Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä paino putoaa näin hitaasti/ei putoa?!

Vierailija
02.03.2013 |

Olen viimeiset kaksi viikkoa syönyt vaihtelevasti 1150 - 1450 kaloria (ja siltä väliltä) karppaustyylisesti, en varsinaisesti laske hiilihydraatteja, mutta lähinnä kai tämä on karppausta, koska yritän syödä vähän käsiteltyjä ruoka-aineita, paljon kasviksia, myös hedelmiä, en syö viljoja). Liikuntaa olen harrastanut joka toinen päivä.

Paino ei ole laskenut YHTÄÄN. Ja ylipainoa kyllä on, että luulisi laskevan! Nämä kaksi viikkoa ovat kolmas ja neljäs laihdutusviikko, ekoilla kahdella viikolla lähti yhteensä 3 kiloa, nyt ei ole sitten kahteen viikkoon laskenut yhtään, vaikka kyllä luulisi, näillä syömisillä ja kaloreilla ja näin alussa laihdutusta kun kuitenkin ollaan. Kalorit ovat pienet, että pitäisi laihtua, muttei kuitenkaan niin pienet, että millään säästöliekillä olisin.

Eipä juuri motivoi jatkamaan...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nähdä sun ruokalista ennenkuin sanoo mitään.

Ja sun mitat.

Vierailija
2/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voin kertoa syömisiäni, koska olen pitänyt tarkkaa kirjaa kaikista syömisistäni, jokaisesta suupalasta, ja olen myös punninnut ne.

tässä parilta viime päivältä:

Päivä 1:

aamu: mantelileipä (itsetehty), salaattia, hyvin pieni nokare tuorejuustoa, omena, 2 kuppia kahvia maidolla 

lounas: kalamurekepihvi, 300 g gratiinikasviksia, puolikas mantelileipä, pala tummaa suklaata

päivällinen: kaksi itsetehtyä jauhelihapihviä, minitomaatteja, porkkanaa, salaattia, kurkkua, ruokalusikallinen salaatinkastiketta

iltapala: banaani, 5 saksanpähkinää, tee maidolla

vettä pitkin päivää. Päivän kalorit 1422 kcal

Päivä 2:

aamu: mantelileipä, ihan vähän voita, 2 juustosiivua, kurkkua, 2 kuppia kahvia maidolla

lounas: broilerwokkia, appelsiini

päivällinen: porkkana-fetakeittoa, keitetty kananmuna

iltapala: omena, 50 g raejuustoa, tee maidolla

kalorit: 1365

ja paino 80 kg, pituus 169 cm

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 16:53"]

Pitäisi nähdä sun ruokalista ennenkuin sanoo mitään.

Ja sun mitat.

[/quote]

ruokalista ja mitat tuli, tuleeko kakkoselta jotain sanottavaa...?

ap

Vierailija
4/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta et ole kertonut monissa kohdissa annoskokoa. Yleisin virhe on katsoa annoskoot pienemmiksi kuin ne tosiasiassa ovat ja siksi energiaa tulee enemmän kun on laskenut. Itse olin aloittaessa (uusi vuosi) 163,5 cm/79,3kg. Olen mennyt n. 1200 kcal dieetillä ja pudotusta koko ajan n. 1kg/vko tasaisesti (nyt 7,5 kg). En totaalisesti välttele hiilareita mutta ne mitä syön on hyviä (marjoja, kasviksia ruisleipää, tummaa riisiä/pastaa).

Vierailija
5/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laihdutusviikkoja useampi takana ja välillä on viikkoja, ettei mitään ole tapahtunut vaikka en ole sortunu herkkuihin tms.

Ei kannata luovuttaa, ruuat näyttää hyviltä. Jatkat vaan samaan malliin, kyllä se paino vielä alaspäin tulee!

Tsemppiä!

t:2

Vierailija
6/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

mitä väliä on annoskoolla jos yhteenlaskettu kalorimäärä lukee alapuolella?

Vierailija
7/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä söit ne kaksi ekaa viikkoa? Jos reilusti vähemmän, sulla on nyt enemmän biomassaa sisälläsi kuin niiden jälkeen. Jos söit samalla tavalla, niin sä olet laihtunut 4 viikossa 3 kg tuolla ruokavaliolla, mikä on hyvin. Kroppa ei toimi kuin laskukone, jatkat vain noin ja paino voi pudota yhtäkkiä pari kg ja sahata taas jonkun aikaa. Suunta on olennainen. Jos sä lopetat motivaation puutteessa dieetin ja alat syödä kuin ennen, lihot vain entisestään. Älytöntä.

Vierailija
8/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 17:32"]

Miten sä söit ne kaksi ekaa viikkoa? Jos reilusti vähemmän, sulla on nyt enemmän biomassaa sisälläsi kuin niiden jälkeen. Jos söit samalla tavalla, niin sä olet laihtunut 4 viikossa 3 kg tuolla ruokavaliolla, mikä on hyvin. Kroppa ei toimi kuin laskukone, jatkat vain noin ja paino voi pudota yhtäkkiä pari kg ja sahata taas jonkun aikaa. Suunta on olennainen. Jos sä lopetat motivaation puutteessa dieetin ja alat syödä kuin ennen, lihot vain entisestään. Älytöntä.

[/quote]

Samalla tavalla meni ekat kaksi viikkoakin.

Joo, en nyt tosissani lopeta laihdutusta (elämäntaparemonttia, siis), mutta kyllähän se nyt vähän harmittaa, kun pysyy ruodussa, liikkuu säntillisesti ja taistelee mielihalujaan vastaan, eikä vaaka kuitenkaan palkitse ainakaan siihen tahtiin, kuin on odottanut. Mutta joo, eiköhän tämä tästä!

ap

Vierailija
9/9 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että saat liian vähän pehmeitä rasvoja. Tarvitset rasvaa laihtuaksesi, niin hassulta kuin se kuulostaakin. Voita voit silloin tällöin käyttää, tuorejuustoa myös, mutta parempi vaihtoehto olisi 60 % margariini. Salaattiin kannattaa myös lisätä esim. oliiviöljyä tilkka. Vedenjuonnin tärkeyttä ei myös sovi unohtaa. En tiedä, miten olet kalorisi laskenut, mutta suosittelen esim. Kiloklubia (ilmainen); joka laskee ne kalorit, mutta kertoo myös sen, mitä ravinnossasi tarvitset lisää ja mitä vähentää. 

Olethan myös muistanut ottaa mittanauhan käyttöön? Joskus laihtuminen ei näy vaa'alla, mutta senteissä kyllä :)

Tsemppiä toivottelen, täällä sama projekti ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi