi tosiaan karsia lisäaineita, eli mielenkiinnolla seuraan ketjua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan