Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus & epävarmuus

Vierailija
06.03.2019 |

Olen 24- vuotias, tähän mennessä 4 raskautta joista 3 keskeytetty.
Jep, ehkä jonkun jeesustelijan korvaan itsekästä, en ole koskaan kokenut olevani valmis äidiksi.
En nyt avaa syitä noihin kolmeen keskeytykseen, ja jos jonkun on pakko niitä kommentoida, niin will free i dont give a shit.

Nyt olisi kaikki lähtökohdat paremmin kuin hyvin elämässä, onnellinen suhde ja menestymme töissämme hyvin ja taloudellisesti menee erittäin hyvin. Tuntuu että olen ”uralla” saavuttanut sen mitä haluankin ennen lasta.
Mutta silti.

MITEN TÄSTÄ EPÄVARMUUDESTA PÄÄSEE EROON?

en ole koskaan pitänyt lapsista, en ole koskaan osannut olla lasten kanssa, ja kaikki raskauteen&lapsiin liittyvä tuntuu vaan niin vastenmieliseltä.

Halp please

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuo: olen 24 ja uralla saavuttanut sen minkä haluan jne. Minkälaisen "uran" olet ehtinyt kehittää?

Millä alalla? Jos tuossa iässä on tyytyväinen, pitää kyllä olla melkoisen vaatimaton, eikä se "urakaan" kovin kaksinen. Itse olen 27 ja vasta alkuvauhdeissa uralla nousussa. Itse en halua yhtäkään pentua tähän sotkemaan, ja kyllä sanoisin että jos lapsen saanti epäilyttää on se melkoinen riskitekijä.

En ikinä suosittelisi ketään ryhtymään siihen, jos vähänkin epäilee. Kyseessä kuitenkin loppuelämäsi ja sitten sen lapsen joka ei olisi toivottu. Ei hyvä.

Vierailija
2/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että olen mielestäni tarpeeksi korkealla uralla suhteessa siihen että lapsi tähän väliin olisi ok, varmasti tästä haluan vielä edetä mutta lapsi ei ole sille este.

Tuo kommentti ”ei kannata ryhtyä, jos vähääkään epäilyttää” vähän särähtää, vaikka osittain olen samaa mieltä; sillä kaikki äidit ja isät keitä tunnen, keitä on epäilyttänyt, niin ei ole todellakaan katunut lapsen syntymän jälkeen, päinvastoin.

Sehän tässä häiritseekin. Ei tiedä mimmosta se on kun saa sen oman lapsen, ja pelottaa myös pitää mutta pelottaa myös olla pitämättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä wt:tä. Ja ”will free I don’t give a shit”, oliskos kuitenkin ehkä feel free...

Näiden ei kyllä kannattas tehdä yhtään lasta.

Vierailija
4/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. oon 44 ja vasta NYT uralla hyvissä asemissa johtajana ison organisaatin johtoryhmässä. 24 vuotiaat on vielä tasolla assari tai varaosamyyjä...

Vierailija
5/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huvittaa eniten toi oletus siitä, että nuori ei muka voi olla johtotason tehtävissä.

Ja pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä, automaattinen kun on.

Vierailija
6/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä kolmesta on kaksi ottanut asiaan kantaa. Lisää kiitos, nää turhuudet varaosamyyjä voi jättää pois ennenku tukehdun mun kahviin lopullisesti.

Vierailija
7/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei, hae se neljäs keskeytys.

Vierailija
8/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ottaa aivoon tällainen toiminta. Miten joku voi tehdä 3 aborttia ilman mitään terveydellistä syytä . Ei voi edes puhua mistään vahingosta tällaisessa tapauksessa. Eikö sua hävetä yhtään?

N 18

Vierailija
9/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon järkyttynyt ! En oo ikinä kuullut, että kukaan on tehnyt 3 aborttia. Joko tämä on provo tai sitten ap on todella kylmä ihminen. Kukaan ihminen ei tee 3 aborttia ilman todella hyvää syytä. Mitähän terveydenhuollon ihmiset ovat mieltä siitä, että keskeytät 3 raskautta ilman syytä ja olet raskaana? En varmasti hyvällä katsota neuvolassa tuollaista toimintaa.

Vierailija
10/10 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällaisesta tapauksesta voi terveydenhuollon henkilöstö ota tarkkaan seurantaan? Mun mielestä ap:n teko on törkeä. Täysin kypsymätöntä toimintaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän