Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muut äidit perheen "likasankoja"?

Vierailija
07.03.2019 |

Jos miehen aikataulut pettää tai työssä joku ottaa päähän, hän narisee siitä minulle. Jos lapsella menee koulu huonosti, on huono päivä tms, hän narisee siitä minulle. Saatteko muut äidit aina kaiken negatiivisen päällenne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kyllä muiden perheenjäsenten huolia ja murheita mutta en koe olevani likasanko. Olen iloinen että toinen haluaa jakaa kanssani huoliaan. Hekin kuuntelevat minua jos minulla on ollut huono päivä.

Vierailija
2/6 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen kyllä muiden perheenjäsenten huolia ja murheita mutta en koe olevani likasanko. Olen iloinen että toinen haluaa jakaa kanssani huoliaan. Hekin kuuntelevat minua jos minulla on ollut huono päivä.

Kyllä minäkin kuuntelisin jos se olisi vastavuoroista mutta eivät he minun huoliani kuuntele. Ja tuntuu ettei mitään positiivista sanottavaa heillä koskaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Työ ja koulumurheiden kuuntelu on normaalia, mutta jos tulee henkilökohtaista, vedä raja.

Vierailija
4/6 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin kuuntelisin jos se olisi vastavuoroista mutta eivät he minun huoliani kuuntele. Ja tuntuu ettei mitään positiivista sanottavaa heillä koskaan ole.

Poika on tullut äitiinsä. Ethän sä muuten itseäsi ammattivalittajaksi kutsuisikaan!

Vierailija
5/6 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat on vedettävä itse. Aikuinen ei voi kaataa harmitustaan muiden niskaan. Siihen ei tarvitse suostua.

Lasten tunteet otetaan vastaan sellaisinaan ja autetaan heitä niiden tunnistamisessa ja käsittelyssä.

Vierailija
6/6 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen mitä kuuntelen, se on oma valintani mihin muut eivät pysty vaikuttamaan. Jokainen voi vetää ihan itse ne rajat mitä kuuntelee ja keneltä. Se on aikuisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi