Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin lopettaa rintaliivien käytön

Poppis
07.03.2019 |

Ainakin aion kokeilla olla käyttämättä perusarjessa rintsikoita lainkaan. Syynä lähinnä se, että tuntuu vaan paljon paremmalta olla ilman. Lisäksi googlailulla löytyy monenlaista juttua rintaliivien terveyshaitoista ja jopa yhteydestä rintasyöpään. Jonkinlainen some-trendikin liivittömyys näyttää olevan, joten en varmaan ole tämänkään palstan ainoa lopettaja?

Kuulisin mielelläni, millaisia kokemuksia muilla lopettaneita on ollut. Onko tullut mitään suurempia yllätyksiä, positiivisia tai negatiivisia? Onko ollut vaikea pukeutua niin, ettei liivittömyys juurikaan näkyisi; esim. jos töissä vaaditaan konservatiivista asiallista pukeutumista? Käytättekö tarvittaessa kevyitä aluspaitoja tai jopa nänniteippejä? Vai voiko pärjätä pelkillä hyvillä paitavalinnoilla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nams, lopeta vaan :P

2/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole käyttänyt liivejä seitsemään vuoteen, enkä ole yhtään kaivannut. Tissit näyttävät ihan samalta kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette nänneille, jotka törröttävät paidan läpi?

Vierailija
4/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.

Vierailija
5/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi pienet rinnat, en käyttäisi rintsikoita. Nänniteippi vaan nännin päälle. Isot rintani kuitenkin heiluvat ja pomppivat epämiellyttävästi ihan jo reippaassa kävelyssä, ja se tuntuu epämiellyttävältä eikä varmasti myöskään näytä kovin kivalta. 

Vierailija
6/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekkavalas kirjoitti:

Minä en ole käyttänyt liivejä seitsemään vuoteen, enkä ole yhtään kaivannut. Tissit näyttävät ihan samalta kuin ennenkin.

Jossain oli näinkin, että liivittömyys voisi ajan kanssa parantaa rintojen ulkonäköä. Enemmän ryhtiä ja pyöreyttä. Tiedä sitten, mutta en panisi tällaista sivuvaikutusta pahakseni :)

Vierailija
7/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään.

Sinua ei siis haittaa, että kaikki näkevät nännisi vaikkakin sitten vain kohoumina paidan läpi?

Ehkä minun on vaikea ymmärtää ilman rintaliivejä olemista, sillä itsestäni lähtee jotenkin ryhti pois. Pidän paljon vartalonmyötäisiä vaatteita ja en vain pystyisi jättämään pois.

Mutta jos itsestä tuntuu hyvältä vaihtoehdolta, kyllähän sitä kannattaa silloin kokeilla. Ei kuitenkaan ole mikään peruuttamaton päätös.

Vierailija
8/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin olemaan ilman liivejä, kun muutin asumaan kuumaan maahan. Täällä kaikkien vaatteiden epämukavuus korostuu, niin parempi olla ilman liivejä. Käytän pääosin mekkoja, joihin ommeltu sisään ohuet toppaukset. 

Vierailija
9/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis. kirjoitti:

miekkavalas kirjoitti:

Jossain oli näinkin, että liivittömyys voisi ajan kanssa parantaa rintojen ulkonäköä. Enemmän ryhtiä ja pyöreyttä. Tiedä sitten, mutta en panisi tällaista sivuvaikutusta pahakseni :)

Viittaat laajalle levinneeseen mutta täysin perusteettomaan huuhaa-"tutkimukseen".

Vierailija
10/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poppis. kirjoitti:

miekkavalas kirjoitti:

Viittaat laajalle levinneeseen mutta täysin perusteettomaan huuhaa-"tutkimukseen".

Ulkonäkö on suhteellisen merkityksetön seikka ja sen sijaan saisivatko tutkia enemmän sitä, onko rintaliiveistä todellisia terveyshaittoja. Onko joku perehtynyt siihen rintasyöpä-tutkimukseen, miten se tarkalleen ottaen menikään?

Vierailija
11/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt viikko ilman rintsikoita :) Olen pitänyt töissä paksuja paitoja tai isoa huivia, jotta nännit ei näy. Ryhdin pitäminen parempana tuntuu jostain syystä olevan helpompaa. Tuntuu mukavalta oikaista selkä, kun rintaliivien olkaimet ei hierrä, eikä rintakehän ympärillä purista vanne.

Aion jatkaa kokeilua edelleen :)

Vierailija
12/13 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakkotilanne kun ei liivejä sopivia löydy niin olla ilman. Saatanan ahdistavaa mutta ei voi muutakaan. Välillä suorastaan raivostun kun ahdistaa niin paljon 

Vierailija
13/13 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan menee, että huomaat rintojen roikkuvan navan korkeudella.