Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi vakituisen työpaikan?

Vierailija
06.03.2019 |

Mitkä asiat siihen voi olla syynä, ettei lähemmäs 10 vuoden määräaikaisuuksienkaan jälkeen saa vakituista paikkaa? Kaikkia muita on vakinaistettu, mutta itse olen jo luopunut toivosta. Mitä vikoja luulette olevan työntekijässä, jos häntä ketjutetaan vuodesta toiseen? Olenko niin hirveä ihminen ja yksinkertaisesti vaan niin huono työntekijä, etten saa sen takia vakituista paikkaa? Jotain vikaa minussa täytyy olla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes halua vakkaripaikkaa.

Vähemmän vastuita ja sama palkka.

Voi vaihtaa mestaa millon haluaa, jos paikan meno muuttuu tai vakkarit lähtee joukolla ja homma leviää.

20v sijaisena/keikkalaisena sossualalla...

Vierailija
2/7 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaikki sinun olemuksessa ja käytöksessä viestii jotain alemmuuskompleksia? En minä tiedä, kunhan ehdotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikasi on se, että et ole lähtenyt lätkimään jo aikaisemmin.

Vierailija
4/7 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen ja vielä on mahdollista et perustat perheen nii ei tuu vakipaikkaa. Multa viimeks kysyttiin asiaa ihan suoraan kun hain kaupungille vakkaripaikkaa.

Vierailija
5/7 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en edes halua vakkaripaikkaa.

Vähemmän vastuita ja sama palkka.

Voi vaihtaa mestaa millon haluaa, jos paikan meno muuttuu tai vakkarit lähtee joukolla ja homma leviää.

Ei niitä vakihommiakaan hautaan asti tarvitse tehdä, pois pääsee koska tahansa. Ja se palkkakin on pääsääntöisesti ei-vakituisella pienempi, vaikka niin ei sinun tapauksessasi olisikaan.

Vierailija
6/7 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista teille. 

Alemmuuskompleksi on tai ainakin sellainen on tulossa kovaa kyytiä tällä menolla. Määräaikaisuuksissa on puolensakin, mutta enemmän se aiheuttaa haittoja. 

Ikää ja sukupuolta olen itsekin miettinyt syyksi, mutta täällä on kyllä vakinaistettu muita saman ikäisiä ja pienten lasten äitejä. 

ap. 

Vierailija
7/7 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista teille. 

Alemmuuskompleksi on tai ainakin sellainen on tulossa kovaa kyytiä tällä menolla. Määräaikaisuuksissa on puolensakin, mutta enemmän se aiheuttaa haittoja. 

Ikää ja sukupuolta olen itsekin miettinyt syyksi, mutta täällä on kyllä vakinaistettu muita saman ikäisiä ja pienten lasten äitejä. 

ap. 

Pystyisitkö käymään jonkun luona juttelemassa ja avaamassa itseäsi, niin että voisit pyytää objektiivista, raakaa kommenttia siitä, miltä oman itsesi esittely tai itsestäsi puhuminen kuulostaa? Se voi tehdä kipeää mutta toisaalta paljastaa, missä ongelma ehkä on. Saatat tietämättäsi lähettää tosi itseäsi arvostamattomia signaaleja työnantajille, ja siihen kannattaisi puuttua.