Vuokralainen luuli voivansa tuoda koiran asuntooni --- vaihdatin lukot
Seurasin, kun lähti ulos koiran kanssa. Silloin minä ja lukkoseppä hyppäsimme autosta ulos ja vaihtamaan lukko oveen. Sitten pois. Seurasimme autosta, kun hän tuli takaisin avasi rappukäytävän oven ja meni sisälle. Juoksimme täysiä perään. Hän yrittää avata ovea, ei avaudu. Nauraa räkätämme lukkosepän kanssa takana. Hän kääntyy ja on kummissaan. Huudan: "Luulitkos voivasi piskin tuoda asuntooni? Väärin luulit! Sinut on häädetty!!!"
Vuokralainen jyskyttää ovea, soitan poliisit, jotka hakevat hänet pois. Tavarat heitin kadulle. Vuokrasopimus oli PURETTU sopimusrikkomuksen vuoksi. Minun kämpissä ei eläimiä sallita. Sen sait vuokralainen TUTA!!!!!
Ländloord, Hesa
Kommentit (16)
Ei sinussa kyllä novellistin ainesta ole.
Joku on herännyt märistä unista taas.
Vuokranantaja luuli voivansa tulla vuokraamaani asuntoon ilmoittamatta. Lukkoja ei tarvinnut vaihdattaa, riitti että asennutin turvalukon.
Pientä hiomista tarina vaatii. Porvoossa vuokraisäntä olisi mennyt asuntoon omilla avaimilla ja myrkyttänyt koiranruuan.
Sellainen voimafantasia tänä iltana.
Tulevalle vuokralaiselle kerrottiin ettei asuntoon saa ottaa lwmmikkiä, ei koiraa, ei kissaa. Kysyi, saako tuttava käydä kylässä koiran kanssa. Noh, kylässä voi käydä. Vuokralainen oli vailla soppariin, että saa olla lemmikkejä, että voi sit kyläillä. Meinasin tikahtua, kun kuvitteli että saa jallitettua itselleen koiran mukaan kämppään.
Joo, tämä tapahtui ihan varmasti.
Voi helvetti, miksi tuhlasit elämääsi kirjoittamalla jotain näin surkeata?
Oikein hyvä näpäytys luvatta piskin kerrostaloon tuoneelle vuokralaiselle. Ei pitäisi tuoda koiria kerrostaloon ollenkaan.
Oliko Kari ja Markettakin mukana kikattamassa prolelle?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kari ja Markettakin mukana kikattamassa prolelle?
Mitä ihmettä!?!!? Olin ihan kummissani nyt. Keitä he ovat????
AP
Ja sitten heräsit.
Ei ole noin helppoa.