Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen varkin koosta puhutaan niin tiuhaan nykyaan nailla palstoilla, etta mulle on tullut itsetunto-ongelmia asian suhteen!!

Vierailija
18.05.2006 |

Olen yh ja lapsi on 1,7-vuotias.

En jotenkin enää edes uskalla ajatella suhdetta kenenkään kanssa saatika sitten seksiä kun ajattelen, että nyt mun värkkini on huonompi kun lapsen synnytin.

Lapsen syntymän jälkeen en ole seksiä harrastanut, eli en tiedä mikä on tilanne.

Jotenkin tuntuu että olen b-luokan kansalainen miesmarkkinoilla(sitten kun joskus alkaa kiinnostaa, nyt ei onneksi vielä edes tee mieli) kun on kroppa kulahtanut tossa raskauden/synnytysen aikana eikä kukaan mua huoli ;(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tykkääkö se puoliso nyt siitä synnytyksen jälkeen vai ei.

Olkoon kuulkaa ilman, jos ei miellytä. Jotain omanoarvontuntoa sitä odottaisi jopa vauvapalstan mammoilta.

Vierailija
2/19 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen värkki on semmoinen, että sen tiukkuuteen ja toimintaan pystyy nainen hyvin vaikuttamaan itse. Ei siis muuta kuin etsit ohjeet lantionpohjajumppaan, se on helppoa ja tehokasta ja kannattaa aina, seksin ja muidenkin syiden vuoksi. Ei värkki synnyttämällä huonone! Kroppa saattaa kulahtaa tavalla ja toisella, mutta se, miten sen antaa vaikuttaa elämään ja vaikka seksiinkin, on omasta päätöksestä ja itsetunnosta kiinni. Nainen, joka jää itkemään arpiaan ja riippareitaan, ei taatusti herätä kiinnostusta, mutta nainen, joka uskaltaa elää ja nauttia elämästä niistä huolimatta kyllä herättää!

Nulikat ja ilkeilijät tietenkin käyttävät kaikki keinot vaikuutellakseen, että synnyttänyt nainen on jotenkin vähemmän nainen kuin timmilihainen teinityttö. Niitä jäkättäjiähän pyörii täälläkin kyllä. Sellaiset jutut kannattaisi vaan jättää omaan arvoonsa. Naisen seksuaalinen huippu alkaa vasta 35-vuotiaana, etkä varmaan halua jättää sitä kokematta vain koska et enää näytä 17-vuotiaalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista eroa seksin nautettavuudessa, mies on samaa mieltä. Lantionpohjalihaksia jumppaamaan siitä se lähtee.

Vierailija
4/19 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: on synnyttämättömiä naisia, joille suositellaan kohdunlaskeuman tai lantionpohjalihasten heikkouden vuoksi emätinkuulilla harjoittelua ja sit on niitä synnyttäjiä, jotka eivät kuulia koskaan tarvitse.

Vierailija
5/19 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteensä kullakin...

Vierailija
6/19 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä se kova vienti alkoi ;)

löysin kyllä vajaa vuosi erostasitten sen oikeankin, jonka kanssa olen nyt ollut kaksi vuotta. ja hyvännäköinen, ihana ja kunnioittava mies... vaikka luulin, etten enää ikinä löydä ketään kun on kamalia raskausarpia, löysä maha jne...

Vierailija
7/19 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys ei merkitse löysiä paikkoja -paikat palaa ennalleen, jumppaaminen avittaa paikkoja kiinteytymään.

Nainen joka ei ole synnyttänyt ei vastaa automaattisesti tiukkoja paikkoja!! Monesti heillä on valmiiksi löysät paikat -ongelmia tulee jos synnyttämisen jälkeen ei jumpaa.

Mää oon jumpannu ennen raskauksia mutta parempia rutistusvoimia lihaksissa on ollu synnytysten jälkeen.. ;)

Ei tosiaan kannata ryvetä itsesäälissä siitä että paikat olis muka huonommat! Oon jutellu miesten kanssa ja moni heistä on ollu sitä mieltä että synnyttäny nainen on monesti jopa parempi sängyssä ja tämä ihan siitä kokonaisuudesta joka naisella on kropan tuntemisen, jumppaamisten jne kanssa.

Ole vaan ihan rauhassa onnellinen lapsista! Alapään tiukkuuden tuntee sillä et laittaa (puhtaan) etusormen sisään ja puristaa, jos tunnet imasuvoimaa on sulla paikat ihan kunnossa. Jos sormi liukuisi syvemmälle puristusvoimalla on sulla jo tosi hyvät lihakset ja niin hyvin on normaalistikaan -siis jos ei oo synnyttäny eikä lihakset saanu jumppaa.

Ihan vaan selvennystä et varmasti menee jakeluun: Naisella ei oo lantionpohjalihakset ennen synnytystä niin vahvoja ihan jumppaamatta että sormet saa paljoa imuvoimaa. Se vastaa ajatusta et kaikilla miehillä olis sixpäkki joka vaihtuu kaljatynnyriksi kun täyttää 35.

Lantionpohjalihakset on semmoset (useimmalla) ennen synnytystä että ne pidättää ulosteen ja seksi on mukavaa, synnytys sitten vähän saattaa tulla ongelmalliseksi lihaksien kannalta jos niitä ei oo jumpannu eikä synnytyksen jälkeen tee tilanteelle mitään.

Vierailija
8/19 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät sellaisa viestejä yleensä kirjoittele. Sellaiset miehet, joita värkit jatkuvasti kiinnostavat, eivät kirjoittele Vauva-lehden palstalle!

Vierailija
9/19 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kuuntele yhtään kommenttia värkkini vääränlaisuudesta, koska en ikinä ole puhunut epäkohteliaasti partnerinkaan vehkeistä.

Nää on kyllä niin intiimejä asioita, että paras puhua vähän ja asiaa. Jos tulee loukanneeksi, asia jää iäksi muistiin.

Vierailija
10/19 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää synnyttämättä pillun löystymistä pelätessään. Sitten vanhana huomaa olevansa löysäpillu anyway ja yksin ilman lapsia ja lapsenlapsia!

Vierailija
11/19 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ennenkin suositeltu alapään jumppaamista?

vai onko nykyaikoina tullut tuo suositus

Vierailija
12/19 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin muinoin samoin, aloin tekemään lantiopohjalihasten kanssa töitä ja nyt sitten kuulin nykyiseltä mieheltäni jopa kommentin, " et viitteis hellittää tota puristusta vähän" . Ajan takaa siis sitä, että voit vaikuttaa todella paljon itse ja saada LISÄnautintoa.

ps. Olin yh itse siitä kun lapsonen oli vajaa 6kk ja kun töytti 3 löysin uuden mieheni...

Vierailija
13/19 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollu ennen sitä harjoitellut niitä ollenkaan, harjoittelun jälkeen on ollut sellanen tuntuma, että on jopa tiukempi kuin ennen synnytyksiä!

Vierailija:

onko ennenkin suositeltu alapään jumppaamista?

vai onko nykyaikoina tullut tuo suositus

Vierailija
14/19 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hankkimatta lapsia vain sen takia, että välttää lantiopohjalihasten jumpan. Haloo. Ajan kanssa ne varmasti löystyy kuitenkin.

Mulla on kaksi lasta ja saavutan edelleen myös sisäisiä orgasmeja. Mieskin on tyytyväinen seksiin.

Ja sulle AP. Hyvä itsetunto on seksikästä. Aloita muutos sisältäpäin ja huomaat ulkoisen olemuksenkin kohentuvan.

Vierailija
15/19 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun läppään ei voi muuta sanoa kun AAMEN

Vierailija
16/19 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeillä ja elämäänsä tyytymättömillä ihmisillä on täällä vapaa tanner kirjoitella loukkaavia juttuja, ja mikäpä on parempi kohdeyleisö kuin tämän palstan suurin lukijaryhmä - synnyttäneet naiset. Itse olen jo aikoja sitten lakannut loukkaantumasta näistä pölinöistä. Hyvä itsetunto on tärkein seksikkyyden tekijä.

Vierailija
17/19 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vitun väljyyttä" :DDDD

kiitos, sait mut nauramaan!

Vierailija
18/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:--]

Vierailija
19/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivon näkee jo yleensä ennen kokeiluu. mut si jos kolme sormee menee helposti sisää nii aika lailla peli menetetty. Ei se tunnu enää miltää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi