Mikä on tämän hetkinen lempikappaleesi?
Haluaisin kuunnella itse jotain uutta, mulla pyörii aina ne samat cd-levyt..
Kommentit (27)
Arash ft. Sean paul - She makes me go <3
Suvi Teräsniska - Rakkaus on lumivalkoinen
Jontte Valosaari - Haastaja
Lörpötys
Höpölöpölöpö se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu
Kun laitatte noita youtube-linkkejä, niin voisitteko ystävällisesti kirjoittaa viestiin myös mikä biisi on kyseessä. Mulla ainakin yhteys välillä niin hidas, että videoiden lataaminen kestää niin kauan, etten viitsi edes avata linkkejä. Kiinnostais kyllä mitä biisejä muut tykkää kuunnella..
9 Ei niitä kannatakaan avata, en koskaan avaa linkkiä
Mut jos se bändi ja biisi ei sano mitään?
11 Noiden linkkien takaa voi pöllähtää näytölle sellaista materiaalia ettei kannata ottaa riskiä ja mitä siitä, jos ei sano mitään?
Pitbull: Don't stop the party sekä vanha kunnon Bridge over troubled water
Ei mulle ole koskaan youtube-linkkien takaa mitään muuta pöllähtänyt kuin linkitetyt biisit. Mun lempibiisi on ollut vuosia SOADin BYOB:
Toinen bändi, mitä nyt tykkään erityisen paljon kuunnella, on MSI, esim. Never Wanted to Dance:
Ei kai sitä nyt yhtä kappaletta voi valita kun ei voi artistia/bändiäkään? Elän musiikille!
Viimeaikoina levylautasella on soinut tavallista useammin Leonard Cohen sekä The Divine Comedy. Molempia suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 18:18"]
Ei kai sitä nyt yhtä kappaletta voi valita kun ei voi artistia/bändiäkään? Elän musiikille!
[/quote]
No ei voi valita yhtä suosikkibiisiä IKINÄ, mutta jos kysytään että mikä on suosikkibiisi just nyt, kerron sen jota olen viimeisten viikkojen aikana kuunnellut eniten. Ei musiikkimieltymyksistä pysty puhumaan ollenkaan jos pitää aina analysoida kaikki mitä on ikinä musiikin saralla tehty.
Tämä ei suinkaan kuvaa koko musiikkimakuani, mutta juuri tällä hetkellä mun eniten soittamani yksittäinen biisi on Retki merenrantaan, josta olen soittanut autossa Jipun ja Samuli Edelmanin versiota, koska alkuperäinen on kokoelmassani työläämmin käytettävässä lp-muodossa.
NICKELBACK: When we stand together
J.KARJALAINEN: Mennyt mies
Ei tämä tämän hetken lempibiisi ole. Se on vain soinut koko päivän päässä. Mietin kovasti menettämääni läheistä ja miten epäreilulta hänen kuolemansa tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 18:18"]
[/quote]
No ei voi valita yhtä suosikkibiisiä IKINÄ, mutta jos kysytään että mikä on suosikkibiisi just nyt, kerron sen jota olen viimeisten viikkojen aikana kuunnellut eniten. Ei musiikkimieltymyksistä pysty puhumaan ollenkaan jos pitää aina analysoida kaikki mitä on ikinä musiikin saralla tehty.
Tämä ei suinkaan kuvaa koko musiikkimakuani, mutta juuri tällä hetkellä mun eniten soittamani yksittäinen biisi on Retki merenrantaan, josta olen soittanut autossa Jipun ja Samuli Edelmanin versiota, koska alkuperäinen on kokoelmassani työläämmin käytettävässä lp-muodossa.
[/quote]
Anteeksi anteeksi anteeksi.
Mutta tiedän kyllä ihmisiä jotka ei niin laajasti kuuntele mutta tykkäävät musiikista. Heillä voi olla sama lempikappale vuosia. Itse en kykene nimeämään edes yhtä biisiä joka olisi soinut paljon. Niinkin käy joskus että yksi kappale saa enemmän huomiota mutta se on harvemmassa. Halusin tästä huolimatta ja tämän selittäen antaa panokseni keskusteluun. En suinkaan analysoida kaikkea mitä musiikin saralla on tehty.
Tänään lauantaina klo 19 tulee radiosta Parsifal, eli se on tänään mielikappaleeni koko 6-tuntisessa loistossaan.