Paljonko mielestäsi olisi hyvä paino 174 cm pitkälle naiselle? Painan 72 kg ja näytän tosi patukalta
Kommentit (11)
Peili ratkaisee paremmin kuin vaaka.
Minä olen 172cm ja painan nyt tasan 70kg. Olen painanut 58kg, mutta olin aika ruipelon näköinen:) Nyt tavoite n. 64kg.
nim. juuri 5km juoksulenkiltä tullut
ja painaa 60 kg paikkeilla, VOI tosiaan pukea päälle bikinit.
Minä olen 173 cm ja painan 73 kg mikä on liian paljon, pitäisi päästä
takas 65 kiloon.
Riippuu myös ruumiin rakenteesta. Minulla kaikki ylinmääräinen on mahassa, mutta peppu ja muuten olen saman kokoinen kuin ennenkin.
72kg on normaali paino 174cm:lle!,60kg:a tavoitteleva kuulostaa anorektikolta.
Ei-sporttisena reilu 60
Itse 177/71 ja aika jenkkakahvat on, vaikka pattiakin löytyy
Näytän oikeasti ihan tikulta. Ei mun mielestä tuo paino ole tuohon pituuteen mitenkään kamala!
terveisin 176-senttinen hieman ylipainoinen
riippuu aina vähän mihinaikaan vuorokaudesta puntarille menee
Olen yli 30v. nainen, 175cm pitkä ja painoin tänä aamuna 74kg. Kun katson peilistä, en ensin oikein tykkää, kunnes käännyn vatsa sisäänvedettynä sellaiseen " kulmaan" , että olenkin ihan ok näköinen. Minulla on isot hienot rinnat ja naiselliset sievät kasvot. Pitkät hiukset ovat myös ok. Mutta heti jos käännyt vähänkin, olen kyllä aika pullea... Tiedän, että minun pitäisi painaa jotain 60-65kg. Ja herkästi alkaa oma kuva masentaa. Olenkin lakannut katsomasta peiliin, koska muuten olen ihan jees tyyppi!!
Ei noi huippumallit ole normaali ihmisia :)
Tyra Banks on 180 cm ja painaa 50 kg
Claudia Schiffer on myos 180 cm ja painoa on 58 kg
Elle macpherson on 183 cm ja 58 kg
Ei siis mikään ihme ettei ne näytä isolta!
ja paino on tällä hetkellä 61,5..... 60 kg on mulle sopiva paino, ja sinne tähtään ennen kuin bikinit puen ylleni.