Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raakel on kyllä kaunis
05.03.2013 |
Paljonkohan painaa nykyään? Nätti oli isokokoisempanakin, mutta nyt suorastaan upea.
Kommentit (4)
no jaa. mikä tää rakel on? keskinkertainen viulisti ja näyttelijän mies? ja välillä tuntuu, että on ainoa nainen jolla on 5 lasta.
aivan sama, onko laiha tai lihava, nobody to me
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Julkisuushakuinen nainen ja ilmeisesti onnistunut pyrkimyksissään. Jotkut ehkä ostavat kirjankin.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 15:49"]
no jaa. mikä tää rakel on? keskinkertainen viulisti ja näyttelijän mies? ja välillä tuntuu, että on ainoa nainen jolla on 5 lasta.
aivan sama, onko laiha tai lihava, nobody to me
[/quote]
Naiselta sen mun silmään kyllä näyttää.. :D
Alue: Aihe vapaa
Harmi vaan, että kasvoista näytti nuoremmalta vähän pulleampana.