Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamiainen ei uppoa - laihdutus tuhoontuomittu?

Vierailija
04.03.2013 |

Joka paikassa toitotetaan kuinka tärkeää laihduttajan on syödä aamiainen. Entäs jos aamupala ei vain uppoa?

Herään n. klo 6:30. Heräämisen jälkeen ei maistu minkäänlainen ruoka n. 2 tuntiin. Töissä lounas on klo 11:30. Meneekö mun elämänmuutos ihan pieleen jos syön heräämisen ja lounaan välillä vain banaanin n. klo 9:30? Joskus olen kokeillut myös Nutrilett-tyyppistä pientä pirtelöannosta (joka on siis ihan vetistä) herättyäni n. klo 7 ja se uppoaa jotenkin.

Mikä olisi siis paras vaihtoehto näistä huonoista vaihtoehdoista: 1) ei mitään syötävää ennen lounasta 2) banaani ennen lounasta 3) nutrilett ja banaani ennen lounasta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä aamupalan tärkeydestä aina puhutaan ja tuskin turhaan. Jos jaksaa olla koko päivän syömättä, vieläpä pirteänä, iltaan saakka niin täytyy olla kyllä todella erikoinen ihminen. Jos sellaiseen pystyisi suurin osa ihmisistä - pyörtymättä ja voimatta pahoin - varmasti laihoja olisi vielä enemmän. Kannattaa pitää huoli siitä, että syö säännöllisesti, kehokin voi paremmin yleisesti. Se painonhallintaan oleva pirtelö on ok aamupala.

Vierailija
22/27 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa väittää, että ei kaadu laihdutus aamupalattomuuten.

Itselleni ei oikein koskaan maistu mikään kunnon aamupala, ennemminkin syön iltapainotteisesti, eli varmaan reippaasti puolet päivän energiasta saattaa tulla vasta alkuillan ja illan aikana. Ja kuitenkin olen tähän mennessä saanut kiloja pois 45. Ja ovat pysyneet poissa myös motivaatiotaukojen aikana, vaikka ruokarytmi silloinkin aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä syötkö sä aamiaista vai et. Ihmiset on erilaisia ja toisille sopii joku toinen tyyli paremmin kuin toisille. Jos aamupala ei maistu, niin jätä syömättä. 

Laihduttamisen idea on olla miinuskaloreilla. Eli siis kuluttaa enemmän kaloreita kuin sä syöt niitä. Miten sä sitten pääset tuohon on ihan sun oma valintasi. Toisilla ruokavalioilla se on vaan helpompaa kuin toisilla. 

Vierailija
24/27 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan ikinä saanut aamulla mitään alas. Kun aloin laihduttaa, tein niin että harrastin ensimmäiseksi aamulla ns. paastoliikuntaa, eli heitin kuntopyörälenkin tyhjällä vatsalla. Avot kun alkoi ruoka maistua...

Vierailija
25/27 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän sun tulokset kerro sinulle parhaiten, miten sinun kroppa toimii. Ei me sitä voida etänä arvuutella. Tule kuukauden päästä kertomaan, paljonko paino on pudonnut ilman aamiaista. Jos ei tarpeeksi, tee sitten muutos.

Vierailija
26/27 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laihdutus tuhoontuomittu. Itse menen aamulla tyhjällä vatsalla 1h-1,5 tunnin lenkille ja syön sen jälkeen. Syön eka kerran klo 9.30-11.00 ja illalla syön viimeisen aterian n. klo 18.00. Joskus harvoin kyllä menee iltapala tuonne klo. 20 asti.

Olen laihtunut kymmenen kiloa.

Vierailija
27/27 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan muuta mitään, syö niin kuin olet aina syönyt. 

Saat pysyä sellaisena kuin olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän