Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain kaikkein kauneimmat naiset saavat "kaiken"

Vierailija
07.03.2019 |

Parisuhteessakin huomaa aina jäävänsä kakkoseksi. Kyllähän se mies huomioi, mutta kun se parempi astuu huoneeseen hyvästäkin miehestä huomaa miten se pinnistelee ettei katsoisi liikaa tätä kaunotarta. He saavat sitten ne menestyneimmät urat tyhjästä, 9-10-arvoiset naiset (ulkonäkö). Huomaa ettei todellisella osaamisella ole mitään väliä näiden kohdalla ja miten samat säännöt eivät todellakaan päde.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Oon deittaillut monia miljonäärejä, perijiä, aivokirurgia, lääkäriä, lakimiestä tms.

...opiskelen kyllä itsekin lääkäriksi.

Oon saanut kaiken kultalusikalla.

Vierailija
2/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet että uraa tehdään ulkonäöllä, älä ihmettele miksi oma ura ei etene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ystävistäni kaunein on eläkkeellä mielenterveyssyistä. Hän sai erään traumaattisen tapahtuman seurauksena PTSD:n, joka suisti hänet raiteiltaan. Elää pienellä eläkkeellään, käy leipäjonossa. On alkoholisoitunut. Tässä vähän aikaa sitten hän kertoi, että hänen entinen, nyt jo kuollut miesystävänsä pahoinpiteli häntä rajusti, mm. puri irti palan hänen korvastaan.

Ei tämä liity mitenkään hänen ulkonäköönsä, aivan kuin ei liity positiivisten asioiden saaminenkaan.

Vierailija
4/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea siis haluaisit?

Olen ulkonäköarvostelussa ehkä 7, mutta itsetuntoni on hyvä ja huonoa en huoli, mutta olen saanut mielestäni hyvin paljon ja aika paljon enemmänkin.

Vierailija
5/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä puppua että ulkonäöllä (tai varsinkaan erityisen kauniilla) saisi työpaikkoja, ellei nyt verrata rähjäistä homssua ja ulkoisesta olemuksestaan huolehtivaa ihmistä.

Vierailija
6/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Oon deittaillut monia miljonäärejä, perijiä, aivokirurgia, lääkäriä, lakimiestä tms.

Aika suurjako sinulla on siis ollut... Se alentaa arvosanaasi rutkasti.

Vierailija
7/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta kertoisitko, mitkä ovat ne konkreettiset asiat, joilla "arvosanan" alenemisen voi nähdä?

Vierailija
8/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta ei niin kauniit joutuu tekemään enemmän töitä, kun eivät saa asioita ilmaiseksi. Sitäpaitsi toisen raha on aina toisen rahaa. Olen tosi tyytyväinen, että mulla on naisena oma asunto, auto ja mökki. Voin tehdä kaikkea yksinkin ja ei tarvitse miellyttää ketään. Jos en osaa tehdä jotain remonttihommaa, soitan aviomiespalveluun, 38 € euroa tuntitaksa.

Vierailija
9/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan on yksinkertainen ratkaisu: rupea kauniiksi naiseksi.

Vierailija
10/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni, mutta miten kauniiksi naiseksi oikein ruvetaan? Olen aina luullut, että joko synnyt kauniiksi tai sitten et. Rahalla voi tietysti jotain korjailla. 

Vierailija
11/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ikävä kyllä pitää pitkälti paikkansa. Auttaa niin monessa asiassa: itsetunto, sosiaalisten piirien rakentaminen, muiden (varsinkin miesten) suhtautuminen sinuun jne. Voi jopa helpohkosti päästä varakkaaseen liittoon hoitamaan kotia ja saa toisen huolehtimaan sinusta (toki seksiä vastaan).

Vierailija
12/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten mulla olisi ihan liikaa kaikkea. Voisin myydä omaisuutta ja käyttää sen ulkonäköön, mutta miksi? Vaikka olisin kuinka kaunis, se ei toisi minulle paljon lisäarvoa elämään. Viihdyn kotona, en tykkää shoppailla, minulla on kaikki tarvittava.

Vierailija
13/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ystävistäni kaunein on eläkkeellä mielenterveyssyistä. Hän sai erään traumaattisen tapahtuman seurauksena PTSD:n, joka suisti hänet raiteiltaan. Elää pienellä eläkkeellään, käy leipäjonossa. On alkoholisoitunut. Tässä vähän aikaa sitten hän kertoi, että hänen entinen, nyt jo kuollut miesystävänsä pahoinpiteli häntä rajusti, mm. puri irti palan hänen korvastaan.

Ei tämä liity mitenkään hänen ulkonäköönsä, aivan kuin ei liity positiivisten asioiden saaminenkaan.

Sama täällä. Ystäväni on todella kaunis, hyväkroppainen ja kaikkea tätä ja silti hänellä ei mene elämässä juuri nyt kovin hyvin. On syömishäiriö, masennusta, ahdistusta, ei työtä eikä edes koulutusta valmiina. Alkoholi myös maistuu ja eri terveysongelmia löytyy vaikka on vasta nuori. On kyllä parisuhteessa, mutta muuten elämä aika sekaisin. Eli ei, ulkonäkö ei takaa onnea ja menestystä. 

Vierailija
14/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Sanoisin että ikävä kyllä pitää pitkälti paikkansa. Auttaa niin monessa asiassa: itsetunto, sosiaalisten piirien rakentaminen, muiden (varsinkin miesten) suhtautuminen sinuun jne. Voi jopa helpohkosti päästä varakkaaseen liittoon hoitamaan kotia ja saa toisen huolehtimaan sinusta (toki seksiä vastaan).

Annan sulle toisenlaisen näkökulman asiaan. Minä olen nainen, joka saa jatkuvasti kehuja ulkonäöstä sekä miehiltä että naisilta. Miehistä ei ole koskaan ollut pulaa, parisuhteessakin ottajia olisi vaikka millä mitalla. Toki varmasti persoona vaikuttaa myös. Mutta minä en itse näe sitä hyvää itsessäni, en pidä itseäni juuri minään. En koe olevani kaunis, en näe sitä mitä muut näkevät. Eli itsetuntoni on aivan palasina, tämä johtuu vuosia kestäneistä mt-ongelmista jotka alkoivat pahalla syömishäiriöllä. 

Vierailija
15/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina sinkkusiskokset lähtivät yhdessä baanalle. Kaksi kaunista ja kolmas melko tavis mutta hauska ja sanavalmis. Hyväntuulisia tyyppejä kaikki. Hauskaa oli koko illan mutta se tavallisen näköinen oli se joka iski reissulta miesystävän. Mies istui heidän pöydässään ja siis todellakin kiinnostui tästä taviksesta. Olivat yhdessä pitkään.

En tiedä olisiko tänä päivänä enää mahdollista. Niin paljon tuntuu ulkonäkö merkitsevän, siis pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
16/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Häkki se on kultainenkin häkki. Toisen rahat on aina toisen rahoja, vaikka olisi kuinka varakkaassa liitossa ja avokätisen miehen puoliso.

Musta on just mahtavaa, että voin lähteä halutessani matkailuautolla kalaan Lappiin koko kesäksi, ei tarvitse kysellä kenenkään lupia tai mielipiteitä. Eikä tosiaan tarvitse miettiä onko haluttava toisen silmissä tai pelätä, että toinen löytäisi nuoremman ja jäisi puille paljaille. Voin tehdä mitä haluan, se on just siisteintä.

Vierailija
17/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta kertoisitko, mitkä ovat ne konkreettiset asiat, joilla "arvosanan" alenemisen voi nähdä?

Kelpo miehet eivät huoli naisekseen jättijakodaamia ja kyllähän sen näkee jo kauas, jos suttura sellainen on. Huvittelukaveriksi sellainen on joillekin ihan ok, mutta pitkäaikaiseen suhteeseen ei. Siksi tämäkin opiskelija on varmaan yksin yhä vieläkin.

Vierailija
18/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä "kaikesta" oikein puhut, ap?

Minä olen saanut mm. unelmatyön ja unelmamiehen, joka on tunteellinen ja lämmin, älykäs, työelämässä menestyvä, monien naisten ihailema julkkis (ilmankin tätä asiaa pystyisin kyllä elämään..). Sataprosenttisen uskollinen ja vastuunsa kantava. Ja minuun umpirakastunut, kuten minäkin häneen. Asun unelma-asunnossani, joka on liian pieni kahdelle, joten katselemme juuri isompaa yhteistä unelmaa Helsingin keskustasta. Lapsia emme halua, joten se ei ole unelmalistalla. Matkustelemme paljon erilaisissa kohteissa, meillä on mm. yhteinen tanssiharrastus ja muutenkin nautimme elämästä.

Minun täytyy sitten varmaan olla niiden kaikkein kauneimpien naisten joukossa, kun en oikein keksi mitä minulta olisi jäänyt saamatta? Peilistä katsoen ei kyllä siltä näytä, mutta täytyypä uskoa kun kerran sanot. :)

Vierailija
19/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on helppoa. Hoikka ja isot rinnat vie pitkälle. Ei haittaa vaikka naama olisi kuin asfaltista veistetty silti saa mitä haluaa.

Vierailija
20/81 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tuttavapiirissä ei sitten ole varmaan yhtään kaunista naista. Miehelläni kun ei tunnu olevan mitään ongelmia pitää silmiään keskustelukumppanissaan. Ainakaan jos kalastuksesta puhutaan.

Oikeasti valtaosalle miehiä naisten ulkonäkö on sitten kumminkin aika vähäpätöinen asia, kunhan on normaalin rajoissa. Siltä se ainakin minun kokemukseni perusteella vaikuttaa.

Tietysti jos joku on oikeasti ihan tyrmäävän kaunis, sitä tuijottaa sekä miehet että naiset. Samaan tapaan kuin pysähtyisi tuijottamaan arabianhevosta tai muuta kaunista eläintä. Ei siinä ole mitään pahaa, toki se on varmaan kaunottarelle kovin kiusallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän