Herpes vai jotain muuta?
Mulla on tullut tänään täysin mun huomaamatta tohon huulen alapuolella kolme ihan pientä rakkulaa. Näyttää ihan semmoiselta finni ”alkioilta” tai mitä on vaikka otsassa usein teineillä eli semmosia pieniä ihan huomaamattomia jos ei läheltä kato. Ite kuitenkin veikkaisin että olis herpes kun on nyt vähän aikaa sen yläpuolella huulessa ollut ja nyt on jo parantumassa. Mutta onko mahdollista että tulee näin pikasesti kun edellinen ei oo ees lähteny vielä kokonaan? Ja sen ympärillä oleva iho on myös semmosta punakkaa. Oon levittänyt siihen jo semmosta herpes rasvaa kun tulin kotiin iltapäivällä että jos on herpes nii menis mahollisimman helposti pois. Osaisiko joku auttaa hätä on iso?!
Kommentit (4)
Kuulostaa olevan myös herpestä. Jos katsot kuvia netistä, usein voi olla myös ihottuman tapaisia ihomuutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme?
Älä imeskele tautista tattia
Suurin osa huuluherpeksistä saadaan ihan pusuttelemalla tai samasta lasista juoden. Kantajia on yli puolet väestöstä ja moni saa tartunnan jo lapsena.
Ei tosiaan ollut eka herpes ala-aste ikäsestä asti on vaivannu nyt on vaan lähes 10v tauko ollut edellisestä
Mitä tästä opimme?
Älä imeskele tautista tattia