Uutuuskirja: Itärajalla nähtiin 2015 ”täysin organisoitu”
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei niitä tullut rajan yli Viroon? Paremmat kelitkin siellä suunnalla...
Hmmm...
Viron pääministeri ei esittänyt kutsua eikä luvannut taloansa tulijoille.
Logistiikka ne toi Moskovasta Pietarin kautta ylityspaikoille Muurmannia myöden. Viro jäi sivuun.
Ei muuta kuin älkää äänestäkö puolueita, jotka ovat myönteisiä tässä asiassa. Vaalit lähestyy, joten nyt vasta uskalletaa lehdissäkin puhua, miten pielessä tämä on/suuri virhe?
Vierailija kirjoitti:
Organisoitua aivan kuten Ruotsistakin tullut vyöry. Tukholman rautatieasemalla oli ihmisiä nimilistojen kanssa laittamassa tulijoita pohjoiseen meneviin juniin ja kohti Suomea.
Kyllä. Ja Nerg myös kirjoittaa kirjassaan, että koskaan ei selvinnyt, kuka oli tämän organisoinnin takana.
Median solut jotka ovat júúťáľàíšía šímpaņśśèja niin olivat mukana laittomassa ihmíśķaupaśśa De Facto.
Nämä ovat tehneet suomen lait ja he eivät jää tästä kiinni koska he ovat monta sukupolvea olleet suomessa kehittäen lakeja täällä ym. Ja he ovat siivoneet omat jälkensä ihmiśķàúpasta.
Yksi näistä sanoi itse minulle että hän oli mukana ìhmiśķàúpàssa ja De Facto on De Facto ja tämän suomenruotsalaisen nimeä sensoroidaan palstalla.
Median solut jotka ovat júúťáľàíšía šímpaņśśèja niin olivat mukana laittomassa ihmíśķaupaśśa De Facto.
Nämä ovat tehneet suomen lait ja he eivät jää tästä kiinni koska he ovat monta sukupolvea olleet suomessa kehittäen lakeja täällä ym. Ja he ovat siivoneet omat jälkensä ihmiśķàúpasta.
Yksi näistä sanoi itse minulle että hän oli mukana ìhmiśķàúpàssa ja De Facto on De Facto ja tämän "suomenruotsalaisen" nimeä sensoroidaan palstalla.
Yksi näistä sanoi itse minulle että hän oli mukana ìhmiśķàúpàssa ja De Facto on De Facto ja tämän "suomenruotsalaisen" nimeä sensoroidaan palstalla.
Sanoma Oy on rikollinen.
Millä perusteella Suomen/EU:n piti ottaa vastaan Venäjältä tulevat t-paikanhakijat? Eikö Venäjä ole turvallinen maa?
Kiinnostavaa joskus, kun selviää kuka rahoitti ja järjesti 2015 vuoden turvapaikanhakijakriisin. Ihmisille esim. Afganistanissa markkinoitiin mahdollisuutta lähteä Eurooppaan ja kerrottiin systemaattisesti valheita siitä miten täällä pääsee töihin ja perheen saa pian mukaan. Itse veikkaan Venäjää, joka hyötyy sisäisesti riitaisesta EUsta. Venäjä on muutenkin osoittautunut taitavaksi kulissien takaisessa vaikuttamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella Suomen/EU:n piti ottaa vastaan Venäjältä tulevat t-paikanhakijat? Eikö Venäjä ole turvallinen maa?
Ei haluttu rajaselkkausta Venäjän kanssa. Venäjä reagoi aina voimakkaasti.
Silloin oli kyse neuvostokansalaisista. Ne haluttiin takaisin säilöön laitettaviksi.