Onko perussuomalaiset kultti?
Kun muilla puolueilla on puheenjohtaja niin persuilla on "mestari".
Kommentit (24)
SDP ei ainakaan ole kultti, ja se on myös tasa-arvoisin puolue, koska yli 60 prosenttia sen kansanedustajista on naisia.
No tuohon olen itsekin kiinnittänyt huomiota, että tää Mestarin hokeminen ja sokea usko häneen antaa aika... mielenkiintoisen sävyn koko liikkeelle.
Hurmoksellinen herätysliike tulee etsimättä mieleen.
Noh, kyllähän se aika tyypillistä kulteille on, että kohtuullisen älykäs johtaja saa seuraajia yksinkertaisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Noh, kyllähän se aika tyypillistä kulteille on, että kohtuullisen älykäs johtaja saa seuraajia yksinkertaisista ihmisistä.
Oikeasti älykäs hakee seuraa älykkäistä ihmisistä, ei itseään tyhmemmistä. Mestari taitaa tykätä palvonnasta tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla puolueilla kuin persuilla ei-älykkäät johtajat?
Aika ääliö täytyy olla jos ei vieläkään ymmärrä mistä tuo sanonta mestari tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aika ääliö täytyy olla jos ei vieläkään ymmärrä mistä tuo sanonta mestari tulee.
Siitä että mestari tykkää palvonnasta ja minions:insa (kätyrinsä?) tykkäävät palvoa.
On. Kannatus ei perustu mihinkään konkreettisiin ehdotuksiin tai todellisuuteen. Kyse on puhtaasti muukalaisvihan lietsomisesta oman kultin parissa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro se sitten mulle tyhmälle mistä se nimitys tulee. Hölmöltä se kuitenkin vaikuttaa noin niinku politikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro se sitten mulle tyhmälle mistä se nimitys tulee. Hölmöltä se kuitenkin vaikuttaa noin niinku politikolle.
Odottelen sitä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
No tuohon olen itsekin kiinnittänyt huomiota, että tää Mestarin hokeminen ja sokea usko häneen antaa aika... mielenkiintoisen sävyn koko liikkeelle.
Hurmoksellinen herätysliike tulee etsimättä mieleen.
Kai se sanotaan jos on puolueessa hyvä puheenjohtaja. Eri asia jos puheenjohtajaa saisi aina hävetä kuin kaikissa muissa puolueissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna en pidättäis henkeä, tuskin toi tietää itsekään. Oliskin kiva kerätä persujen kannattajilta semmoinen kootut näkemykset aiheesta. Haastettelis vaikka katugalluppina, tulokset nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti älykäs hakee seuraa älykkäistä ihmisistä, ei itseään tyhmemmistä. Mestari taitaa tykätä palvonnasta tai jotain.
Kuinkas paljon aikaa Halla-Aho viettää äänestäjiensä kanssa? Se että joku äänestää Jussia ei tarkoita, että hän hakeutuu kyseisen henkilön seuraan.
Vierailija kirjoitti:
On. Kannatus ei perustu mihinkään konkreettisiin ehdotuksiin tai todellisuuteen. Kyse on puhtaasti muukalaisvihan lietsomisesta oman kultin parissa.
Kyllä se on ihan konkreettinen idea, että laittomasti maassa oleville ei anneta tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä..
Meillä persuilla on huumoria sekä itse ironiaa toisin kuin teillä "suvaitsevaisilla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä..
Meillä persuilla on huumoria sekä itse ironiaa toisin kuin teillä "suvaitsevaisilla".
Tässä ei kauan kestä, kun tämä ketju poistuu tuon linkin takia. Persut nauravat tämän palstan toimituslinjan kannalta liian "vakavalle" asialle.
Ei perussuomalaiset ole mikään kultti. Mikä saa sinut ajattelemaan että se olisi kultti?
Yhtä sekaisin ainakin ovat kuin uskovaiset. Ja yhtä innokkaasti tuputtavat mielipiteitään.