Vappu ja Marja LIVE, liveseuranta, keskustelua.
Kommentit (139)
Mitä ihmettä täällä mammat vinkuvat että Danny suunnilleen sortaa Erikaa julkisesti nolaamalla ja kohtelemalla kuin pikkukakaraa? Väsyneitä oli vitsinsä mutta muuten tuollaisiahan ne on aina
Mikä tuota nuorta naista vaivaa, kun jaksaa kuunnella tuollaista vanhan ukon sovinistista horinaa?
Idiotismi, blondius vai rahanahneus?
Mikä sillä Dannyllä oikein oli? Eleet, puheääni ja -tapa aivan oudot. Juttujen sisällöstö puhumattakaan. Jos oli hiprakassa, niin Danny on kyllä sitten niitä tyyppejä joille alkoholi ei sovi.
Ihme esitys päällä, niin kuin jollakin jonnella. Noloa roolin vetämistä aikuiselta mieheltä.
Olen aikaisemmin ajatellut tästä parista että mikäs siinä jos tykkäävät toisistaan. Mutta Tämän haastattelun jälkeen ihmettelen kyllä miksi Erika on tuon kiukkuisen papparaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa paha mieli Saran puolesta. Edelleen näyttää ottavan koville Roopen pettäminen ja sitten vielä tämä jatkuva somekiusaaminen. En ymmärrä ihmisten jatkuvaa haukkumista Saraa kohtaan, kateellisuus on kamala tauti.
No itse en ole pätkääkään kateellinen tuolle.. lähinnä säälittävä tapaus että piti alkaa vinkumaan julkisuuteen erosta ja nyt jatkaa sitä tappiin asti..ihan on itse valinnut julkisuuden..pysyisi poissa niin saisi olla ihan rauhassa!!
Et..tietenkään..oo..
Huumorinahan se oli Dannyn puolelta. Erika jos olisi 50 v niin sitten ei tuntuisi kivalta mutta Erika on noita kaikkia nuorempi.
Luulisi nuori nainen aiheuttavan vanhalle miehelle sydämen kiihtymistä jatkuvasti.
Mulle tuli fiilis, että Danny on sairastunut. Liikkeet kovin jähmeitä ja hitaita, puhekin hidastunutta. Alzheimer? Parkinson?
Eilisen jälkeen perustettu Sara Sieppi -keskustelu taas näytti poistuvan. Mielestäni siellä oli ihan asiallista keskustelua! Täällä ei ilmeisesti saa yhtään kritisoida ko. henkilöä..
Onko jossain julkaistu kyseisen ohjelman katsojalukuja?
Erikaki kuitannu insta stooreis et läppää lens. Oli kyllä mun mielestä mautonta... mietin ihan samaa et onko D humalassa vai onko alkava alzaimer. Tuli oma mummi mieleen, joka alko sairauden alkuvaiheessa heittää kans ihan sopimatonta juttua
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli fiilis, että Danny on sairastunut. Liikkeet kovin jähmeitä ja hitaita, puhekin hidastunutta. Alzheimer? Parkinson?
Jossain ohjelmassa näkyi hiljattain Dannyn kävelyä ja kovin kankeasti kävely sujui ja näkyi että polvissa on nivelrikot. Kyl niitä monia vaivoja tulee iän myötä. Pallolaajennus on kans tehty.
Tätä ohjelmaa tehdään 1-2 kautta ja sitten unohdetaan ja kuopataan ja Marja siirtyy takas ylelle. Veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jälkeen perustettu Sara Sieppi -keskustelu taas näytti poistuvan. Mielestäni siellä oli ihan asiallista keskustelua! Täällä ei ilmeisesti saa yhtään kritisoida ko. henkilöä..
Jep, siellä oli kyllä ihan asiallista keskustelua. Mutta kaipa sekin sitten tulkittiin kiusaamiseksi.
Mikäköhän siinä Siepissä niin ärsyttää? Se, että matkustelee? Se, että hän poseeraa Instagramissa? En ymmärrä. Enkä todellakaan ymmärrä miksi häntä pitää haukkua ja arvostella. Mitäköhän se teidän elämää liikuttaa jos Sara matkustelee ja poseeraa instagramissa? Ei se ole teiltä pois. Jos ette keksi mitään kilttiä sanottavaa, jättäkää sanomatta. Muutenkin saa lokaa niskaansa, kun taas eräs Salminen ei saa vaikka kuuluisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siinä Siepissä niin ärsyttää? Se, että matkustelee? Se, että hän poseeraa Instagramissa? En ymmärrä. Enkä todellakaan ymmärrä miksi häntä pitää haukkua ja arvostella. Mitäköhän se teidän elämää liikuttaa jos Sara matkustelee ja poseeraa instagramissa? Ei se ole teiltä pois. Jos ette keksi mitään kilttiä sanottavaa, jättäkää sanomatta. Muutenkin saa lokaa niskaansa, kun taas eräs Salminen ei saa vaikka kuuluisi saada.
Olet huolissasi Siepin saamista kommenteista, samalla kun mielestäsi Salmisen kuuluisi saada lokaa niskaan. Ok. Todellisuudessa et siis ole kiusaamista vastaan.
Itse on julkisuuden valinnut. Aina ei voi saada vain hyviä kommentteja. Ei nyt olisi itkenyt tvssä, uusi ammatti niin elämä ehkä paranee.
Saran pitäisi nopeasti opiskella itselleen ammatti. Hänellä ei valitettavasti ole sellaisia lahjoja tai karismaa, joilla julkisuudessa enää montaa vuotta kunniallisesti ja itsetuntonsa säilyttäen pötkisi. Ja tämä ilman sarvia ja hampaita.
Voi Erika, JSSAP