Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö oikein mutta . . .

Vierailija
18.05.2006 |

Mieheni on haaveillut ja unelmoinut peppuseksistä jo vaikka kuinka kauan. itseäni asia jotenkin etoo, mutta nyt tein päätöksen, että saakoot mies haluamansa.

Siis kysymys kuuluu, mitä tulisi ottaa huomioon? käykö kipeää? paljon liukastetta? Onko sotkuista?

Nolona kyselen... (asiallisia viestejä KIITOS)

T: Mies onnelliseksi viikonloppuna

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa ja rasvaa

Vierailija
2/3 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli niin, että nainen makaa kyljellään polvet koukussa ja mies takaa päin pepun reikään työntyy sisälle. Liukastetta paljon peliin ja nainen voi itse auttsormilla " levittämään" reikää. Itse otin muutaman paukun, niin olin tarpeeksi rento. Olin myös huolehtinut reijän " tythjennyksestä" ennen hommia. Ei ollu ollenkaan sotkuista ja tuntuikin mun yllätyksekseni aikas hyvälle :o) Seuraavana aamuna tuli kyllä löysää kakkaa pariin kertaan, joten taitaa toimia ruiskeen tavoin. Tsemppiä! Rentous ja liukaste ja että on kunnolla kiihottunut, oli mun mielestä tärkeimmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerralla istuin miehen päällä ja sovittelin sisään itse. Mies makasi aivan liikkumatta ja näin sain määrätä tahdin. Liukkaria täytyy olla paljon ja kaikki täytyy tapahtua hitaaaaaaaasti ja hellästi. Onnea yritykselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme