Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän maksaisi kampauksen teko pitkiin hiuksiin?

Vierailija
05.03.2013 |

ei mikään hääkampaus, vaan 50v juhliin olen menossa, ja jos kävisi kampaajalla laitatuttamassa hiuksensa. Ei mikään hirmu vaikea tai työläs kampaus.

Kokemuksia kenelläkään, millaiseen hintahaitariin pitää varautua. Pääkaupunkiseudun hintoja ei ehkä kannata kertoa. Asun halvemmalla seudulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö googlesta yhtään lähiseudun kampaamoa, joka olisi laittanut nettisivuilleen hinnastonsa?

Vierailija
2/6 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maksoi n. 40€ /h. Hinta riippuu sitten siitä, kuinka kauan kampausta väännetään. Minulle maksoi viimeksi pitkään tukkaan( jonka olin jo itse pessyt) kampaus 60€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soita kampaajalle ja kysy.

Vierailija
4/6 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 23:54"]Löytyykö googlesta yhtään lähiseudun kampaamoa, joka olisi laittanut nettisivuilleen hinnastonsa?[/quote]

Itse asiassa ei löydy. Tai jos on, niin ovat niitä hienostokampaamoja, jotka ovat liian kalliita.

Vierailija
5/6 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 00:05"]

[/quote]

Siksi, koska hinnasta riippuu se, menenkö vai enkö. Pienellä paikkakunnalla en halua sanoa, että okei se on sitten niin kallis, ettei mulla ole varaa. Saa vielä köyhän maineen ;)

ap

Vierailija
6/6 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 00:05"]

[/quote]

Siksi, koska hinnasta riippuu se, menenkö vai enkö. Pienellä paikkakunnalla en halua sanoa, että okei se on sitten niin kallis, ettei mulla ole varaa. Saa vielä köyhän maineen ;)

ap

[/quote]

No soitat sit naapuripitäjään.
paremmin sä sieltä saat hintatason selville ku täällä kyselemällä.
jos vaikka menisit kampaajallekin sinne naapuriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi