Naisia ei kiinnosta ehkäisy
Olen reilu 40v mies ja eron jälkeen tutustunut yhteen treffi sivustoon. 6kk aikana olen tapaillut 5 naista ja vain 1 on halunnut että käytän kondomia yhdynnässä. Kaikki ovat olleet korkeasti koulutettuja ja jopa terveysalan johtoportaasta. Olen ollut aika yllättynyt että 39-47 vuotiaita naisia saa painaa paljaalla.
Kommentit (39)
Ehkä ne naiset haluaa lapsia ja elatusmaksuja.
No nyt mennään tämän nykyisen kanssa niin kauan kuin halut kohtaa ja kiinnostus toiseen säilyy. Ja se joka halusi että käytetään kortsua on ainut joka saa minulta kukkia naistenpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on vain ihmettelyä. En ole naisille vihainen. Rakastan naisia. Eikä kukaan huijaa minua isäksi koska en laske sisään. Tulen mieluummin vaikka pakaroille tai masulle. Edellisessä liitossa seksiä ei ollut enää muutamaan vuoteen eikä pettäminen käynyt mielessä. Nyt elämä taas hymyilee kun on läheisyyttä.
(räkänaurua...) Kannattais ehkä ottaa vähän asioista selvää ensin, sulla on tuossa yllätys, joka vain odottaa tuloaan. Tai no joo, lähdetään leikkiin mukaan, kai sä myös tiedät, ettei neitsyt voi tulla siitä ekasta kerrasta raskaaksi?
Ja kysymykseen olenko rikas niin 4naista näistä viidestä on parempituloisia kuin minä.. Olen vain aito oma itseni enkä esitä mitään. Ne kuulemma tekevät vaikutuksen.
Milloin olet viimeksi käynyt testeissä sukupuolitautien varalta? Oletko kysynyt samaa niiltä naisilta?
Raskauden ehkäisyn ne naiset varmaan hoitavat pillereillä, jos eivät halua raskaaksi. Jos haluavat, voit olla kohta pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi säätää laki, että treffiprofiiliin on pakko ilmoittaa olemassa olevat ja hoidetut seksitaudit. Valehtelusta automaattisesti 5 vuoden tuomio.
-tauditon-
Mitä jos ei tiedä sairavansa.
Joutuuko linnaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi säätää laki, että treffiprofiiliin on pakko ilmoittaa olemassa olevat ja hoidetut seksitaudit. Valehtelusta automaattisesti 5 vuoden tuomio.
-tauditon-
Mitä jos ei tiedä sairavansa.
Joutuuko linnaan?
Jos et tiedä ja ilman kortsua olet paneskellut niin testeihin mars.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on vain ihmettelyä. En ole naisille vihainen. Rakastan naisia. Eikä kukaan huijaa minua isäksi koska en laske sisään. Tulen mieluummin vaikka pakaroille tai masulle. Edellisessä liitossa seksiä ei ollut enää muutamaan vuoteen eikä pettäminen käynyt mielessä. Nyt elämä taas hymyilee kun on läheisyyttä.
Jos nainen haluaa raskaaksi, on helppo siirtää pakaroilta tai masulta ne lastit sisään heti, kun silmäsi välttää.
Et itse sitten lyö nyrkkiä pöytään ja sano että ilman kondomia ei koko hommaan aleta?
Olet itse varsin vastuuton ja sysäät syyt naisten niskoille. Jos tapaamasi naiset eivät ole suojautumisesta kiinnostuneet, luulisi sinun fiksuna? miehenä sitä vaatia?
Miten sitten suu pannaan kun huomaat että tautihan siitä tuli? Naisen vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan terveysalan johtoportaasta? Ettet vain nyt katsonut vähän liikaa Kallea salkkareista?
..ja näin sitten mitätöitiin jutun pointti.
Pointti oli aika lailla sidoksissa ap:n uskottavuuteen.
Täh, ap, sinähän välität ehkäisystä tasan yhtä vähän tai vähemmän kuin nämä naiset, he voivat kuitenkin syödä pillereitä. Miksi sinä et välitä ehkäisystä? Haluatko tauteja/lapsen random naisen kanssa? Mikä sua vaivaa?
Ja sinä taukki vetelet paljaalla kun naiset antavat? Mikä sua vaivaa, eikö oma terveytesi kiinnosta sinua ollenkaan?
Olen törmännyt miesten asenteeseen, että paljaalla saaminen on miehelle sulka hattuun, otetaan kun saadaan ja paukutellaan voitonriemuisena henkseleitä. Samalla naureskellaan ja halveksitaan paljaalla antavaa ’halpaa’ naista, että tyhmä muija anto paljaalla.
Mielessä ei kuitenkaan käy, että yhtä lailla sukupuolitaudit tarttuvat mieheenkin ja nainen voi tulla raskaaksi ja sitten itkettää elarit.
Ei mua kiinnostakaan ehkäisy, kun mieheni hoitaa sen puolestani, tai siis hoiti jo useampi vuosi sitten kun kävi vasektomiassa.
Niin, ja luin vain otsikon, joten jos en vastaa kysymykseen, se johtuu siitä että aloituksen tekijältä puuttuu taito ja koulutus tehdä otsikkoa joka vastaa kirjoitusta :)
Joo mäkään en ymmärrä naisia ja miehiä jotka ei käytä uuden kumppanin kans kumia. Nuorena sitä voikin olla hyvä uskoinen, mutta että vanhana ja ns. Koulutettuna en ymmärrä. Munkin yksi korkeasti koulutettu nainen käyttäytyy samalla lailla. En ymmärrä. Pitää ilmeisesti sattua ensin jotain ennen kuin oppii..
Aina se noin on ollut. Jos olisin ollut yhtä tyhmä, kuin panemani naiset, niin varmasti olisi aika liuta mukuloita maailmalla ja monet taudit koettu. Koulutustasollakaan ei ole mitään merkitystä, että kiinnostaako naista kondomin käyttö.
”Yhteen treffi sivustoon”. Ja sinähän painat paljaalla, eikö niin? Visvakyrp ien ja pllujen kokoontumisajot. Onnea.
Yleensä nämä yhdynnät ovat lähteneet siitä että ollaan leffaa katseltu sohvalla lusikassa. Sitten kun ovat tunteneet kovettuneen penikseni peppuaan vasten niin leffa ei ole heitä enää kiinnostanut. Sitten kohta on jo ratsastettu kuin viimeistä päivää. Olisin kuitenkin halunnut katsoa ensin sen leffan loppuun ja sitten harrastettu seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä yhdynnät ovat lähteneet siitä että ollaan leffaa katseltu sohvalla lusikassa. Sitten kun ovat tunteneet kovettuneen penikseni peppuaan vasten niin leffa ei ole heitä enää kiinnostanut. Sitten kohta on jo ratsastettu kuin viimeistä päivää. Olisin kuitenkin halunnut katsoa ensin sen leffan loppuun ja sitten harrastettu seksiä.
Mikä leffa oli niin kiinnostava?
Oletko ap sellainen rikas mies jonka rahoihin naiset haluaa päästä käsiksi?