Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisitko sinä tunnistanut oman vauvasi?

Vierailija
04.03.2013 |

kyselee ja ihmettelee mies

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut kun tuotiin yöllä syömään ja tukka oli kammattu pystyyn. Muuten paksu tumma tukka meni pitkin päätä. Olin jo melkein sanomassa ettei ole minun :)

Vierailija
22/27 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Kaikki vauvat on mun silmiin saman näköisiä. En mä tunnistanut yhtä lapsistani vastasyntyneiden osastollakaan, vaikka hän oli jo kuukauden ikäinen. Piti aina kopasta katsoa nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jokaisen heistä.

Vierailija
24/27 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin. Vauvalla oli haikaran nokkaisu silmäkulmassa ja muutenkin hirmu paljon näppyjä ja ihottumaa. Oli oikein hyviä tunnusmerkkejä. Pieni rakas rumilus, josta on sittemmin kuoriutunut maailman kaunein pieni taapero. :)

Vierailija
25/27 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Lapsella oli kaksi isoa luomea syntyessään, isänsä kädet ja muutenkin oli syntyessään niin isänsä näköinen että sokeakin olisi tunnistanut. Ihmettelen näitä sekaantumisjuttuja, voiko olla niin tavallisen näköinen vauva ettei tunnista. Yleensähän vauvat muistuttaa syntyessään isäänsä.

Vierailija
26/27 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tunnistanut lapseni, vaikka vain hetken sain kumpaankin pitää rinnalla. Viimeistään, jos olisin vaihtumista epäillyt, olisin tarkistanut rannekkeen, joka ainakin omille on laitettu saman tien leikkurissa.

Vierailija
27/27 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin, niin komea poika että :) Ei meinannut synnytyksen jälkeen suihkuun menemisestä tulla mitään, kun vaan tuijottelin omaa pientä vauvaa :)

Tällä hetkellä parhaillaan olen sairaalassa odottamassa käynnistystä ja veikkaan, että tunnistaisin kyllä omani tälläkin kertaa, ei usein synny identtisiä kaksosia :D