Onko täällä ketään muuta, joka arkailee puhelimella soittamista?
Itse hoidan asiat mieluiten sähköpostilla tai tekstarilla, jos asia pitää hoitaa puhelimitse. Puhelimella soittamista vältän viimeiseen asti.
Ja tuolla ei ole mitään väliä, että onko se henkilö, kelle pitää soittaa, niin tuttu vai tuntematon.
Mulla on aina ollut sama juttu. Ja jos pitää soittaa, niin mun pitää kymmenisen minuuttia vetää syvään henkeä, etten menisi totaallisesti paniikkiin.
Kommentit (13)
mulla kynnys soittaa madaltui kummasti sen jälkeen kun jouduin työni puolesta soittelemaan
Joskus menin niin paniikkiin että löin luurin kiinni kun alkoi hälyttää :/
nyt kun on lapsi ja on pitänyt järjestää ristiäiset ja varata neuvola-aikaa ja lääkäriä niin siihen on jonkin verran tottunut ja siitä on tullut helpompaa.
Mutta silti mieluummin lähetän sähköpostia ja tekstareita.
Meillä mies hoitaa kaikki soittoasiat, koska minä laitan päivän mittaan ihan kaikki mahdolliset työt sen soittamisen edelle, ja sitten illalla huomaan, että jäi soittamatta. Ja minäkin vetkutan ja vetkutan jopa äidille soittamista monta päivää.
Todella ärsyttävää. Siirrän sitä soittamista aina viimeiseen asti ja yritän kaiken mahdollisen yleensäkin hoitaa ennemmin sähköpostilla tai tekstarilla. Joskus on vaan pakko soittaa. Silloin teen niin, että mietin etukäteen mitä pitää sanoa ja kirjoitan ne paperille ylös. Niin on sitten muistilappu nenän edessä jos meinaa unohtua mitä piti sanoa. Suosittelen tuota tapaa tästä samasta " viasta" kärsiville :)
enen kirjoitin paperille ylös.
t:4
ihanaa että on muitakin samasta ongelmasta kärsiviä, mies ei ymmärrä alkuunkaan miksen uskalla soittaa jonnekkin.
lähinnä kaikkille oudoille ihmisille soittamista. Siis kaverit ja työpaikalle voi soittaa mutta muuten. Mä kans lähetän ennemmin sähköpostin/tekstarin tai menen käymään.
Minusta ei yksinkertisesti ole siihen. Sanat juuttuu kurkkuun, vaikka olisi muistilappu, tai ainakin pelkään, että juuttuu. Tämä on hankaloittanut elämääni tosi paljon. Onneksi on sähköposti, jolla saa hoidettua useimmat asiat.
Hoidan asiat mieluiten sähköpostilla tai tekstarilla, inhoan asioiden hoitamista puhelimitse. Ei mulla mitään paniikkia soittamisesta tule, mutta en vaan pidä siitä.
Joidenkin hyvien ystävien kanssa kyllä juoruilen mielellään puhelimessa.
Mulla menee maha joskus sekaisin kun pitää soittaa jonnekin.
Mies ei ymmärrä tätä asiaa ollenkaan :/ ap
ennen oli vaikeaa... ja pissalla piti juosta kolmesti ennen soittoa
Tiedän mistä puhut. Kamalaa.