Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin kotiinkuljetus

Kysyjä
06.03.2019 |

Ensimmäistä kertaa tilasin kotiinkuljetuksella koska olen sairaana joten kysyisin miten tämä toimii.

Tilauksen tiedoissa lukee että

Kotiinkuljetus on tilattu seuraavilla tiedoilla:

6.3.2019, klo 9 - 11
Tarkoittaahan tuo sitä että ne tuo sen 9 ja 11 välisenä aikana? Koska vielä ei ole pimpotettu ovikelloa tai lähetetty viestiä/soitettu

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen pitäisi yhteentoista mennessä tulla, mutta tietysti voi myöhästyä pikkasen. 

Vierailija
2/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nyt on postipatella 6 minuuttia aikaa pimpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sen pitäisi yhteentoista mennessä tulla, mutta tietysti voi myöhästyä pikkasen. 

Miten niin "tietysti". Tuossa on jo kahden tunnin aikaikkuna, kyllä pitäisi sillä välillä pystyä toimittamaan, jos on lukutaitoinen jakaja.

Vierailija
4/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tulla tai olla tulematta. Voi myös mennä suoraan jonnekin haettavaksi, koska sinua ei ole (muka) tavoitettu...

Vierailija
5/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on alaovi lukossa tai ovipuhelin, niin eivät välttämättä yritä toimittaa siitä eteenpäin vaan vievät postiin haettavaksi.

Vierailija
6/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittelen töissä noita paketteja eteenpäin. Siinä on yleensä isompi aikahaarukka. Kuljettajalle on ilmoitettu kerrostalon alaoven koodi ja puhelinnumero, ymmärtääkseni soittelee kun on hollilla. :)

Vierailija
7/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko paketti?

Vierailija
8/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on alaovi lukossa tai ovipuhelin, niin eivät välttämättä yritä toimittaa siitä eteenpäin vaan vievät postiin haettavaksi.

Tämä koskee sellaisia paketteja, jotka tulee vaikkapa ulkomailta ja joissa on kotiinkuljetus. Silloin alaoven koodia ei ole tiedossa, joten nämä usein jää sen vuoksi toimittamatta.

Jos postilta erikseen tilaa kotiinkuljetuksen, niin kuljettajalle tulee kaikki tiedot, että toimitus onnistuu.

6

Vierailija
9/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittelen töissä noita paketteja eteenpäin. Siinä on yleensä isompi aikahaarukka. Kuljettajalle on ilmoitettu kerrostalon alaoven koodi ja puhelinnumero, ymmärtääkseni soittelee kun on hollilla. :)

Minulle tulee säännöllisesti Postin kautta kotipaketteja, joissa erikseen lukee ohjeistus soitosta ennen toimitusta, eikä kertaakaan ole soitettu - välillä menevät suoraan lähi-Postiin noudettaviksi, koska ei ole muka tavoitettu...

Vierailija
10/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut. Nyt siellä lukee

Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa.

Vierailija
11/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koskee sellaisia paketteja, jotka tulee vaikkapa ulkomailta ja joissa on kotiinkuljetus. Silloin alaoven koodia ei ole tiedossa, joten nämä usein jää sen vuoksi toimittamatta.

Jos postilta erikseen tilaa kotiinkuljetuksen, niin kuljettajalle tulee kaikki tiedot, että toimitus onnistuu.

6

Tilasin nimenomaan postilta erikseen kotiinkuljetuksen joka maksoi 11 euroa

Vierailija
12/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tilaan isommat ostokset kotiovelle, tavallisesti soittavat että koska sopii tuoda ja sanon että jättävät terassille kun itse olen töissä kaiket päivät.

Vierailija
13/13 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovelle aamulla --palvelussa paketti toimitetaan

vastaanottajalle toimitusaikakyselyssä määritel￾lyillä alueilla seuraavaksi arkipäiväksi klo 9.00

mennessä. Palveluun kuuluu toinen jakeluyritys sa￾man päivän aikana klo 16.00 mennessä.

Jos ensimmäistä luovutusyritystä ei ole tehty luva￾tussa ajassa, Asiakkaalla on oikeus saada Palve￾lun hinta takaisin."

Katsotaan jos pitää paikkansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme