Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain kaikkein kauneimmat naiset saavat "kaiken"

Vierailija
07.03.2019 |

Parisuhteessakin huomaa aina jäävänsä kakkoseksi. Kyllähän se mies huomioi, mutta kun se parempi astuu huoneeseen hyvästäkin miehestä huomaa miten se pinnistelee ettei katsoisi liikaa tätä kaunotarta. He saavat sitten ne menestyneimmät urat tyhjästä, 9-10-arvoiset naiset (ulkonäkö). Huomaa ettei todellisella osaamisella ole mitään väliä näiden kohdalla ja miten samat säännöt eivät todellakaan päde.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Oon deittaillut monia miljonäärejä, perijiä, aivokirurgia, lääkäriä, lakimiestä tms.

...opiskelen kyllä itsekin lääkäriksi.

Oon saanut kaiken kultalusikalla.

Aika suurjako sinulla on siis ollut... Se alentaa arvosanaasi rutkasti.

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta kertoisitko, mitkä ovat ne konkreettiset asiat, joilla "arvosanan" alenemisen voi nähdä?

Kelpo miehet eivät huoli naisekseen jättijakodaamia ja kyllähän sen näkee jo kauas, jos suttura sellainen on. Huvittelukaveriksi sellainen on joillekin ihan ok, mutta pitkäaikaiseen suhteeseen ei. Siksi tämäkin opiskelija on varmaan yksin yhä vieläkin.

Mistä sen näkee jo kauas? Heli Roiha kirjoitti muinaisessa kolumnissaan panorukseista, mutta ne olivat kyllä ihan mielikuvituksen tuotetta. Joten kerropa sinä: miten kumppanien määrän näkee ulospäin?

Muakin kiinnostaa :D kuvaile.

Sokeana ei nää panorukseja 😄

?

No sitä, että kun on sokea, aika moni asia muuttaa tärkeysjärjestystään. Ei mulla muuta.

Mitä ihmettä selität jostain sokeudesta? Vastaa nyt itse kysymykseen?

Vierailija
42/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, mutta yksinäinen ja masentunut. Missä mun "kaikki" on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaikkein kauneimmat saavat kaiken. Juu. Muilekin monenmoiset asiat ovat saavutettavissa työllä, paneutumisella, innostuksella, tavoitteellisilla valinnoilla ja niin edelleen. Ja nyt: minkä arvoisia ovat asiat, jotka on saanut tekemättä mitään, vain olemalla kaunis. Aivan... kohta pitää saada jotakin lisää. Tässä kuussa New Yorkin matka, ensi kuussa haute couture -mekko. Saada, koska olen sen arvoinen.

Lakkaa odottamasta saamista työelämässä, parisuhteessa, sängyssä, perheessä... Joskus on kiva yllättäen saada jotakin kivaa, en väitä vastaan - joskus. Omistaminen ei tee onnelliseksi. Puute tietenkin tekee onnettomaksi, mutta sen välttämiseen ei tarvita kauneutta. Lopulta ihmisen tekee onnelliseksi tekeminen ja aikaansaaminen: auttaminen, rakentaminen, laulaminen, maalaaminen, mikä kenenkin taipumusten mukaista on. Ja laskettakoon tässä silkka oleminen toisinaan tekemiseksi. Takavuosina ja kenties vieläkin oli  tapana sanoa, että miksi pitää aina suorittaa, eikä se, mitä on, ole arvokasta. Ei ole, jos tutkaillaan asiaa kirjaimellisesti eikä pohdita, mitä olemisella tai tekemisellä tarkoitetaan. Jos vain ON kaunis, on vain koriste. Jos elämä perustuu ainoastaan pinnallisimpien halujensa tyydyttämiseen, turhautuu piankin. Vaikka tavoittelu ja saavuttaminen ovat nyt epäsuosittuja asioita ainakin humanisti-kyökkipsykologien puheissa, niin kohtuullisessa määrin ne ovat hyviä asioita: tekeminen tuo iloa ja saavutus on yksi tekemisen ja aikaansaamisen tulos ja siitä koituva kiitos.

Vierailija
44/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan on yksinkertainen ratkaisu: rupea kauniiksi naiseksi.

Hahhah miten? Sama kun sanoisi miehelle että rupea pitkäksi ja tummaksi.

Liikunta kaunistaa kaikkia ihmisiä. Tietysti voi vietellä miestä joka päivä, harjoittaa seksitaitoja, harrastaa vaikka napatanssia. Monessa mielessä naisen kauneus on rakennettu: hiukset, kynnet ja iho. Syödä kuin lintu, tuoksua aina kielolle. Käyttäytyä hillitysti ja sivistyneesti.

”Nainen on kuin kukka, jota mies kastelee”.

Tämäkö se oli?

Vierailija
45/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko--näkö on t-y-ö-m-arkkinoilla erittäin tärkeä tekijä. Mutta tämä ei tarkoita, että s-un pitäis olla s-yntyny m*ssi-ksi, vaan sitä että p-idät i-ttes h-uoliteltuna ja k-annat i-ttes y-lpeenä. 

Vierailija
46/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mullekin joku joskus ehdottanut, että ryhtyisin sen pikkuvaimoksi: se kun olisi miehelle kiva käydä syömässä kotona ruokatunnilla ja käydä moikkaamassa vaimoa ja lapsia. Juu ei sopinut mulle. Mulla oli muita suunnitelmia.

Ja nyt oletkin pikku-uratyttönen, vai mikäköhän olisi tarpeeksi vähättelevä ilmaus sinusta niinkuin itse käytit kotiäideistä :)

Ei mulla ole uraa. Kotiäitiys on oikeasti tosi raskasta. Halusin jotain muuta. Mua vain pänni siinä tyypissä, että se jotenkin ajatteli, että voi omistaa toisen ihmisen.

Vierailija
47/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori en keksiny, mikä noista sanoista on kielletty joten muokkasin useampaa

Vierailija
48/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Oon deittaillut monia miljonäärejä, perijiä, aivokirurgia, lääkäriä, lakimiestä tms.

Aika suurjako sinulla on siis ollut... Se alentaa arvosanaasi rutkasti.

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta kertoisitko, mitkä ovat ne konkreettiset asiat, joilla "arvosanan" alenemisen voi nähdä?

Kelpo miehet eivät huoli naisekseen jättijakodaamia ja kyllähän sen näkee jo kauas, jos suttura sellainen on. Huvittelukaveriksi sellainen on joillekin ihan ok, mutta pitkäaikaiseen suhteeseen ei. Siksi tämäkin opiskelija on varmaan yksin yhä vieläkin.

Mistä sen näkee jo kauas? Heli Roiha kirjoitti muinaisessa kolumnissaan panorukseista, mutta ne olivat kyllä ihan mielikuvituksen tuotetta. Joten kerropa sinä: miten kumppanien määrän näkee ulospäin?

Muakin kiinnostaa :D kuvaile.

Sokeana ei nää panorukseja 😄

?

No sitä, että kun on sokea, aika moni asia muuttaa tärkeysjärjestystään. Ei mulla muuta.

Mitä ihmettä selität jostain sokeudesta? Vastaa nyt itse kysymykseen?

Ei mitään. Varmasti ihan epäolennaista.

Vierailija
49/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mullekin joku joskus ehdottanut, että ryhtyisin sen pikkuvaimoksi: se kun olisi miehelle kiva käydä syömässä kotona ruokatunnilla ja käydä moikkaamassa vaimoa ja lapsia. Juu ei sopinut mulle. Mulla oli muita suunnitelmia.

Ja nyt oletkin pikku-uratyttönen, vai mikäköhän olisi tarpeeksi vähättelevä ilmaus sinusta niinkuin itse käytit kotiäideistä :)

Ei mulla ole uraa. Kotiäitiys on oikeasti tosi raskasta. Halusin jotain muuta. Mua vain pänni siinä tyypissä, että se jotenkin ajatteli, että voi omistaa toisen ihmisen.

Mies omistaa naisensa. Se on miehen aivoihin koodattu: hän huolehtii OMASTA naisestaan. Ihan normaalia siis.

Vierailija
50/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies omistaa naisensa. Se on miehen aivoihin koodattu: hän huolehtii OMASTA naisestaan. Ihan normaalia siis.

No, siltä se saattaa tuntua, jos ei ole juuri ihmiskontakteja ja pyörittelee yksikseen tuollaisia pakkoajatuksia.

Vierailija
51/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun pääsisit apukoulun äidinkielen läpi.

Vierailija
52/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta kaunistaa kaikkia ihmisiä. Tietysti voi vietellä miestä joka päivä, harjoittaa seksitaitoja, harrastaa vaikka napatanssia. Monessa mielessä naisen kauneus on rakennettu: hiukset, kynnet ja iho. Syödä kuin lintu, tuoksua aina kielolle. Käyttäytyä hillitysti ja sivistyneesti.

Tämäkö se oli?

Jokainen voi tehdä nuo mutta ei se kaunista sillä tavalla.

Vierailija
53/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis ja siitä ei ole ollut ikinä mitään hyötyä. Pelkkää haittaa.

Vierailija
54/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi kielitaidon. Perijiä?

Vierailija
55/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ahdistaa toi ajatus. Ehkä siksi, että naiseudessa on nykyään tosi paljon liikkumavaraa. Voi valita minkä roolin haluaa ottaa, voi olla feministi tai nukkevaimo, kaikki on sallittua. Moraalisiakaan rajoituksia ei ole yhteiskunnan puolelta ole. Voi elää polyamorisessa suhteessa tai hankkia sata seksikumppania.

Länsimaissa ainoa radikaali teko naisena on pukea kaapu päälle ja istua kotona kasvattamassa lapsia.

Vierailija
56/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö se oli?

Millä tavalla naisen pitäisi kaunistua?

Vierailija
57/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ahdistaa toi ajatus. Ehkä siksi, että naiseudessa on nykyään tosi paljon liikkumavaraa. Voi valita minkä roolin haluaa ottaa, voi olla feministi tai nukkevaimo, kaikki on sallittua. Moraalisiakaan rajoituksia ei ole yhteiskunnan puolelta ole. Voi elää polyamorisessa suhteessa tai hankkia sata seksikumppania.

Länsimaissa ainoa radikaali teko naisena on pukea kaapu päälle ja istua kotona kasvattamassa lapsia.

Kaksi syytä, miksi se(kään) ei ole radikaalia: 1) tällaisia naisia on jo liikaa länsimaissa. 2) Naiset eivät usein tee niin omasta tahdostaan.

Radikaalia on olla kiltti, ystävällinen muille ja kuunnella oman sydämensä ääntä.

Vierailija
58/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kaikkein kauneimmat saavat kaiken. Juu. Muilekin monenmoiset asiat ovat saavutettavissa työllä, paneutumisella, innostuksella, tavoitteellisilla valinnoilla ja niin edelleen. Ja nyt: minkä arvoisia ovat asiat, jotka on saanut tekemättä mitään, vain olemalla kaunis. Aivan... kohta pitää saada jotakin lisää. Tässä kuussa New Yorkin matka, ensi kuussa haute couture -mekko. Saada, koska olen sen arvoinen.

Lakkaa odottamasta saamista työelämässä, parisuhteessa, sängyssä, perheessä... Joskus on kiva yllättäen saada jotakin kivaa, en väitä vastaan - joskus. Omistaminen ei tee onnelliseksi. Puute tietenkin tekee onnettomaksi, mutta sen välttämiseen ei tarvita kauneutta. Lopulta ihmisen tekee onnelliseksi tekeminen ja aikaansaaminen: auttaminen, rakentaminen, laulaminen, maalaaminen, mikä kenenkin taipumusten mukaista on. Ja laskettakoon tässä silkka oleminen toisinaan tekemiseksi. Takavuosina ja kenties vieläkin oli  tapana sanoa, että miksi pitää aina suorittaa, eikä se, mitä on, ole arvokasta. Ei ole, jos tutkaillaan asiaa kirjaimellisesti eikä pohdita, mitä olemisella tai tekemisellä tarkoitetaan. Jos vain ON kaunis, on vain koriste. Jos elämä perustuu ainoastaan pinnallisimpien halujensa tyydyttämiseen, turhautuu piankin. Vaikka tavoittelu ja saavuttaminen ovat nyt epäsuosittuja asioita ainakin humanisti-kyökkipsykologien puheissa, niin kohtuullisessa määrin ne ovat hyviä asioita: tekeminen tuo iloa ja saavutus on yksi tekemisen ja aikaansaamisen tulos ja siitä koituva kiitos.

voi liibalaaba diibadaaba, pitäisi, olisi, lopulta, ja voi köökkitsykolokia sentään. 

(toiset lukee suoraan jostain oppikirjasta, kun toiset kertoo jotain kokemuksestaan)

Vierailija
59/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö se oli?

Millä tavalla naisen pitäisi kaunistua?

No siten että olisi kaunis ulkonäöltä?? Tuollahan juuri eka sanottiin että ”rupea kauniiksi naiseksi” ja kysyin että miten kun ei siihen tietääkseni voi itse vaikuttaa.

Vierailija
60/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen myönnän että rumilla ja kauniilla naisilla on usein erilaisia kokemuksia elämästä. Ulkonäkö vaikuttaa siis paljon ihmisten suhtautumiseen. En koe sen tuovan kuitenkaan erityisesti hyötyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän