Mitä mieltä näistä laulaja Nick Caven vaimon suunnittelmista mekoista?
Onko joku tilannut?
Kommentit (58)
Ja miehensä faneille tiedoksi: täällä voit lähettää hänen miehelleen kysymyksiä ja lukea hänen mielenkiintoisia vastauksiaan!
Onko siellä myös jyrkänteeltä putoava hahmo?
Osa kamalia mutta sinisistä ja vihreistä kukkamekoista tykkään.
Kuka toi Niilo Luola on? Ainakin vaimonsa tekee karseita mummonkolttuja 1800-luvulta.
Kauniita mekkoja jollekin, varsinkin noi pitkät. Ei sovi minulle, olen lyhyt ja pyöreä ja liian kalliitakin.
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella kaunis tuo vaimo. Ei uskoisi, että täyttää tänä vuonna 51
https://amp.theguardian.com/fashion/fashion-blog/2015/may/15/susie-bick…
Uskoisin kyllä
Nickin kuolleen pojan laulama biisi "deep water" on ihana biisi. Kuuluu tällä hetkellä top kolmeeni. Nickin muistan hyvin 90-luvun alun Berliinistä.
Vierailija kirjoitti:
Nickin kuolleen pojan laulama biisi "deep water" on ihana biisi. Kuuluu tällä hetkellä top kolmeeni. Nickin muistan hyvin 90-luvun alun Berliinistä.
Pitikö vähän päästä pätemään, että tiedät Caven kuolleen pojan laulaneen Deep Waterin ja että olet ollut ihan ulkomailla asti katsomassa Caven keikkaa? Ihan Berliinissä saakka. Ja vielä 90-luvun alussa! Olet siis näitä, jotka ovat tienneet Caven ennen kuin Caven oma äitikään. Muut tulevat aivan jälkijunassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella kaunis tuo vaimo. Ei uskoisi, että täyttää tänä vuonna 51
https://amp.theguardian.com/fashion/fashion-blog/2015/may/15/susie-bick…
Uskoisin kyllä
'
Toivottavasti näytän itsekin tuolta viisikymppisenä!
Törkeän ylihinnoiteltuja hippikolttuja. Korutkin vähintään kertaalleen keksittyjä. Omaperäisyys puuttuu. Hinnassa maksaa puolison maine.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauskojahan nuo ovat, mutta eivät minun tyylisiäni. Nick Cave sen sijaan on hyvin vahvasti minun tyyliäni.
Tykkäsin joistain ja tykkään Cavesta 🤗
Nickin jo edesmenneen MeowMeow-kissan esittämä Mustan kissan tango on yksi kautta aikojen suosikkibiisejäni. Tästä pyöri harvinainen levytys tietyissä savuisissa baareissa silloin kun sinä et ollut vielä syntynytkään. Joillakin se on nykyisin poltettuna cd-levylle - kuulun niihin onnekkaisiin. Tuo biisi soveltuu varsin hyvin esimerkiksi taustalle silloin, kun katson berliiniläisiä mustavalkoisia taide-elokuvia ja siemailen vuosikertaviiniä samettisella sohvallani.
Näin sivumennen sanoen; itse muistan Nickin aina pienenä kuoropoikani sen australialaisen pikkukaupoungin kirkossa silloin kuusikymmentä-luvun lopun ja seitsemänkymmentä-luvun alun taitteessa. Oli hyvin komea jo tuolloin ja kohtelias. Piti minulle aina kirkon ovea auki ja kumarsi kun annoin hänelle kolikon.
Mitäs tän pojalle taas kävikään? Kompastui kalliolla ja tippui, vai?
Vierailija kirjoitti:
Jep, LSD- päissään kiipesi turvaköyden yli ja tippui, oli 15 v
Vierailija kirjoitti:
Nickin jo edesmenneen MeowMeow-kissan esittämä Mustan kissan tango on yksi kautta aikojen suosikkibiisejäni. Tästä pyöri harvinainen levytys tietyissä savuisissa baareissa silloin kun sinä et ollut vielä syntynytkään. Joillakin se on nykyisin poltettuna cd-levylle - kuulun niihin onnekkaisiin. Tuo biisi soveltuu varsin hyvin esimerkiksi taustalle silloin, kun katson berliiniläisiä mustavalkoisia taide-elokuvia ja siemailen vuosikertaviiniä samettisella sohvallani.
Näin sivumennen sanoen; itse muistan Nickin aina pienenä kuoropoikani sen australialaisen pikkukaupoungin kirkossa silloin kuusikymmentä-luvun lopun ja seitsemänkymmentä-luvun alun taitteessa. Oli hyvin komea jo tuolloin ja kohtelias. Piti minulle aina kirkon ovea auki ja kumarsi kun annoin hänelle kolikon.
😂😂😂 Olette niin typeriä! Vatsakipeänä nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, LSD- päissään kiipesi turvaköyden yli ja tippui, oli 15 v
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Nick+Cave+Son+Dies+Brighton+Cliff+Fa…
Näytätkö viel miulle kuvasta turvaköyden, kiits
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan hirveitä omaan makuun.
No jos tykkää caprihousuista ja Me and I:n kärpässienitunikoista, niin ymmärrän etteivät nuo iske. Makunsa siis kullakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan hirveitä omaan makuun.
No jos tykkää caprihousuista ja Me and I:n kärpässienitunikoista, niin ymmärrän etteivät nuo iske. Makunsa siis kullakin :)
Nekin on yhtä hirveitä.
Viehättävät mua tosi paljon; joskaan eivät sopisi omaan tyyliini.
Muutaman mustan mekon voisin ottaa, mutta en tuohon hintaan; ei persaus kestäisi.