Millaista ihmistä kutsutte ns paskaksi?
Mistä se kynnys ylittyy. Toivon runsasta osanottoa aiheeseen, kiinnostaa? Antakaa esimerkkejä, mutta älkää nimetkö.
Kommentit (17)
Semmosta, joka ei pidä lupauksiaan toistuvasti.
Ajattelemattomia, röyhkeitä, itsekeskeisiä
En mä käytä nimitystä paska oikeastaan kenestäkään. Pitää olla tosi epäinhimillinen ja julma että on paska ihminen.
Sellaista päälikköä joka saa paljon aikaan aspekteissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista päälikköä joka saa paljon aikaan aspekteissa.
Mitähän tuokin tarkoittaa? Vai että ihan ”päälikköä” (sic!).
Sana ”paska” ei kuulu aktiiviseen sanavarastooni.
En ikinä aikaisemmin ketään, paitsi nykyään exää joka todella ansaitsee tulla kutsutuksi p*skaksi. Petti minua, petti exiään myös, oli rikollinen. Kaikin puolin kurja ihminen.
Vierailija kirjoitti:
En mä käytä nimitystä paska oikeastaan kenestäkään. Pitää olla tosi epäinhimillinen ja julma että on paska ihminen.
No, onneksi elämääsi ei ole eksynyt sellaisia ihmisiä, mutta niitähän on todellisuudessa maailmassa paljonkin jotka ovat epäinhimillisiä ja julmia. Esim nämä jotka r*iskaavat, tappavat lapsiaan tai muita jne. Eivätkö ole mielestäsi pask*ja?
Sellaisia jotka eivät osaa ottaa muita huomioon, hyväksikäyttäjiä, loisia ja pahantahtoisia.
Pettää aviopuolisoaan ja valehtelee.
Suomen hallituksessa istuvia setiä ja tätejä tekisi mieli kutsua tällä ilmauksella, mutta en hauku vaan halveksin heidän toimiaan muulla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä aikaisemmin ketään, paitsi nykyään exää joka todella ansaitsee tulla kutsutuksi p*skaksi. Petti minua, petti exiään myös, oli rikollinen. Kaikin puolin kurja ihminen.
Kuulostaa ihan minunkin exältä. Pska kyllä.
En kutsu ketään ihmistä paskaksi.
Ihmistä, joka talloo muiden oikeuksia oman edun kiilto silmissä ja manipuloi.
En kutsu ketään ihmistä paskaksi, miksi pitäisi?