No ei tätä yhteiseloa jaksa hullukaan... :(
Menin kampaajalle töiden päätteeksi ja mies tiesi sen. Ei ollut sanonut lapsille heidän kysellessään, että missä olen, vaan oli sanonut vain että ei tiedä. Puhelimeni oli jäänyt äänettömälle ja en siinä edes ajatellut hiuksien värjäyksen, pesun ja leikkaamisen ohessa, että joku soittaisi hädissään. Ja lapsi oli yrittänyt soittaa ja sitten mies yllyttänyt soittamalla itsekin minulle kahdesti ja kun en vastannut, niin johan lapset luuli että on tapahtunut jotain kauheaa. Eikä mies helvetti rauhoitellut heitä, vaikka tiesi missä olen. Lapset itki silmät turvonneina, kun kotiuduin. Hitto, että vihaan miestäni yli kaiken, sairas tyyppi!! Ja mies vielä alkoi urputtaa, että "et missään kampaajalla ole ollut, kukaan ole siellä kahta tuntia ja kun et puhelimeen vastaa"...
Kommentit (10)
Hyi, ihan kuin mun isä! Ihan kylmää muistella kaikkia vastaavia tempauksia, joita järjesti. Nautti lapsensa kiusaamisesta. Ja nyt muistelen niitä tempauksia sitten terapiassa.
no nyt sitten eroat. Kysyitkö mieheltä miksi teki niin?
Sairas mies!!!! Älä alista lapsiasi uollaisen sadistin armoille :((((
Kysyinkö, no totta kai kysyin, että miksi ei voinut sanoa lapsille missä olen, kun kerran tiesi sen. No eihän mies tuohon kysymykseen vastaa, vaan asia on nyt käännetty niin, että missä minä oikeastaan olen ollut, kun en puhelimeen vastannut. Hiukset on kyllä leikattu ja värjätty, jotta kampaajallahan minä, mutta mies on kyllä melkosen outo tapaus... Onkohan tuo ihan hullu?!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:35"]
Kysyinkö, no totta kai kysyin, että miksi ei voinut sanoa lapsille missä olen, kun kerran tiesi sen. No eihän mies tuohon kysymykseen vastaa, vaan asia on nyt käännetty niin, että missä minä oikeastaan olen ollut, kun en puhelimeen vastannut. Hiukset on kyllä leikattu ja värjätty, jotta kampaajallahan minä, mutta mies on kyllä melkosen outo tapaus... Onkohan tuo ihan hullu?!
[/quote]
On. Suosittelen eroa. Lämpimästi. Mahdollisimman pian.
tuo vahingoittaa lapsia tosi pahasti.
Miksi et itse sanonut lapsille, että olet menossa kampaajalle? Tai jättänyt lappua pöydälle aamulla? Etkös kuitenkin tiennyt jo aiemmin, että olet menossa?
Muuten olen sitä mieltä, että pimee ukko, tosi pälli. Onko se lastesi isä?
No on hullu. Jos tämä on totta niin mieti nyt hyvänen aika jo eroa ja kovaa vauhtia. Jos mies tahallaan itkettää lapsia tuolla asialla niin hänen täytyy olla aika psykopaatti.
Tuo ei varmaan ole ainut tilanne jossa on ilmennyt että miehellä viiraa?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:40"]
Miksi et itse sanonut lapsille, että olet menossa kampaajalle? Tai jättänyt lappua pöydälle aamulla? Etkös kuitenkin tiennyt jo aiemmin, että olet menossa?
[/quote]
No mut mies olis voinu pöllii lapun. Mikset kirjoittanut kampaamoonmenoasi seinälle permanent-tussilla?
...Miksi edes yrität jatkaa yhteiseloa?