Panisitko Jouni Hynystä?
en minäkään.
Kommentit (36)
Todellakin panisin.... Vakka kantensa valitsee, mieheni on pitkätukkainen partasuu. Joku teini joskus Hynyseen sekoittanut.., eipä oo haitannu. Nikulakin kerran morjensti, ennenkö hokas.... Ja kylhän se parta kivalta tuntuu......
Tuntematta sanon, että EN, mutta mistä sitä tietää? Olihan se Perankoskenkin entinen mies aivan täysin eri tyylinen ja näköinen ja niin vaan se Mari kiinnostui sitten tollasesta.
Itselläni oli alle 20vuotiaana vahvasti tollanen "vain pitkätukkamiehet ovat ihania" - aikakausi ja kun se meni ohi, se meni todellakin Niin ohi, etten sen jälkeen olis voinut ihastua pitkähiuksiseen mieheen. No joo, ehkä Jone Nikulaan( jonka olen kyllä myös tavannut monta kertaa ). Mutta se on ainoa.
En sitte niin millään.