Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan käytä valmiita jauhelimausteita?

Vierailija
02.03.2013 |

Ihan kamalan makuisia ja suolaisia

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmseisesti käyttää, koska niitä  myydään. Minä en voi käsittää maustesekoituksia myöskään, aivan paskaa.

Vierailija
2/13 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jauhlihamaustetta. Sitä voi laittaa vähän tai paljon, suolaisuutta voi siis säädellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa maustaa ruokansa ihan millä haluaa. Ap on todella ärsyttävä.

Vierailija
4/13 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihamausteita on erilaisia. Itse käytän, mutta en mausta kokonaan jauhelihamausteella vaan laitan osan sitä ja sitten muita mausteita lisäksi. Jauhelihamaustetta en myöskään käytä jokaiseen jauheliharuokaan, esim. lihapulliin en laita ns. valmista jauhelihamaustetta.

Mutta suolan kanssa hyvä olla tarkkana, yhden merkin jauhelihamausteessa on 80% suolaa(!) joten vain 20% muita mausteita. Jauhelihamausteessa mitä käytän on taas muita mausteita n. 80% ja n.20% suolaa.

Vierailija
5/13 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jotakin sellaista suolatonta ja natriumglutamaatitonta sekoitusta Jauhelihamausteen nimellä, siinä on valmiiksi niitä samoja mausteita mitä laittaisin joihinkin jauheliharuokiin muutenkin plus jotain sellaisia harvinaisempia, joita ei omasta kaapista löydy.

Vierailija
6/13 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaton ruoka se vasta paskaa onkin.

Vierailija
7/13 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jauhelihamaustetta laitetaan muiden mausteiden lisäksi. Lisäksi suolanhimoinen mies vetää sitä suoraan purkista, kun luulee, etten katso...

Vierailija
8/13 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokeillut jotain jauhelihamausteseosta. Päädyin siihen lopputulemaan että se oli mausteseos. Söin jauhelihaa ja syötin vielä muillekin ihmisille ja eloonjääneitä 100%. Minusta selviytyjien määrä piti mainita tapauksessa joka alkaa sanoilla "Ei kai kukaan..."

Vierailija
9/13 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mä makaroonilaatikkoon ja siitä tuli paremman makuista.

Vierailija
10/13 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, ovat kaupassa vain koristekäytössä.

Minä kasvatan pippurinikin itse.

Vierailija
11/13 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, sen sijaan käytän 'aitoja' mausteita ja tuore yrttejä. MUTTA jokainen käyttäköön sitä mitä haluaa, vaikka all spices, lihaliemikuutiota tai mitä näitä nyt on, se ei sinulta tai minulta ole  pois.

Vierailija
12/13 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 19:38"]

Suolaton ruoka se vasta paskaa onkin.

[/quote]

kysymys ei koskenut suolan käyttöä  ruoanlaitossa, vaan jauhelilihamaustetta. Suolaa saa ja pitääkin laittaa suolapurkista.

Vierailija
13/13 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mausteseospurkissa lukee suolaa 35 %, sipulia, paprikaa, mustapippuria, valkopippuria, basilicaa, valkosipulia, sinappia ja maustepippuria, niin miten ihmeessä tuo nyt sitten eroaa siitä, että ostaisi joka purnukan erikseen ja sitten lisäisi ne jauhelihaan? Itse käytän jauhelihamaustetta, mutta lisään sipulia, pippuria ja riippuen siitä mitä teen vielä tuoreita yrttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi