Tunnen olevani mitättömyys, mutta jossain sisimmässäni minussa on potentiaalia. Auttakaa.
Minä olen kyllä aikaansaava, mutta en ole jotekin osannut ainakaan opiskelemassa saanut itseäni millekään korkealle tasolle. Ei ole sitli elämänhalu hävinnyt mihinkään, ja liekki palaa 100 prosenttisesti edelleen. Miten löydän taas sen, ja innostun niin että voin menetyä siinä mitä rakastan?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Lähde opiskelemaan sitä mikä kiinnostaa.
Kyllä minulla kiinnostuksen kohde on, oikein selvä, mutta työllistyminen sillä alalla on todennäköisyys jotain lähellä 0 prosenttia, Suomessa melko pieni ala. Siksi en lähde siihen. Lisäksi olen opiskellut tähän astisesta elämästäni suurimman osan. En jotenkin jaksaisi enää vaan _opiskella_ toisaalta ala olisi kiinnostava, mutta koska sen työllistävyys on vähäistä en lähde siihen.
Pieni askel kerrallaan eteenpäin: tutustu kiinnostavan alan koulutusmahdollisuuksiin ja ryhdy toimeen. Muistuta tarvittaessa itseäsi siitä että omaa itseä vähättelevät ajatukset ovat vain ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pieni askel kerrallaan eteenpäin: tutustu kiinnostavan alan koulutusmahdollisuuksiin ja ryhdy toimeen. Muistuta tarvittaessa itseäsi siitä että omaa itseä vähättelevät ajatukset ovat vain ajatuksia.
Aika tuntuu vain loppuvan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla kiinnostuksen kohde on, oikein selvä, mutta työllistyminen sillä alalla on todennäköisyys jotain lähellä 0 prosenttia, Suomessa melko pieni ala. Siksi en lähde siihen. Lisäksi olen opiskellut tähän astisesta elämästäni suurimman osan. En jotenkin jaksaisi enää vaan _opiskella_ toisaalta ala olisi kiinnostava, mutta koska sen työllistävyys on vähäistä en lähde siihen.
Miksi et pärjää siinä mitä nyt teet?